Gå til innhold

Pakkekalender mine dine og våre barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det??

Eldste på 10 er hos oss 15 av 24 dager, mellomste er hos faren 6 av 24 dager. Eldste får også kalender hos mor, mellomste får ikke noe kalender hos far.

Vår ene felles her jo her hele tiden, kan jeg ha annenhver dag til dem??

Anonymous poster hash: f4faf...e82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjokoladekalender i ukedagene og aktiviteter (eks svømmehall, kino osv) i helger (avhegig av hvem de er hos? Da må dere jo samarbeide med der barna er når de ikke er hos dere :) 

Skrevet

Vi hadde henne annenhver uke, lagde pakker til de dagene hun var her , hadde noen ekstra tilfelle.

Nå er hun 16 , og vil heller ha flaxkalender.

Skrevet

Jeg (mor) har laget pakkekalender som ungene tar med seg mellom hjemmene. Jeg har også laget julestrømpe da far er litt tafatt på området og glemmer det av.

Anonymous poster hash: d9e71...21e

Skrevet

Alle får alle dager. Sender med pakkene for de dagene de er hos mor. Bor her 50 %

Anonymous poster hash: da18c...1d3

Skrevet

Enten kan de få pakke de dagene de er hos dere, eller de får alle dager og kan ta med pakkene til den andre forelderen de andre dagene.

Skrevet

Vi har to som bor her fast og to halvparten. De som bor her halvparten får pakker utifra det. Hun ene er her ofte mer enn hun skal, men siden hun har pakkekalender hos mor får hun kun for de dagene hun egentlig skal være her. De to andre var litt hos far tidligere, der fikk de ikke noe så da bestemte meg og mannen at mine unger får for alle dager, evt tok med når de skulle til far. Og hans skulle kun få for de dagene de skulle være her. Dobbelt opp med julekalender ble litt feil syns vi, ungen som valgte å endre hvor hun skulle være da fikk hun også ta konsekvensen av dette iforhold til kalenderen. Vi syns dette var mest rettferdig.

Anonymous poster hash: 22228...8dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...