Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #1 Skrevet 1. november 2015 Jeg hater den setningen. Er det noen her som sier sånn? Og hvorfor? Hvorfor skal man true sitt barn, og skal barnet forbinde sin ene foreldre med konflikt og trusler? Jeg får virkelig vondt i meg når jeg ser et trass barn, som får høre den setningen. Hva med å heller prøve å forstå barnet ditt? Fremfor å true barnet? Anonymous poster hash: 124c1...6f9
Soon to be mum Skrevet 1. november 2015 #2 Skrevet 1. november 2015 Dette har jeg med hånden på hjertet aldri hørt noen si. Noensinne.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #3 Skrevet 1. november 2015 Dette har jeg med hånden på hjertet aldri hørt noen si. Noensinne. ikke jeg heller Anonymous poster hash: e927a...ac4
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #4 Skrevet 1. november 2015 Det sier jeg. Er ikke en trussel, men et faktum. Mer som at nå bør du roe deg for din far kommer snart. Fakta faen er å da få kjeft om man ikke tar det med ro Anonymous poster hash: c42e4...938
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #5 Skrevet 1. november 2015 Det sier jeg. Er ikke en trussel, men et faktum. Mer som at nå bør du roe deg for din far kommer snart. Fakta faen er å da få kjeft om man ikke tar det med ro Anonymous poster hash: c42e4...938 Det blir jo en trussel for barnet? Hvis du ikke tar deg sammen, da henter jeg din far og DA skal du få høre det! Slutt å gjør mannen din til en skummel mann. Du burde klare jobben som mor uten å bruke sånne ord. Anonymous poster hash: 26293...898
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #6 Skrevet 1. november 2015 Noe av det verste jeg også hører. Man undergraver jo kun egen autoritet og sier egentlig at det er far som er sjefen og at det er han man må høre på. Jeg vil at ungene skal høre på meg også. Dessuten er ikke far særlig farlig altså. Anonymous poster hash: 3a1bd...417
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #7 Skrevet 1. november 2015 Det sier jeg. Er ikke en trussel, men et faktum. Mer som at nå bør du roe deg for din far kommer snart. Fakta faen er å da få kjeft om man ikke tar det med ro Anonymous poster hash: c42e4...938 Det blir jo en trussel for barnet? Hvis du ikke tar deg sammen, da henter jeg din far og DA skal du få høre det! Slutt å gjør mannen din til en skummel mann. Du burde klare jobben som mor uten å bruke sånne ord. Anonymous poster hash: 26293...898 Ta deg ei bolle og les en gang til! Anonymous poster hash: c42e4...938
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #8 Skrevet 1. november 2015 Noe av det verste jeg også hører. Man undergraver jo kun egen autoritet og sier egentlig at det er far som er sjefen og at det er han man må høre på. Jeg vil at ungene skal høre på meg også. Dessuten er ikke far særlig farlig altså. Anonymous poster hash: 3a1bd...417 My point exactly! Anonymous poster hash: 26293...898
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #9 Skrevet 1. november 2015 Minsta her er vanskelig å få inn i dusjen. Hun vik helst at jeg skal dusje henne fordi jeg er mer forsiktig. Så da har det hendt noen ganger at jeg har sagt at hvis hun ikke går i dusjen, så får pappaen dusje henne... Det er sikkert teit, men når man står litt fast i en konflikt, så tyr man noen ganger til teite løsninger... Anonymous poster hash: 04c78...3b8
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #10 Skrevet 1. november 2015 Det sier jeg. Er ikke en trussel, men et faktum. Mer som at nå bør du roe deg for din far kommer snart. Fakta faen er å da få kjeft om man ikke tar det med ro Anonymous poster hash: c42e4...938 Det blir jo en trussel for barnet?Hvis du ikke tar deg sammen, da henter jeg din far og DA skal du få høre det! Slutt å gjør mannen din til en skummel mann. Du burde klare jobben som mor uten å bruke sånne ord. Anonymous poster hash: 26293...898 Ta deg ei bolle og les en gang til! Anonymous poster hash: c42e4...938 Ja du må gjerne utdype? Anonymous poster hash: 26293...898
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #11 Skrevet 1. november 2015 Det sier jeg. Er ikke en trussel, men et faktum. Mer som at nå bør du roe deg for din far kommer snart. Fakta faen er å da få kjeft om man ikke tar det med ro Anonymous poster hash: c42e4...938 Det blir jo en trussel for barnet?Hvis du ikke tar deg sammen, da henter jeg din far og DA skal du få høre det! Slutt å gjør mannen din til en skummel mann. Du burde klare jobben som mor uten å bruke sånne ord. Anonymous poster hash: 26293...898 Ta deg ei bolle og les en gang til! Anonymous poster hash: c42e4...938 Ja du må gjerne utdype? Anonymous poster hash: 26293...898 ? Far har ikke like stort rom for bråk og rot som jeg, så det er en kjensgjerning at han blir sinna om de ikke har rydda og er rolige innen han kommer. Jeg tenker ikke dekke over det for barna, men gir de en advarsel og slik er det. Så får dere være så nedlatende dere bare orker Anonymous poster hash: c42e4...938
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #12 Skrevet 1. november 2015 Om man bruker det ved samtlige konflikter, skjønner jeg at det blir et problem. Men at man slenger drt ut en gang I blandt, ser jeg ikke problemet med. Det er ikke porselensdukker vi har født! Anonymous poster hash: c97cc...148
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #13 Skrevet 1. november 2015 Det sier jeg. Er ikke en trussel, men et faktum. Mer som at nå bør du roe deg for din far kommer snart. Fakta faen er å da få kjeft om man ikke tar det med ro Anonymous poster hash: c42e4...938 Det blir jo en trussel for barnet?Hvis du ikke tar deg sammen, da henter jeg din far og DA skal du få høre det! Slutt å gjør mannen din til en skummel mann. Du burde klare jobben som mor uten å bruke sånne ord. Anonymous poster hash: 26293...898 Ta deg ei bolle og les en gang til! Anonymous poster hash: c42e4...938 Ja du må gjerne utdype? Anonymous poster hash: 26293...898 ? Far har ikke like stort rom for bråk og rot som jeg, så det er en kjensgjerning at han blir sinna om de ikke har rydda og er rolige innen han kommer. Jeg tenker ikke dekke over det for barna, men gir de en advarsel og slik er det. Så får dere være så nedlatende dere bare orker Anonymous poster hash: c42e4...938 Ja nemlig? Da blir det en trussel. Far blir sint og barna blir redd. Ergo, når du sier "Nå kommer pappa!" så truer du dem til stillhet, eller så får de "som fortjent" Og du ser ikke hvordan det kan føles for et barn? Anonymous poster hash: 26293...898
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #14 Skrevet 1. november 2015 Det sier jeg. Er ikke en trussel, men et faktum. Mer som at nå bør du roe deg for din far kommer snart. Fakta faen er å da få kjeft om man ikke tar det med ro Anonymous poster hash: c42e4...938 Det blir jo en trussel for barnet?Hvis du ikke tar deg sammen, da henter jeg din far og DA skal du få høre det! Slutt å gjør mannen din til en skummel mann. Du burde klare jobben som mor uten å bruke sånne ord. Anonymous poster hash: 26293...898 Ta deg ei bolle og les en gang til! Anonymous poster hash: c42e4...938 Ja du må gjerne utdype? Anonymous poster hash: 26293...898 ? Far har ikke like stort rom for bråk og rot som jeg, så det er en kjensgjerning at han blir sinna om de ikke har rydda og er rolige innen han kommer. Jeg tenker ikke dekke over det for barna, men gir de en advarsel og slik er det. Så får dere være så nedlatende dere bare orker Anonymous poster hash: c42e4...938 Ja nemlig? Da blir det en trussel. Far blir sint og barna blir redd. Ergo, når du sier "Nå kommer pappa!" så truer du dem til stillhet, eller så får de "som fortjent" Og du ser ikke hvordan det kan føles for et barn? Anonymous poster hash: 26293...898 Det får du nesten ta opp med deres far. Han kommer hjem fra jobb til samme tid hver dag. Barna mine er ikke idioter, de ser vi er forskjellige. Det er mer en advarsel enn en trussel, de velger selv om de vil ha kjeft eller slippe kjeft. Det blir som at jeg advarer de når vi går i byen, det grønne lyset blir snart rødt, ikke gå. Bilene kommer! Mine barn er ikke født idioter! Er dine? Anonymous poster hash: c42e4...938
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #15 Skrevet 1. november 2015 Det sier jeg. Er ikke en trussel, men et faktum. Mer som at nå bør du roe deg for din far kommer snart. Fakta faen er å da få kjeft om man ikke tar det med ro Anonymous poster hash: c42e4...938 Det blir jo en trussel for barnet?Hvis du ikke tar deg sammen, da henter jeg din far og DA skal du få høre det! Slutt å gjør mannen din til en skummel mann. Du burde klare jobben som mor uten å bruke sånne ord. Anonymous poster hash: 26293...898 Ta deg ei bolle og les en gang til! Anonymous poster hash: c42e4...938 Ja du må gjerne utdype? Anonymous poster hash: 26293...898 ? Far har ikke like stort rom for bråk og rot som jeg, så det er en kjensgjerning at han blir sinna om de ikke har rydda og er rolige innen han kommer. Jeg tenker ikke dekke over det for barna, men gir de en advarsel og slik er det. Så får dere være så nedlatende dere bare orker Anonymous poster hash: c42e4...938 Ja nemlig? Da blir det en trussel. Far blir sint og barna blir redd. Ergo, når du sier "Nå kommer pappa!" så truer du dem til stillhet, eller så får de "som fortjent" Og du ser ikke hvordan det kan føles for et barn? Anonymous poster hash: 26293...898 Det får du nesten ta opp med deres far. Han kommer hjem fra jobb til samme tid hver dag. Barna mine er ikke idioter, de ser vi er forskjellige. Det er mer en advarsel enn en trussel, de velger selv om de vil ha kjeft eller slippe kjeft. Det blir som at jeg advarer de når vi går i byen, det grønne lyset blir snart rødt, ikke gå. Bilene kommer! Mine barn er ikke født idioter! Er dine? Anonymous poster hash: c42e4...938 Hersketeknikken din fungerer ikke, så den kan du droppe :-) Jeg er veldig uenig med dine synspunkter, og du er uenig med mine. Så jeg tror vi bare lar denne ligge. Anonymous poster hash: 26293...898
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #16 Skrevet 1. november 2015 Det sier jeg. Er ikke en trussel, men et faktum. Mer som at nå bør du roe deg for din far kommer snart. Fakta faen er å da få kjeft om man ikke tar det med ro Anonymous poster hash: c42e4...938 Det blir jo en trussel for barnet?Hvis du ikke tar deg sammen, da henter jeg din far og DA skal du få høre det! Slutt å gjør mannen din til en skummel mann. Du burde klare jobben som mor uten å bruke sånne ord. Anonymous poster hash: 26293...898 Ta deg ei bolle og les en gang til! Anonymous poster hash: c42e4...938 Ja du må gjerne utdype? Anonymous poster hash: 26293...898 ? Far har ikke like stort rom for bråk og rot som jeg, så det er en kjensgjerning at han blir sinna om de ikke har rydda og er rolige innen han kommer. Jeg tenker ikke dekke over det for barna, men gir de en advarsel og slik er det. Så får dere være så nedlatende dere bare orker Anonymous poster hash: c42e4...938 Ja nemlig? Da blir det en trussel. Far blir sint og barna blir redd. Ergo, når du sier "Nå kommer pappa!" så truer du dem til stillhet, eller så får de "som fortjent" Og du ser ikke hvordan det kan føles for et barn? Anonymous poster hash: 26293...898 Det får du nesten ta opp med deres far. Han kommer hjem fra jobb til samme tid hver dag. Barna mine er ikke idioter, de ser vi er forskjellige. Det er mer en advarsel enn en trussel, de velger selv om de vil ha kjeft eller slippe kjeft. Det blir som at jeg advarer de når vi går i byen, det grønne lyset blir snart rødt, ikke gå. Bilene kommer! Mine barn er ikke født idioter! Er dine? Anonymous poster hash: c42e4...938 Hersketeknikken din fungerer ikke, så den kan du droppe :-) Jeg er veldig uenig med dine synspunkter, og du er uenig med mine. Så jeg tror vi bare lar denne ligge. Anonymous poster hash: 26293...898 Hahaha, jeg benyttet ingen hersketeknikker, men protesterer på din galskap! I et diskusjonsforum bør det være helt innenfor Anonymous poster hash: c42e4...938
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #17 Skrevet 1. november 2015 Det sier jeg. Er ikke en trussel, men et faktum. Mer som at nå bør du roe deg for din far kommer snart. Fakta faen er å da få kjeft om man ikke tar det med ro Anonymous poster hash: c42e4...938 Det blir jo en trussel for barnet?Hvis du ikke tar deg sammen, da henter jeg din far og DA skal du få høre det! Slutt å gjør mannen din til en skummel mann. Du burde klare jobben som mor uten å bruke sånne ord. Anonymous poster hash: 26293...898 Ta deg ei bolle og les en gang til! Anonymous poster hash: c42e4...938 Ja du må gjerne utdype? Anonymous poster hash: 26293...898 ? Far har ikke like stort rom for bråk og rot som jeg, så det er en kjensgjerning at han blir sinna om de ikke har rydda og er rolige innen han kommer. Jeg tenker ikke dekke over det for barna, men gir de en advarsel og slik er det. Så får dere være så nedlatende dere bare orker Anonymous poster hash: c42e4...938 Ja nemlig? Da blir det en trussel. Far blir sint og barna blir redd. Ergo, når du sier "Nå kommer pappa!" så truer du dem til stillhet, eller så får de "som fortjent" Og du ser ikke hvordan det kan føles for et barn? Anonymous poster hash: 26293...898 Det får du nesten ta opp med deres far. Han kommer hjem fra jobb til samme tid hver dag. Barna mine er ikke idioter, de ser vi er forskjellige. Det er mer en advarsel enn en trussel, de velger selv om de vil ha kjeft eller slippe kjeft. Det blir som at jeg advarer de når vi går i byen, det grønne lyset blir snart rødt, ikke gå. Bilene kommer! Mine barn er ikke født idioter! Er dine? Anonymous poster hash: c42e4...938 Hersketeknikken din fungerer ikke, så den kan du droppe :-) Jeg er veldig uenig med dine synspunkter, og du er uenig med mine. Så jeg tror vi bare lar denne ligge. Anonymous poster hash: 26293...898 Hahaha, jeg benyttet ingen hersketeknikker, men protesterer på din galskap! I et diskusjonsforum bør det være helt innenfor Anonymous poster hash: c42e4...938 Altså "mine barn er ikke født idioter, er dine?" Du mener det er konstruktivt? "Hahaha" er konstruktivt? Kalle mine synspunkter for galskap, er konstruktivt? Du mangler selvinnsikt. Men fint hvis vi stopper denne nå, ettersom hele tråden blir sitering og unødig diskusjon. Jeg har hørt din mening, takk for innspill! Anonymous poster hash: 26293...898
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #18 Skrevet 1. november 2015 Om man bruker det ved samtlige konflikter, skjønner jeg at det blir et problem. Men at man slenger drt ut en gang I blandt, ser jeg ikke problemet med. Det er ikke porselensdukker vi har født! Anonymous poster hash: c97cc...148 Kan følge tankegangen din der. Hvis det skjer et fåtalls ganger i en stressende situasjon hvor man mister litt fatningen (der har vi alle vært), så er det noe annet. Men hvis man hver eneste gang skal true med far, så blir det feil. Hvorfor skal far bli et stort skummelt monster man skal passe seg for? Ved en slik håndtering hver gang ender barnet opp med å frykte far. Anonymous poster hash: 26293...898
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #19 Skrevet 1. november 2015 Det sier jeg. Er ikke en trussel, men et faktum. Mer som at nå bør du roe deg for din far kommer snart. Fakta faen er å da få kjeft om man ikke tar det med ro Anonymous poster hash: c42e4...938 Det blir jo en trussel for barnet?Hvis du ikke tar deg sammen, da henter jeg din far og DA skal du få høre det! Slutt å gjør mannen din til en skummel mann. Du burde klare jobben som mor uten å bruke sånne ord. Anonymous poster hash: 26293...898 Ta deg ei bolle og les en gang til! Anonymous poster hash: c42e4...938 Ja du må gjerne utdype? Anonymous poster hash: 26293...898 ? Far har ikke like stort rom for bråk og rot som jeg, så det er en kjensgjerning at han blir sinna om de ikke har rydda og er rolige innen han kommer. Jeg tenker ikke dekke over det for barna, men gir de en advarsel og slik er det. Så får dere være så nedlatende dere bare orker Anonymous poster hash: c42e4...938 Ja nemlig? Da blir det en trussel. Far blir sint og barna blir redd. Ergo, når du sier "Nå kommer pappa!" så truer du dem til stillhet, eller så får de "som fortjent" Og du ser ikke hvordan det kan føles for et barn? Anonymous poster hash: 26293...898 Det får du nesten ta opp med deres far. Han kommer hjem fra jobb til samme tid hver dag. Barna mine er ikke idioter, de ser vi er forskjellige. Det er mer en advarsel enn en trussel, de velger selv om de vil ha kjeft eller slippe kjeft. Det blir som at jeg advarer de når vi går i byen, det grønne lyset blir snart rødt, ikke gå. Bilene kommer! Mine barn er ikke født idioter! Er dine? Anonymous poster hash: c42e4...938 Hersketeknikken din fungerer ikke, så den kan du droppe :-) Jeg er veldig uenig med dine synspunkter, og du er uenig med mine. Så jeg tror vi bare lar denne ligge. Anonymous poster hash: 26293...898 Hahaha, jeg benyttet ingen hersketeknikker, men protesterer på din galskap! I et diskusjonsforum bør det være helt innenfor Anonymous poster hash: c42e4...938 Altså "mine barn er ikke født idioter, er dine?" Du mener det er konstruktivt? "Hahaha" er konstruktivt? Kalle mine synspunkter for galskap, er konstruktivt? Du mangler selvinnsikt. Men fint hvis vi stopper denne nå, ettersom hele tråden blir sitering og unødig diskusjon. Jeg har hørt din mening, takk for innspill! Anonymous poster hash: 26293...898 Når du velger å angripe må du tåle motspill vet du snuppa 😁 Anonymous poster hash: c42e4...938
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #20 Skrevet 1. november 2015 Det sier jeg. Er ikke en trussel, men et faktum. Mer som at nå bør du roe deg for din far kommer snart. Fakta faen er å da få kjeft om man ikke tar det med ro Anonymous poster hash: c42e4...938 Det blir jo en trussel for barnet?Hvis du ikke tar deg sammen, da henter jeg din far og DA skal du få høre det! Slutt å gjør mannen din til en skummel mann. Du burde klare jobben som mor uten å bruke sånne ord. Anonymous poster hash: 26293...898 Ta deg ei bolle og les en gang til! Anonymous poster hash: c42e4...938 Ja du må gjerne utdype? Anonymous poster hash: 26293...898 ? Far har ikke like stort rom for bråk og rot som jeg, så det er en kjensgjerning at han blir sinna om de ikke har rydda og er rolige innen han kommer. Jeg tenker ikke dekke over det for barna, men gir de en advarsel og slik er det. Så får dere være så nedlatende dere bare orker Anonymous poster hash: c42e4...938 Ja nemlig? Da blir det en trussel. Far blir sint og barna blir redd. Ergo, når du sier "Nå kommer pappa!" så truer du dem til stillhet, eller så får de "som fortjent" Og du ser ikke hvordan det kan føles for et barn? Anonymous poster hash: 26293...898 Det får du nesten ta opp med deres far. Han kommer hjem fra jobb til samme tid hver dag. Barna mine er ikke idioter, de ser vi er forskjellige. Det er mer en advarsel enn en trussel, de velger selv om de vil ha kjeft eller slippe kjeft. Det blir som at jeg advarer de når vi går i byen, det grønne lyset blir snart rødt, ikke gå. Bilene kommer! Mine barn er ikke født idioter! Er dine? Anonymous poster hash: c42e4...938 Hersketeknikken din fungerer ikke, så den kan du droppe :-) Jeg er veldig uenig med dine synspunkter, og du er uenig med mine. Så jeg tror vi bare lar denne ligge. Anonymous poster hash: 26293...898 Hahaha, jeg benyttet ingen hersketeknikker, men protesterer på din galskap! I et diskusjonsforum bør det være helt innenfor Anonymous poster hash: c42e4...938 Altså "mine barn er ikke født idioter, er dine?"Du mener det er konstruktivt? "Hahaha" er konstruktivt? Kalle mine synspunkter for galskap, er konstruktivt? Du mangler selvinnsikt. Men fint hvis vi stopper denne nå, ettersom hele tråden blir sitering og unødig diskusjon. Jeg har hørt din mening, takk for innspill! Anonymous poster hash: 26293...898 Når du velger å angripe må du tåle motspill vet du snuppa 😁 Anonymous poster hash: c42e4...938 Det var ingen som angrep deg. "Snuppa" går også innunder lite konstruktiv kommunikasjon. Jeg tåler uenighet i diskusjon, men det koster ikke mye å holde seg saklig. Anonymous poster hash: 26293...898
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #21 Skrevet 1. november 2015 Jeg er oppvokst med den glosen der, noe som har ført til at jeg var godt opp i 20-årene før jeg klarte å ha et avslappet og trygt forhold til min pappa. Han har aldri gjort hverken meg eller min søster noe, men vi hadde en enorm og sykelig respekt for han. Som voksen selv ser jeg at pappa er verdens snilleste mann og aldri ville lagt hånd på noen, men den frykten vi hadde sim barn unner jeg ingen. Derfor er det en setning som ALDRI kommer på tale her i huset når jeg og min mann nå venter en sønn. Anonymous poster hash: 100b0...389
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #22 Skrevet 1. november 2015 Jeg er oppvokst med den glosen der, noe som har ført til at jeg var godt opp i 20-årene før jeg klarte å ha et avslappet og trygt forhold til min pappa. Han har aldri gjort hverken meg eller min søster noe, men vi hadde en enorm og sykelig respekt for han. Som voksen selv ser jeg at pappa er verdens snilleste mann og aldri ville lagt hånd på noen, men den frykten vi hadde sim barn unner jeg ingen. Derfor er det en setning som ALDRI kommer på tale her i huset når jeg og min mann nå venter en sønn. Anonymous poster hash: 100b0...389 Det er nemlig det jeg frykter som konsekvens av en slik uttalelse. Man setter en frykt i barnet som kan vedvare i årevis. Flott at du og din far har fått et godt forhold i senere tid :-) Anonymous poster hash: 26293...898
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #23 Skrevet 1. november 2015 Noe av det verste jeg også hører. Man undergraver jo kun egen autoritet og sier egentlig at det er far som er sjefen og at det er han man må høre på. Jeg vil at ungene skal høre på meg også. Dessuten er ikke far særlig farlig altså. Anonymous poster hash: 3a1bd...417 Så enig! Anonymous poster hash: cda9e...4c9
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #24 Skrevet 1. november 2015 Det får du nesten ta opp med deres far. Han kommer hjem fra jobb til samme tid hver dag. Barna mine er ikke idioter, de ser vi er forskjellige. Det er mer en advarsel enn en trussel, de velger selv om de vil ha kjeft eller slippe kjeft. Det blir som at jeg advarer de når vi går i byen, det grønne lyset blir snart rødt, ikke gå. Bilene kommer! Mine barn er ikke født idioter! Er dine? Anonymous poster hash: c42e4...938 Det var ikke meg du diskuterte med. Men ut fra det du sier her er det jo tydelig at du og far ikke er enige i en hel rekke ting, hverken om ryddighet i hjemmet eller oppførsel/oppdragelse. Hvis du og far hadde blitt enige om grensene så hadde du sluppet å gi barna "advarsler" (som du foretrekker å bruke). Men hadde du og far blitt enig så ville du også måttet jobbe mer for å sette de grensene dere sammen var blitt enige i. Det er kanskje lettere å "advare" barna om far enn å selv få dem til å roe seg og rydde etter seg. Anonymous poster hash: 79f71...ec3
soleia Skrevet 1. november 2015 #25 Skrevet 1. november 2015 Huff, eg lirte av meg noko liknande til poden her om dagen (for første og siste gang), og fekk dårleg samvit med det same. Ein kan då jammen ikkje bruke den andre forelderen som ein trussel, det er dårleg gjort både overfor far og ungen, og øydelegg din eigen autoritet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå