Gå til innhold

Hvordan få oppmerksomhet fra menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt rådvill her. Har dessverre ikke pent ansikt, men ganske grei kropp og en skarp tunge. Hva gjør dere med utseende og væremåte/kroppsspråk for å få oppmerksomhet fra menn?

Anonymous poster hash: 96874...0b1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær hyggelig

Lytt

Smil mye

Le på de riktige stedene uten å være påtatt

Flørt

Skrevet

Vær hyggelig

Lytt

Smil mye

Le på de riktige stedene uten å være påtatt

Flørt

Jeg vet ikke hvordan man flørter. Men smiler ganske mye og er hyggelig. Kan bli flinkere til å lytte. Enn hva gjør dere med utseende for å tiltrekke menn? Har ikke opplevd lange blikk, komplimenter eller flørting på mange mange år, selv om jeg smiler, har øyekontakt og er hyggelig. Så det må være noen små hemmeligheter som attraktive kvinner gjør med utseendet sitt for å bli "sett".

Skrevet

Kle deg pent og fremhev dine beste sider. Menn bruker øynene, kvinner bruker ørene. Har han først falt for din veldreide bakende skal du gjøre mye feil for at han skal miste interessen

Anonymous poster hash: f5940...1c7

Skrevet (endret)

Blid, velstelt og imøtekommende er viktig.

Sørg for at huden din ser fin ut, at håret ditt ser sunt ut (kur og klipp det regelmessig), velstelte øyenbryn og pene negler/hender er et must. Likeledes pene tenner. Gå til tannlege/tannpleier regelmessig. Dersom du har misfargede tenner kan du bleke dem. Hvite, pene tenner gjør at du smiler mer.

Store øyne er appellerende - har du vurdert vippe-extentions? En god primer under mascaraen er også flott da den både pleier og bygger opp vippene. Mascaraen sitter også bedre.

En god make up er gull verdt: dagkrem med litt farge, highlighter, lipgloss ... - spør om råd i parfymeri.

Kanskje lære deg contouring?

Mine beste tips er:

1) Sov nok.

2) Spis fornuftig.

3) Bruk skikkelig undertøy og pene strømper.

4) Bruk høye hæler.

5) Vær snill og omsorgsfull.

6) Sørg for at du har god kroppsholdning.

7) Vær smart - bra menn liker intelligente damer. Intelligens er sexy!

8) Vis at du er ambisiøs og selvstendig.

9) Vær positiv og entusiastisk.

10) Gå med håret utslått - funker hver gang!

11) Bruk parfyme ... hver dag. Bruk tid på å finne din signaturduft.

Lykke til :)

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Jeg har alltid fått mye oppmerksomhet.

Det er ikke fordi jeg er over gjennomsnittet pen eller tynn, det er fordi jeg er meg selv og utadvendt. Jeg er morsom og kjapp i replikken, tar ikke meg selv høytidelig og suger ikke inn magen hele kvelden.

Jeg er ekte! Det liker de

Anonymous poster hash: 0574f...cd1

Skrevet

Blid, velstelt og imøtekommende er viktig.

Sørg for at huden din ser fin ut, at håret ditt ser sunt ut (kur og klipp det regelmessig), velstelte øyenbryn og pene negler/hender er et must. Likeledes pene tenner. Gå til tannlege/tannpleier regelmessig. Dersom du har misfargede tenner kan du bleke dem. Hvite, pene tenner gjør at du smiler mer.

Store øyne er appellerende - har du vurdert vippe-extentions? En god primer under mascaraen er også flott da den både pleier og bygger opp vippene. Mascaraen sitter også bedre.

En god make up er gull verdt: dagkrem med litt farge, highlighter, lipgloss ... - spør om råd i parfymeri.

Kanskje lære deg contouring?

Mine beste tips er:

1) Sov nok.

2) Spis fornuftig.

3) Bruk skikkelig undertøy og pene strømper.

4) Bruk høye hæler.

5) Vær snill og omsorgsfull.

6) Sørg for at du har god kroppsholdning.

7) Vær smart - bra menn liker intelligente damer. Intelligens er sexy!

8) Vis at du er ambisiøs og selvstendig.

9) Vær positiv og entusiastisk.

10) Gå med håret utslått - funker hver gang!

11) Bruk parfyme ... hver dag. Bruk tid på å finne din signaturduft.

Lykke til :)

Bruker parfyme, er smart og selvstendig, spiser sunt og bruker fint undertøy. Sove nok? Nope, babyen våkner ofte og jeg er kronisk syk slik at jeg våkner ofte på natta av det. Mye av det du foreslår koster dessverre alt for mye penger, både tannbleking, ofte frisør, vippeextenions osv. Har tenkt om å be om gratis sminkeveiledning på parfymeri (body shop) på senteret her og se hva de sier. Takk for mange tips :)

Skrevet

Det er ikke fordi jeg er over gjennomsnittet pen eller tynn, det er fordi jeg er meg selv og utadvendt. Jeg er morsom og kjapp i replikken, tar ikke meg selv høytidelig og suger ikke inn magen hele kvelden.

Jrg

Jeg er også ekte, men ingen liker det, så må nok endre et par ting.

Skrevet (endret)

bare vær deg selv, ikke for flørtete, smil og vær hyggelig, kan ikke gjøre mer enn det :)

Endret av Blair Waldorf
Skrevet

Noen av dere som bruker briller og likevel er attraktive? Eller skal jeg gjøre alt for å kvitte meg med brillene? (klarer ikke å bruke linser den dag i dag, bruker sikkert en halvtime på å ta dem på og klarer ikke å lære meg det :S). Tenkte også å begynne å ta sol.

Skrevet

Noen av dere som bruker briller og likevel er attraktive? Eller skal jeg gjøre alt for å kvitte meg med brillene? (klarer ikke å bruke linser den dag i dag, bruker sikkert en halvtime på å ta dem på og klarer ikke å lære meg det :S). Tenkte også å begynne å ta sol.

ingen problem her, bruker briller :) og er faktisk ganske overvektig og får god repsons på byen,tror mange gutter ser også på hvordan du er, ikke bare utseendet,det er i alle fall mitt inntrykt

Skrevet

Personlig syns jeg briller er fryktelig stygt. Ville ha kvittet meg med dem.

For å generalisere så er min oppfatning at menn liker:

Løst, langt hår

En noenlunde slank kropp

Klær som fremhever former

Moderat make-up

Smilende, blide jenter

Høye hæler

Røde eller rosa lepper

Jenter som ikke er støyende og tar altfor stor plass 

Skrevet

Jeg har briller. En lekker, litt streng, infatning fra Marc Jacobs. Får mye oppmerksomhet når jeg har dem på ute på byen. Tror nok enkelte menn får assosiasjoner til "uskikkelig sekretær" eller "streng lærerinne" ... helt OK ;)

Jeg mener at hvis man først skal ha briller så skal det gjøres grundig :D

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Det er vel heller det at du ikke har møtt din match kanskje? Menn har ulike preferanser, akkurat som oss. Noen liker en tøff jente, andre en sjenert en. Bare vær deg selv hele tiden, så finner du i hvertfall en som liker deg som du er, og ikke som den du prøver å være ;) for du kan ikke fortsette å spille skuespill etter at dere har valgt et liv sammen.

Skrevet

Litt rådvill her. Har dessverre ikke pent ansikt, men ganske grei kropp og en skarp tunge. Hva gjør dere med utseende og væremåte/kroppsspråk for å få oppmerksomhet fra menn? Anonymous poster hash: 96874...0b1

Jeg er ikkje noe nydlig men har ein mann som kvinner snur etter. Jeg klær meg fint, stor koser meg og er frampå med og prate. Får oppmerksomheten fort fra manfolk. Jeg kan si at jeg ikkje er tynn. Jeg lager liv og rør og det elsker manfolk.

Anonymous poster hash: 3ebac...d01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...