Gå til innhold

Hvorfor har menn behov for å fortelle om eksene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir dere sjalu av å høre om dem?

Er det bare jeg som ikke har behov for å høre om dem?

Anonymous poster hash: ba868...7e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, av mine kjærester så har det vært kvinnene som har hatt behov for å snakke om eksene sine, mennene har ikke nevnt noe særlig om de (unntatt en som fortalte at en eks hadde pleid å kaste ting etter han når hun ble sint, men det var kun en gang han fortalte om det).

Personlig har jeg ikke noe behov for å høre om eksene, med mindre det er noe jeg bør vite pga det påvirker hvordan en oppfører seg. Som f.eks. han som ble kastet ting etter, han "slo seg av" hvis det ble amper stemning med mye krangling eller at ei ikke likte at jeg ikke sa fra når jeg var kommet hjem pga en opplevelse hun hadde hatt med en eks.

Anonymous poster hash: f3a3d...91f
Skrevet

Min har ikke noe behov for å fortelle om dem. Da ville jeg mistenkt at han ikke er ferdig med dem.

Blir de nevnt er jeg ikke sjalu. Er en grunn til at de er ekser.

Skrevet

Jeg dater endel for tiden (møter menn til kaffedates via nettdating), og syns det er interessant å få høre litt om ekser mennene har barn med. Måten de forteller om sitt forhold til sine barns mor sier meg mye om hvordan mannen er som person, og om dette er en person jeg ønsker å møte flere ganger.

I forhold blir jeg ikke sjalu av å høre om ekser, dersom mannen og eksen fremdeles er på et vennskapelig plan er det bare et pluss. Det vitner om at han har evnen til å gå ut av et forhold uten å lage drama og uvennskap.

Anonymous poster hash: 445e3...ba8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...