Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #1 Skrevet 1. november 2015 Setter dere et klokkeslett for når dere må slutte med hussysler om kvelden? Eller holder på helt til dere legger dere?! Anonymous poster hash: fa1d4...b57
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #2 Skrevet 1. november 2015 Setter ikke klokkeslett. Har ikke behov for det. Det frister ikke så mye akkurat. Holder på en halvtimes tid etter ungene er lagt begge to og da er det rent og ryddig kjøkken osv. Henger gjerne opp klær litt senere når den er ferdig vasket. Anonymous poster hash: 557d5...6ba
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #3 Skrevet 1. november 2015 Rydder ca.30 minutter hver kveld. Vi roter ikke så fælt så det er mer enn nok tid til å rydde opp og bort. Vasker hver torsdag kveld. Det tar litt lengre tid. Kanskje 1 time på alt. Anonymous poster hash: b73f1...170
TPK Skrevet 1. november 2015 #4 Skrevet 1. november 2015 19.30-20. Etrer det gjør jeg minimalt, kanskje henger opp en maskin med klær. Vi gjør litt husarbeid etter middag, ellers så tar vi en razzia i helgene
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #5 Skrevet 1. november 2015 Sjelden stille før kl 21 her i huset. Etter det gjør jeg ikke husarbeid med mindre det er små ting som må klargjøres til skole el Bhg dagen etter. Anonymous poster hash: d0dad...eb0
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #6 Skrevet 1. november 2015 Her går det i et hele tiden. Fra 07-21 er det barn og jobb. Etter 21 er det husarbeid på meg. Vi er 2 voksne og 2 barn. Mannen tar alltid gulvene i hele leiligheten, og det er godt å slippe. Mye rot, vask og forberedelser for å få timeplanen til å gå rundt. Snart 39 uker på vei med nummer 3. Egentid er når kroppen siger sammen i sengen rundt 00. Anonymous poster hash: 54279...a91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå