meg-og-mine Skrevet 1. november 2015 #1 Skrevet 1. november 2015 Er det slik hos dere ? At den ene er den som alltid kjefter og setter mer grenser enn den andre ? Her er det slik, og jeg er klar over det. Jeg kjefter mest, jeg er mest streng med regler og rammer. Min samboer derimot roper mer høylytt når begeret har rent over. Mine barn kan fks spørre, kan jeg få et glass saft til, spør din mor sier min samboer. Kan jeg få lov å være opp bare 15min til, spør din mor - kan jeg få is når vi drar på butikken - spør din mor. Alltså, alle slike ting er det jeg som får siste ordet på. Nå har eldstemann begynt å ringe mens jeg er på jobb for å spørre om lov.......Det begynner å bli sykt irriterende. Våre barn prøvde ofte på å spørre meg når hans far hadde sagt nei fks, men dem vet det ikke nytter. Vi er ganske gode lagspillere og vi går aldri i mot hverandre når ting blir avgjort eller sagt, så sånn sett fungerer vi super bra. Men noen gode råd på hvordan jeg kan få samboer til å bli litt mer delaktig i å bestemme ?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #2 Skrevet 1. november 2015 Hos oss er nok kanskje far litt mer ettergivende enn meg, men det er den som står i situasjonen som svarer og uansett hva den andre svarer står vi begge for svaret når det er gitt. Anonymous poster hash: 86ec7...2aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå