Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #1 Skrevet 1. november 2015 Datteren min på 6 år har spurt litt om faren sin, som hun ikke kjenner så godt. Da vi snart skal til hjembyen spurte jeg henne om hun ønska å treffe han så kunne vi ta kontakt med han. Hun foreslo at vi kunne dra på Peppes. Faren svarte at han ikke vil bli med på Peppes, men at hun kan komme hjem til han alene. Det vil ikke datteren min... Hun er en forsiktig jente så jeg skjønner at hun syntes det hørtes vanskelig ut å dra uten mamma med en mann hun ikke kjenner noe særlig. Hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: 7e708...fbb
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #2 Skrevet 1. november 2015 Hadde ikke latt min datter besøkt en fremmed mann hjemme hos han. Uansett hvor mange gener de hadde delt.. For en tufs av en mann.. Anonymous poster hash: c20d5...4af
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #3 Skrevet 1. november 2015 Hadde selvsagt ike sendt barnet alene til et fremmed menneske. Jeg vet at far er far. Far vet at far er far. For barnet er far en fremmed. Toskete at far ikke kan møte barnet på barnets premisser! Det sier noe som hvor lite han bryr seg...... Anonymous poster hash: b267f...ff5
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #4 Skrevet 1. november 2015 Dere voksne må prate sammen slik at alle parter opplever dette som positivt. Det kan være at faren ikke ønsker å dele følelser i det offentlige rom, men hør hvordan dere kan løse dette slik at alle tre er tilstede sammen og får det hyggelig.... Anonymous poster hash: 18d44...70d
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #5 Skrevet 1. november 2015 Dere voksne må prate sammen slik at alle parter opplever dette som positivt. Det kan være at faren ikke ønsker å dele følelser i det offentlige rom, men hør hvordan dere kan løse dette slik at alle tre er tilstede sammen og får det hyggelig.... Anonymous poster hash: 18d44...70d De voksne må lytte til barnet og gjøre dette slik barnet ønsker. Barnet i fokus. Hva de voksne ønsker er mindre viktig. Anonymous poster hash: b267f...ff5
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #6 Skrevet 1. november 2015 Han vil treffe henne alene hjemme hos seg? Dette ville fått alarmbjellene mine til å ringe. En voksen mann ønsker ikke å møte et barn man ikke har omgådes for førstegang alene Anonymous poster hash: 3128b...67b
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #7 Skrevet 1. november 2015 Men hvorfor alene? Vil han ikke omgås deg, hi? Jeg hadde sagt at hvis hun skulle komme hjem til ham så blir du med. Hun kjenner ham jo ikke.. Men jeg må innrømme at jeg syns du gikk litt feil fram her. Jeg tenker det beste ville vært å spørre far om å møtes FØR du spurte jenta. Da hadde du unngått å måtte skuffe henne.. Anonymous poster hash: b0d12...fba
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #8 Skrevet 1. november 2015 Signerer alt som allerede er skrevet her! Ikke send datteren din alene til ham. Uansett hvor dere møtes så SKAL selvfølgelig du være tilstede første gang, for din datters skyld. Anonymous poster hash: a048f...350
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå