Gå til innhold

Julegave tenåring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gi julegave til en veldedig organisasjon som deler ut til de som ikke har så mye. De ønsker julegave til tenåringer, for det er den gruppen de får inn færrest gaver til.

Men hva kan jeg kjøpe? Hva ønsker 13-18 år gamle jenter eller gutter seg?

Siden jeg skal kjøpe en ny ting, bør ikke prisen være for høy heller. Jeg ser for meg å bruke 2-400kr.

Anonymous poster hash: 55183...6a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en vanskelig alder å kjøpe til, så jeg kjøper gavekort til tenåringene på min gaveliste. Selv fikk jeg stort sett bare gavesett med dusjsåpe, deodorant osv i den alderen, så det er tydelig at det er mange som synes det er vanskelig. (Og det ønsket jeg meg i alle fall ikke. :P)

Anonymous poster hash: c2bb7...360
Skrevet

Min 14-åring har gavekort på kjøpesenteret øverst på ønskelisten.

Ellers ønsker han seg

-Skihansker

-Kul lue

-Camelbak flaske

-Ny fotballshorts og ny ballpumpe

Til en ukjent tenåring tror jeg jeg ville kjøpt f.eks ullsokker og sjokolade.

Anonymous poster hash: 2ad02...e09

Skrevet

Takk for svar. Bør jeg kanskje bare gå for et gavekort på kjøpesenteret da? Synes det er litt "kjedelig", men det er jo også kjipt å få gaver man ikke synes noe om i det hele tatt...

Skrevet

Jenter;

Negllakk

Hårpynt

Sminke

Veske

Gutt;

Små høytalere

Bluethooth høytalere

Hårprodukter

Usb brikke

Skrevet

Takk for svar. Bør jeg kanskje bare gå for et gavekort på kjøpesenteret da? Synes det er litt "kjedelig", men det er jo også kjipt å få gaver man ikke synes noe om i det hele tatt...

Da får de jo handlet på salg i januar, så da får de mer for pengene

Anonymous poster hash: c99d5...948

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at en tenåring som av en eller annen grunn får julegave av en veldedig organisasjon er overlykkelig over å få et gavekort for å kjøpe hva de vil. Det eneste som kan være dumt, er om de føler det må bli brukt til nødvendige ting som mat og undertøy.

Anonymous poster hash: c6cf2...cd0

Skrevet

Jeg skal gi julegave til en veldedig organisasjon som deler ut til de som ikke har så mye. De ønsker julegave til tenåringer, for det er den gruppen de får inn færrest gaver til.

Men hva kan jeg kjøpe? Hva ønsker 13-18 år gamle jenter eller gutter seg?

Siden jeg skal kjøpe en ny ting, bør ikke prisen være for høy heller. Jeg ser for meg å bruke 2-400kr. Anonymous poster hash: 55183...6a5

Ein pakke med sjokolade og 200 kr henger fast i sjokoladen.

Anonymous poster hash: 034f8...52f

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at en tenåring som av en eller annen grunn får julegave av en veldedig organisasjon er overlykkelig over å få et gavekort for å kjøpe hva de vil. Det eneste som kan være dumt, er om de føler det må bli brukt til nødvendige ting som mat og undertøy.

Anonymous poster hash: c6cf2...cd0

Ja, det er helt sant! Ble litt betenkt mtp gavekortet nå etter at du nevnte det med at han/hun kan føle seg tvunget til å bruke det på noe til hele familien. Det komme vel an på hvordan foreldrene fungerer, og hvor prekær situasjonen er... Jeg får tenke litt på det, har jo fått inn noen andre forslag også:-) HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...