Gå til innhold

Sutrete unge og bursdag, what to do?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei i familien har bursdag i dag. Vi skal i prinsippet reise om ett par timer. Barnet på 11 mnd har tidenes dårligste dag i dag, absolutt alt er galt. Hun er trøtt men nekter å sove, bare griner. Hva gjør dere da barna deres har slike dager? Føler ikke at dette er gyldig "fravær" samtidig lite moro å dra med seg en slik unge bort. Kanskje blir det bedre, kanskje verre det vet man aldri.

Anonymous poster hash: 3aad4...0ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs hvor mange bursdagsbarnet får besøk av.

Anonymous poster hash: 90205...ad4

Skrevet

Dette er voksenbursdag. Blir totalt 3 store over gjennomsnittet aktive barn og tre "vanlige barn". Totalt 8-10 voksne 😊. Disse aktive barna leker nok mest i 2etg bortsett fra under kakene.

Hi

Anonymous poster hash: 3aad4...0ff

Skrevet

Min sov dupp i 12-tiden på den alderen, så da hadde jeg tatt med vogna og lagt ham når vi kom frem, eller han hadde evt. sovnet i bilen på veien dit. Etter litt søvn blir alt så mye bedre. ;)

Anonymous poster hash: fc11f...609
Skrevet

Sovner sikkert i bilen. Barn er ofte roligere hos andre, så ville tatt en sjangs og heller dratt tidlig hjem om barnet bare gråter.

Skrevet

Hadde nok reist, og prøvd å få ungen til å sovne i bilen eller i vogn, men det kjem jo an på kva erfaringar du har med din unge og soving.  Kan høyres ut som han/ho "bryggar" på noko?

Skrevet

Jeg hadde ringt og beklaget meg og vært hjemme, det er en voksenbursdag og voksne mennesker tåler at ikke alle kommer, du har gyldig fravær uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...