Gjest NattIsa Skrevet 1. november 2015 #1 Skrevet 1. november 2015 Om babyer merker om man som voksen er urolig. Lille gutt på 2 mnd her gråt som bare det iste (fordi han var trøtt) jeg bysset og koste, og holdt på. Syntes så synd på han og at det er så sårt å høre han gråte...., også lurer jeg på om han kanskje merker at jeg blir litt uroligg inni meg? For faren tok han og da var det tyst etter ett minutt. Kjempe fint at far klarer å roe altså, men da føler jeg meg så mislykka.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #2 Skrevet 1. november 2015 Ammer du? Om du ammer så tipper jeg det er lukten av melk og mat som gjør at babyen ikke roer seg. Det er helt vanlig Anonymous poster hash: 09d99...8c2
Gjest NattIsa Skrevet 1. november 2015 #3 Skrevet 1. november 2015 Nei ammer ikke. Har ikke melk igjen heller. Han har ikke "alltid" vært sånn,men litt mer i det siste.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #4 Skrevet 1. november 2015 Ja, de plukker opp stemninger. Hjelper ofte at en annen bysser litt. Anonymous poster hash: 09fb6...3b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå