Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #1 Skrevet 1. november 2015 eller mor i dette tilfelle? Mine unger skryter hver eneste dag - og faktisk flere ganger om dagen. "Du er verdens beste mamma", "du er den aller beste mammaen min", "mamma,, du er så snill" +++ I flere varianter. Ungene er 6,9 og 11 år, og spesielt de to minste som skryter slik. Av og til føler jeg nesten selv det er litt mye, og har begynt å tenke på om det er normalt. De gjør det ikke for å smiske, det avslører jeg fort Hvis en av ungene kaller meg dum for eksempel (hvis jeg har sagt nei til noe etc), så stiller de andre opp for meg Gjør deres barn dette? Anonymous poster hash: 3eec5...e86
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #3 Skrevet 1. november 2015 Ja så bra, hehe... Har begynt å tenke om jeg har gjort noe slik at de føler de må skryte av meg? Kan aldri huske å ha skrytt av mine egne foreldre Hi Anonymous poster hash: 3eec5...e86
Miss Chocolate Skrevet 1. november 2015 #4 Skrevet 1. november 2015 Ja så bra, hehe... Har begynt å tenke om jeg har gjort noe slik at de føler de må skryte av meg?Kan aldri huske å ha skrytt av mine egne foreldre Hi Anonymous poster hash: 3eec5...e86 Jeg gjorde heller ikke det.. 🙈 Men min på 7 skryter enormt av meg, mye mer enn jeg fortjener.. 💙
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #5 Skrevet 1. november 2015 Ja. Begge våre gjør det og det ser jeg også i bhg jeg jobber i Anonymous poster hash: 0d506...ff9
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #6 Skrevet 1. november 2015 Ja, min på 11 år skryter hele tiden av meg . He he koselig da Vet at kompisene hans også gjør det hjemme. Så ikke unormalt nei Anonymous poster hash: 841fc...fda
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #7 Skrevet 1. november 2015 Ja, begge mine gjør det 😊 Har fått kommentarer fra læreren om at yngste utmerker seg sosialt på skolen ved å være hyggelig og gi fine komplimenter til klassekameratene, så tror nok det ligger generelt til personligheten hennes. Anonymous poster hash: 8e19a...4fd
skjotta Skrevet 1. november 2015 #8 Skrevet 1. november 2015 Hér går jeg fra "verdens beste mamma!" Til "verdens verste mamma" og tilbake til "beste mamman i verden" på et blunk.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #9 Skrevet 1. november 2015 Min på 7år gjør det hele tiden, mange ganger om dagen <3 veldig koselig! Anonymous poster hash: f2e63...e21
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #10 Skrevet 1. november 2015 Mine gjorde også dette Men nå har eldste blitt 14, og skal si det er skutt på ros gitt😂😂😂 Anonymous poster hash: 50166...086
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #11 Skrevet 1. november 2015 åhh.. får nyte det så lenge det varer da <3 Så får jeg tære på det i ungdomsåra hi Anonymous poster hash: 3eec5...e86
Gjest Antarctica Skrevet 1. november 2015 #12 Skrevet 1. november 2015 Ja, de gjør det, i sær hvis de har hatt en aktiv dag med skole, trening og kompiser. Da er de ekstra kosete og klengete ved kveldsstellet og det er ikke måte på hvor snill og fantastisk jeg er 😜
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #13 Skrevet 1. november 2015 Har du ikke hatt en barndom? Anonymous poster hash: dbd7a...ebe
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #14 Skrevet 1. november 2015 Mine tre skryter av meg hele tiden! (men ikke av pappaen...!) Anonymous poster hash: 00dc1...df4
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #15 Skrevet 1. november 2015 Opplever ikke direkte skryt om meg fra mine barn, jeg antar at jeg er tatt for gitt 😆 Anonymous poster hash: 3b2bc...eaf
soleia Skrevet 1. november 2015 #16 Skrevet 1. november 2015 Hér går jeg fra "verdens beste mamma!" Til "verdens verste mamma" og tilbake til "beste mamman i verden" på et blunk. Slik er det her og Og så seier dei ofte at dei er kjempeglad i meg, - og eg seier det same til dei
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #17 Skrevet 1. november 2015 Utifra svarene du får her ser det ut som om det er normalt. Mine barn har aldri skrytt av meg, sagt jeg er snill, best eller lignende! Kan ikke huske at jeg noen gang har gjort det ovenfor min forelder heller.. Men jeg forteller dem daglig at jeg er glad i dem! Hvordan får jeg dem til å si slike vakre ting? Anonymous poster hash: 99a93...105
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #18 Skrevet 1. november 2015 Har du ikke hatt en barndom? Anonymous poster hash: dbd7a...ebe om jeg ikke har hatt en barndom? Jeg er jo "voksen" nå, så jeg må jo ha hatt det Men jeg hadde ingen trygg barndom. En far med sinneproblemer og mye psykisk vold, senere alkoholmisbruk. Endte med politiavhør og pappa på glattcelle i to døgn grunnet vår barndom. Saken anmeldt av politiet, men henlagt grunnet bevisets stilling. Men hadde en ganske fungerende mamma (heldigvis), selv om hun selvfølgelig skulle forlatt han. Hi Anonymous poster hash: 3eec5...e86
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #19 Skrevet 2. november 2015 Mine to på 6 og 8 sier ofte at de har den beste mammaen, at jeg er snill og at jeg er så fin om jeg har pyntet meg litt. Men de sier også at jeg er slem hvis det er noe de ikke får lov til... Går litt begge veier. Tenker at det er positivt at de deler sine følelser. Men jeg forklarer at jeg ikke gjør noe for å være slem. Men de får lov til å uttrykke sine følelser. At de kommer med komplimenter og skryt kommer sikkert av at vi voksne også skryter av barna. Det husker ikke jeg at jeg fikk så mye av når jeg var barn... Og kan heller ikke huske at jeg ga mine foreldre komplimenter heller... Anonymous poster hash: e4ac9...749
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå