Twintipp og himmelblå Skrevet 1. november 2015 #1 Skrevet 1. november 2015 Skal operere i morgen og har i den anledning selvfølgelig for første gang på aldri så lenge blitt forkjøla. Har hatt litt feber, tett i nesa og litt vondt i halsen. Utsetter de operasjonen da??? Og om de måtte gjøre det, får man operasjon med en gang man er frisk igjen? Orker ikke vente ytterligere nå!!!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #2 Skrevet 1. november 2015 De utsetter ja... Selv keisersnittet mitt ble utsatt i 3 dager fordi anestesilegen ikke ville ha meg på bordet da jeg var tett og forkjølet. Da datteren min skulle opereres fikk vi beskjed om å ta kontakt om hun ble forkjølet, men heldigvis holdt hun seg frisk. Anonymous poster hash: 254f9...58f
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #3 Skrevet 1. november 2015 Skal du ha narkose? Det er ikke verdt risikoen for store postoperative komplikasjoner. Hos oss hadde du blitt strøket. Vi setter opp så fort som mulig igjen, men på noen avdelinger er programmet satt flere måner i forveien. Men ofte noen som avlyser og da kan man sett inn de som er strøket tidligere så fremst vi har utstyr og operatør som kan utføre prosedyren. Anonymous poster hash: 71cbb...a07
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #4 Skrevet 1. november 2015 Ved lett neseforkjølelse kan de operere. Har du feber og sår hals utsettes det trolig. Du kan bli bedre til i morgen da. Det kommer an på type operasjon også. Anonymous poster hash: a7489...985
Twintipp og himmelblå Skrevet 1. november 2015 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2015 Skal ha narkose ja! Dette har vært en "hasteoperasjon" i den grad at jeg har unngått flere mnd i kø, men måtte vente 5 uker. Om jeg ikke er bedre i morgen så må de vel gjøre det så snart de kan? Ikke vente flere mnd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå