Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #1 Skrevet 1. november 2015 Spiser dere frokost m barna i hverdagen - eller gjør dere andre ting når de sitter og spiser? -eller spiser de i barnehagen/SFO! Og når er dere ute av huset? Anonymous poster hash: d4277...ea0
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #2 Skrevet 1. november 2015 Nei, de spiser i barnehage. Jeg spiser på jobb. Går rundt 7:15. Ungene går med faren ca 8. Anonymous poster hash: 082a3...bd4
februarprins2013 Skrevet 1. november 2015 #3 Skrevet 1. november 2015 spiser stort sett en yougurt og frukt med barnet, er tidlig oppe så er ikke så sulten,men frokost er viktig
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #4 Skrevet 1. november 2015 Her har ingen matlyst rett etter å ha stått opp. Vi lager frokost/lunsj til alle mens vi kler på oss, så drar vi til barnehage og jobb. Barnet spiser sammen med de andre i barehagen. Mannen har eget kontor, og spiser der. Jeg er lærer, og spiser ved pulten min før jeg går til 1. time. Anonymous poster hash: 202d6...38b
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #5 Skrevet 1. november 2015 Alle 4 ungene og mannen sitter samlet rundt bordet og spiser frokost mens jeg lager matpakker til alle sammen. Mann og barn drar klokka 8, jeg spiser frokost når de har gått (jeg er hjemmeværende) Anonymous poster hash: 10454...141
junimamma81 Skrevet 1. november 2015 #6 Skrevet 1. november 2015 Kun mannen som spiser hjemme. Vi andre i bhg og jobb.. er i bhg alt mellom 7.15 og 8.
TPK Skrevet 1. november 2015 #7 Skrevet 1. november 2015 Jeg og ungene spiser hjemme, så tar de med resten til bhg og spiser en gang til. Har vi det veldig travelt spiser jeg i bilen, da må jeg sminke meg mens de spiser.
skinnfilla Skrevet 1. november 2015 #8 Skrevet 1. november 2015 De spiser gjerne frokosten foran TV , mens jeg smører nister og gjør klart. Noen dager med god tid koker jeg egg og lager kakao, da spiser vi sammen.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #9 Skrevet 1. november 2015 Her spises det på jobb/Sfo/bhg.. er ute av huset 0730 etter å ha stresset rundt. Begriper ikke hvordan dere får tid til frokost 😨 Anonymous poster hash: 3b8a4...e16
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #10 Skrevet 1. november 2015 Det kommer ann på hvilken vakt jeg har. Tidligvakt: barnet blir levert av far kl 07 og spiser i bhg. Jeg spiser pā jobb. Mellomvakt: jeg leverer 07.45 og barnet spiser i bhg. Jeg spiser hjemme. Senvakt: jeg leverer 09.30 og vi har god tid. Spiser frokost sammen. Anonymous poster hash: b3721...fae
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #11 Skrevet 1. november 2015 Her spises det på jobb/Sfo/bhg.. er ute av huset 0730 etter å ha stresset rundt. Begriper ikke hvordan dere får tid til frokost 😨 Anonymous poster hash: 3b8a4...e16 Står opp 0530, frokost kl 0600 og ute av dørene kl 0630. Litt stress ja, men jeg er avhengig av frokost (er ikke på jobb før kl 0820). Eldste jenta er ikke så glad i frokost, men hun drikker gjerne litt melk og får tran. Har dekket på bordet og gjort alt klart kvelden før. Anonymous poster hash: e186c...fe9
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #12 Skrevet 1. november 2015 Når jeg er i jobb står jeg opp kl 06 og spiser før jeg vekker 2åringen 0645. Ut døra 0700, han spiser frukt i bilen og frokost i bhg. Nå er jeg i permisjon. Vi sover til ungene våkner, 2åringen får frokost til barne-tv, mens jeg ammer babyen sammen med ham. Spiser litt sammen med barnet, men tar frokost etter levering i bhg. Anonymous poster hash: f0524...71c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå