Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #1 Skrevet 1. november 2015 Jeg skjønte før IKM at jeg hadde risiko for at jeg var gravid pga diverse symptomer (ømme pupper, forandret matlyst, mye trøtt, kvalm, katten som aldri har vært intr. i meg før skal hele tiden ligge på meg, osv). Test på ikm viste neg. 3 dager etter IKM: neg. 5 dager etter IKM: svakt positiv i dag, hvorfor tok det sååå lang tid? Med de forrige viste den pos. lenge før dette her. jaja. Fant hvertfall ut i dag at jeg er gravid, vet ikke helt hva jeg skal si. Anonymous poster hash: 37485...ce0
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #2 Skrevet 1. november 2015 Du kan ha hatt eggløsning senere i syklusen. Gratulerer med graviditet! Anonymous poster hash: fed75...d75
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #3 Skrevet 1. november 2015 Takk! Dere her inne er de første som gratulerer meg, fordi han jeg bor med sover og orker ikke stå opp og han har hverken kommentert det eller vist noe interesse. Jeg har vel puls på 100 nå og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, så derfor måtte jeg dele det her inne, måtte bare få det ut Anonymous poster hash: 37485...ce0
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #4 Skrevet 1. november 2015 Du kan ha hatt sen eggløsning, eller egget kan ha brukt litt ekstra tid på å feste seg, eller du kan produsere lite hcg. Uansett, gratulerer så mye ❤️ Anonymous poster hash: 43f58...ff4
TPK Skrevet 1. november 2015 #5 Skrevet 1. november 2015 Gratulerer! Vekk mannen og si at han må stå opp og du vil snakke om det!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #6 Skrevet 1. november 2015 Takk takk damer har klart å piske han opp nå Anonymous poster hash: 37485...ce0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå