Gå til innhold

Mannen begynner gå meg på nervene! Barneoppdragelse....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tre barn 5-9 år. Han er så lite leken og forståelsesfull for deres ønsker og det blir så utrolig mange konflikter av det. For han er det viktigst å bestemme, ikke at ting er harmonisk. Eks; i går: KLOKKA ER 9, AV MED LYSET. Ungene protesterte fordi de var på slutten av et tv program. Vi er på hotell! Alle bruker litt tid på å roe seg etter Halloween feiring... Jeg forstår ikke hvor jævlig vanskelig det skal være å spørre ungene hva de ser og hvor lenge det er igjen for så å bli enige om når tv skal av?! I går stoppet jeg han! 20 minutter senere var programmet slutt og alle sovnet fornøyd ila 2 min. Å sovne sinna og irritert er ikke lett.... Hvordan få en slutt på dette? Har bare blitt flere og flere konfrontasjoner mellom oss. Missforstå meg rett, de får ikke være oppe så lenge de vil av meg heller, men jeg spør alltid hva de gjør. Har de to sider igjen av en bok river jeg ikke boka ut av hendene deres fordi kl er xx.

Anonymous poster hash: 605a1...03b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er respektløst, og jeg ville spurt hva han tror han oppnår ved å oppføre seg som en dass.

Min kan brøle litt før han har gitt andre beskjeder, så må minne ham på at han må be dem roe seg på en normal måte før han hisser seg opp. Men min er så sur konstant, på ungene, at han må være med på familievernkontoret til samtale hvis jeg skal fortsette. Er drittlei oppførselen hans. Vi er slitne begge to, men man skal da for søren oppføre seg for det.

Anonymous poster hash: 74d3b...e79

Skrevet

Det er respektløst, og jeg ville spurt hva han tror han oppnår ved å oppføre seg som en dass.

Min kan brøle litt før han har gitt andre beskjeder, så må minne ham på at han må be dem roe seg på en normal måte før han hisser seg opp. Men min er så sur konstant, på ungene, at han må være med på familievernkontoret til samtale hvis jeg skal fortsette. Er drittlei oppførselen hans. Vi er slitne begge to, men man skal da for søren oppføre seg for det.

Anonymous poster hash: 74d3b...e79

Huff kanskje jeg må ta han til samtale

Anonymous poster hash: 605a1...03b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...