Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #26 Skrevet 1. november 2015 Hvorfor vasker du ikke klærne hans? Det må være lite effektivt å dele klesvasken sånn? Gjør han noe annet da? Handler Klipper plen Måker snø Maler hus Graver dritt ut av takrenner Bytter dekk Anonymous poster hash: d2794...13f Du mener seriøst at snømåking, gressklipping og dekkskift er noe som må gjøres HVER dag, slik husarbeid må? Anonymous poster hash: a5ef6...bc9 Vet ikke hvor du bor, men her er det mye snømåking og plenklipping, og begge deler tar mer tid enn det daglige husarbeidet. Anonymous poster hash: d2794...13f Vet ikke hvor du bor, men her ble det måkt snø ca 3 ganger i vinter som var. Vinteren året før kostet jeg vekk litt snø fra trappa en gang. Nå i sommer ble vel plenen klippt ca annenhver uke. Noe som tok ca 2 timer hver gang. Ikke så mye jobb å skryte av for å si det sånn. Anonymous poster hash: 25e18...675
QueeenBeee Skrevet 1. november 2015 #27 Skrevet 1. november 2015 Husarbeid er jo kvinnens jobb så dette var jo ikke rart synes jeg... Du godtar det og gjør jobben din på en ordentlig måte uten å være sur mot mannen din. Hvis du blir utslitt så må du minske ned på det du gjør utenfor hjemmet. For eksempel kutte ned på, trening, venner og jobb utenfor hjemmet. Anonymous poster hash: 1769c...c4a Hahahaha! Jeg ler meg ihjæææl!! 😂😂😂😂 Anonymous poster hash: 3161e...e9d ??? Anonymous poster hash: 1769c...c4a 1950-tallet ringte, de ringte og etterlyste deg Anonymous poster hash: 3161e...e9d Trives godt i 2015 jeg, men fortsatt så er husarbeid kvinnens oppgave. Er endel som ikke har forstått dette. Ikke rart det er mange skilsmisser. Anonymous poster hash: 1769c...c4a Så det er mange skillsmisser på grunn av at kvinner ikke dulledaller med forvokste borskjemte troll? 😂😂😂 Her i huset deler vi ALT og hadde det vært et problem for min mann. Ja da hadde jeg heller vært singel. Heller singel enn tjenestepike. Ja det sier jo mye om deg. Gjøre barna sine til skilsmisse barn fordi mannen ikke gjør DIN jobb. Jaja. Man er ikke tjenestepike selvom man gjør det som er kvinnens jobb vet du. Jeg synes synd på mannen din som må gjøre halvparten av DIN jobb. Anonymous poster hash: 1769c...c4a Nei nei nei, han gjør SIN jobb. Ikke halve min jobb. Han eier da huset sammen med meg og det er hans unger også. Da skal han også ta vare på det. DET er altså han egen jobb ja.NEI det er ikke hans jobb. Husarbeid og barn har alltid vært og kommer alltid til å være kvinnens jobb! Må være kjedelig å ikke klare sine egen jobb selv, må ha hjelp av mannen for å klare det de fleste andre kvinner har klart i flere 100 år. Anonymous poster hash: 1769c...c4a Jo, det er HANS jobb. Det er ikke min jobb. Jeg har en godt betalt jobb ellers og det i tillegg til halvparten hjemme er min jobb. Jeg gjør MIN jobb og han gjør hans jobb. Men jeg går ut i fra at du er et ekte søndagstroll og legger denne ballen død. Det er ikke noen som er så neandertal at de forsatt lever i et så gammeldags mønster.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #28 Skrevet 1. november 2015 Husarbeid er jo kvinnens jobb så dette var jo ikke rart synes jeg... Du godtar det og gjør jobben din på en ordentlig måte uten å være sur mot mannen din. Hvis du blir utslitt så må du minske ned på det du gjør utenfor hjemmet. For eksempel kutte ned på, trening, venner og jobb utenfor hjemmet. Anonymous poster hash: 1769c...c4a Hahahaha! Jeg ler meg ihjæææl!! 😂😂😂😂 Anonymous poster hash: 3161e...e9d ??? Anonymous poster hash: 1769c...c4a 1950-tallet ringte, de ringte og etterlyste deg Anonymous poster hash: 3161e...e9d Trives godt i 2015 jeg, men fortsatt så er husarbeid kvinnens oppgave. Er endel som ikke har forstått dette. Ikke rart det er mange skilsmisser. Anonymous poster hash: 1769c...c4a Så det er mange skillsmisser på grunn av at kvinner ikke dulledaller med forvokste borskjemte troll? 😂😂😂 Her i huset deler vi ALT og hadde det vært et problem for min mann. Ja da hadde jeg heller vært singel. Heller singel enn tjenestepike. Ja det sier jo mye om deg. Gjøre barna sine til skilsmisse barn fordi mannen ikke gjør DIN jobb. Jaja. Man er ikke tjenestepike selvom man gjør det som er kvinnens jobb vet du. Jeg synes synd på mannen din som må gjøre halvparten av DIN jobb. Anonymous poster hash: 1769c...c4a Nei nei nei, han gjør SIN jobb. Ikke halve min jobb. Han eier da huset sammen med meg og det er hans unger også. Da skal han også ta vare på det. DET er altså han egen jobb ja.NEI det er ikke hans jobb. Husarbeid og barn har alltid vært og kommer alltid til å være kvinnens jobb! Må være kjedelig å ikke klare sine egen jobb selv, må ha hjelp av mannen for å klare det de fleste andre kvinner har klart i flere 100 år. Anonymous poster hash: 1769c...c4a Jo, det er HANS jobb. Det er ikke min jobb. Jeg har en godt betalt jobb ellers og det i tillegg til halvparten hjemme er min jobb. Jeg gjør MIN jobb og han gjør hans jobb. Men jeg går ut i fra at du er et ekte søndagstroll og legger denne ballen død. Det er ikke noen som er så neandertal at de forsatt lever i et så gammeldags mønster. Å da hadde du ikke noe annet å komme med en hersketeknikker? Anonymous poster hash: 1769c...c4a
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #29 Skrevet 1. november 2015 Husarbeid er jo kvinnens jobb så dette var jo ikke rart synes jeg... Du godtar det og gjør jobben din på en ordentlig måte uten å være sur mot mannen din. Hvis du blir utslitt så må du minske ned på det du gjør utenfor hjemmet. For eksempel kutte ned på, trening, venner og jobb utenfor hjemmet. Anonymous poster hash: 1769c...c4a Hahahaha! Jeg ler meg ihjæææl!! Anonymous poster hash: 3161e...e9d ??? Anonymous poster hash: 1769c...c4a 1950-tallet ringte, de ringte og etterlyste deg Anonymous poster hash: 3161e...e9d Trives godt i 2015 jeg, men fortsatt så er husarbeid kvinnens oppgave. Er endel som ikke har forstått dette. Ikke rart det er mange skilsmisser. Anonymous poster hash: 1769c...c4a Så det er mange skillsmisser på grunn av at kvinner ikke dulledaller med forvokste borskjemte troll? Her i huset deler vi ALT og hadde det vært et problem for min mann. Ja da hadde jeg heller vært singel. Heller singel enn tjenestepike. Ja det sier jo mye om deg. Gjøre barna sine til skilsmisse barn fordi mannen ikke gjør DIN jobb. Jaja. Man er ikke tjenestepike selvom man gjør det som er kvinnens jobb vet du. Jeg synes synd på mannen din som må gjøre halvparten av DIN jobb. Anonymous poster hash: 1769c...c4a Nei nei nei, han gjør SIN jobb. Ikke halve min jobb. Han eier da huset sammen med meg og det er hans unger også. Da skal han også ta vare på det. DET er altså han egen jobb ja.NEI det er ikke hans jobb. Husarbeid og barn har alltid vært og kommer alltid til å være kvinnens jobb! Må være kjedelig å ikke klare sine egen jobb selv, må ha hjelp av mannen for å klare det de fleste andre kvinner har klart i flere 100 år. Anonymous poster hash: 1769c...c4a Jo, det er HANS jobb. Det er ikke min jobb. Jeg har en godt betalt jobb ellers og det i tillegg til halvparten hjemme er min jobb. Jeg gjør MIN jobb og han gjør hans jobb. Men jeg går ut i fra at du er et ekte søndagstroll og legger denne ballen død. Det er ikke noen som er så neandertal at de forsatt lever i et så gammeldags mønster. Å da hadde du ikke noe annet å komme med en hersketeknikker? Anonymous poster hash: 1769c...c4a Du svarer jo heller ikke på spørsmål som blir stilt, du har enda ikke svart på hva du mener familier der kvinnen er hovedforsørger bør gjøre - skal mannen sitte på ræva og klø seg i balla hele dagen, mens kvinnen tjener penger, tar seg av barn og gjør alt i huset? Og eventuelt hvorfor? Anonymous poster hash: a5ef6...bc9
*Miss Marple* Skrevet 1. november 2015 #30 Skrevet 1. november 2015 Husarbeid er jo kvinnens jobb så dette var jo ikke rart synes jeg... Du godtar det og gjør jobben din på en ordentlig måte uten å være sur mot mannen din. Hvis du blir utslitt så må du minske ned på det du gjør utenfor hjemmet. For eksempel kutte ned på, trening, venner og jobb utenfor hjemmet. Anonymous poster hash: 1769c...c4a Hahahaha! Jeg ler meg ihjæææl!! Anonymous poster hash: 3161e...e9d ???Anonymous poster hash: 1769c...c4a 1950-tallet ringte, de ringte og etterlyste deg Anonymous poster hash: 3161e...e9d Trives godt i 2015 jeg, men fortsatt så er husarbeid kvinnens oppgave. Er endel som ikke har forstått dette. Ikke rart det er mange skilsmisser. Anonymous poster hash: 1769c...c4a Så det er mange skillsmisser på grunn av at kvinner ikke dulledaller med forvokste borskjemte troll? Her i huset deler vi ALT og hadde det vært et problem for min mann. Ja da hadde jeg heller vært singel. Heller singel enn tjenestepike. Ja det sier jo mye om deg. Gjøre barna sine til skilsmisse barn fordi mannen ikke gjør DIN jobb. Jaja. Man er ikke tjenestepike selvom man gjør det som er kvinnens jobb vet du. Jeg synes synd på mannen din som må gjøre halvparten av DIN jobb. Anonymous poster hash: 1769c...c4a Nei nei nei, han gjør SIN jobb. Ikke halve min jobb. Han eier da huset sammen med meg og det er hans unger også. Da skal han også ta vare på det. DET er altså han egen jobb ja.NEI det er ikke hans jobb. Husarbeid og barn har alltid vært og kommer alltid til å være kvinnens jobb! Må være kjedelig å ikke klare sine egen jobb selv, må ha hjelp av mannen for å klare det de fleste andre kvinner har klart i flere 100 år. Anonymous poster hash: 1769c...c4a Jo, det er HANS jobb. Det er ikke min jobb. Jeg har en godt betalt jobb ellers og det i tillegg til halvparten hjemme er min jobb. Jeg gjør MIN jobb og han gjør hans jobb.Men jeg går ut i fra at du er et ekte søndagstroll og legger denne ballen død. Det er ikke noen som er så neandertal at de forsatt lever i et så gammeldags mønster. Å da hadde du ikke noe annet å komme med en hersketeknikker? Anonymous poster hash: 1769c...c4a Noen ganger er hersketeknikk det som må til.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #31 Skrevet 1. november 2015 Husarbeid er jo kvinnens jobb så dette var jo ikke rart synes jeg... Du godtar det og gjør jobben din på en ordentlig måte uten å være sur mot mannen din. Hvis du blir utslitt så må du minske ned på det du gjør utenfor hjemmet. For eksempel kutte ned på, trening, venner og jobb utenfor hjemmet. Anonymous poster hash: 1769c...c4a Hahahaha! Jeg ler meg ihjæææl!! Anonymous poster hash: 3161e...e9d ??? Anonymous poster hash: 1769c...c4a 1950-tallet ringte, de ringte og etterlyste deg Anonymous poster hash: 3161e...e9d Trives godt i 2015 jeg, men fortsatt så er husarbeid kvinnens oppgave. Er endel som ikke har forstått dette. Ikke rart det er mange skilsmisser. Anonymous poster hash: 1769c...c4a Tja hva skal man si. Hvorfor skulle man gidde å ha en mann om han bare er en stein rundt halsen? Da er det mye bedre å være uten. Anonymous poster hash: a691e...e48
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #32 Skrevet 1. november 2015 Husarbeid er jo kvinnens jobb så dette var jo ikke rart synes jeg... Du godtar det og gjør jobben din på en ordentlig måte uten å være sur mot mannen din. Hvis du blir utslitt så må du minske ned på det du gjør utenfor hjemmet. For eksempel kutte ned på, trening, venner og jobb utenfor hjemmet. Anonymous poster hash: 1769c...c4a Hahahaha! Jeg ler meg ihjæææl!! 😂😂😂😂 Anonymous poster hash: 3161e...e9d ??? Anonymous poster hash: 1769c...c4a 1950-tallet ringte, de ringte og etterlyste deg Anonymous poster hash: 3161e...e9d Trives godt i 2015 jeg, men fortsatt så er husarbeid kvinnens oppgave. Er endel som ikke har forstått dette. Ikke rart det er mange skilsmisser. Anonymous poster hash: 1769c...c4a Så det er mange skillsmisser på grunn av at kvinner ikke dulledaller med forvokste borskjemte troll? 😂😂😂 Her i huset deler vi ALT og hadde det vært et problem for min mann. Ja da hadde jeg heller vært singel. Heller singel enn tjenestepike. Ja det sier jo mye om deg. Gjøre barna sine til skilsmisse barn fordi mannen ikke gjør DIN jobb. Jaja. Man er ikke tjenestepike selvom man gjør det som er kvinnens jobb vet du. Jeg synes synd på mannen din som må gjøre halvparten av DIN jobb. Anonymous poster hash: 1769c...c4a Nei nei nei, han gjør SIN jobb. Ikke halve min jobb. Han eier da huset sammen med meg og det er hans unger også. Da skal han også ta vare på det. DET er altså han egen jobb ja.NEI det er ikke hans jobb. Husarbeid og barn har alltid vært og kommer alltid til å være kvinnens jobb! Må være kjedelig å ikke klare sine egen jobb selv, må ha hjelp av mannen for å klare det de fleste andre kvinner har klart i flere 100 år. Anonymous poster hash: 1769c...c4a Åh, du er sånn 'submissive wifestyle' tilhenger? Regner med du gir mannen din en bj på morgenen og da, så han får en fin start på dagen? Det er jo også kvinnens jobb, sant? Anonymous poster hash: 10a15...ddd
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #33 Skrevet 1. november 2015 Husarbeid er jo kvinnens jobb så dette var jo ikke rart synes jeg... Du godtar det og gjør jobben din på en ordentlig måte uten å være sur mot mannen din. Hvis du blir utslitt så må du minske ned på det du gjør utenfor hjemmet. For eksempel kutte ned på, trening, venner og jobb utenfor hjemmet. Anonymous poster hash: 1769c...c4a Hahahaha! Jeg ler meg ihjæææl!! Anonymous poster hash: 3161e...e9d ??? Anonymous poster hash: 1769c...c4a 1950-tallet ringte, de ringte og etterlyste deg Anonymous poster hash: 3161e...e9d Trives godt i 2015 jeg, men fortsatt så er husarbeid kvinnens oppgave. Er endel som ikke har forstått dette. Ikke rart det er mange skilsmisser. Anonymous poster hash: 1769c...c4a Så det er mange skillsmisser på grunn av at kvinner ikke dulledaller med forvokste borskjemte troll? Her i huset deler vi ALT og hadde det vært et problem for min mann. Ja da hadde jeg heller vært singel. Heller singel enn tjenestepike. Ja det sier jo mye om deg. Gjøre barna sine til skilsmisse barn fordi mannen ikke gjør DIN jobb. Jaja. Man er ikke tjenestepike selvom man gjør det som er kvinnens jobb vet du. Jeg synes synd på mannen din som må gjøre halvparten av DIN jobb. Anonymous poster hash: 1769c...c4a Hva er mannens jobb da? Anonymous poster hash: b5db9...1bd
Luksusdyret Skrevet 1. november 2015 #34 Skrevet 1. november 2015 Husarbeid er jo kvinnens jobb så dette var jo ikke rart synes jeg... Du godtar det og gjør jobben din på en ordentlig måte uten å være sur mot mannen din. Hvis du blir utslitt så må du minske ned på det du gjør utenfor hjemmet. For eksempel kutte ned på, trening, venner og jobb utenfor hjemmet. Anonymous poster hash: 1769c...c4a Hahahaha! Jeg ler meg ihjæææl!! Anonymous poster hash: 3161e...e9d ??? Anonymous poster hash: 1769c...c4a 1950-tallet ringte, de ringte og etterlyste deg Anonymous poster hash: 3161e...e9d Trives godt i 2015 jeg, men fortsatt så er husarbeid kvinnens oppgave. Er endel som ikke har forstått dette. Ikke rart det er mange skilsmisser. Anonymous poster hash: 1769c...c4a Så det er mange skillsmisser på grunn av at kvinner ikke dulledaller med forvokste borskjemte troll? Her i huset deler vi ALT og hadde det vært et problem for min mann. Ja da hadde jeg heller vært singel. Heller singel enn tjenestepike. Ja det sier jo mye om deg. Gjøre barna sine til skilsmisse barn fordi mannen ikke gjør DIN jobb. Jaja. Man er ikke tjenestepike selvom man gjør det som er kvinnens jobb vet du. Jeg synes synd på mannen din som må gjøre halvparten av DIN jobb. Anonymous poster hash: 1769c...c4a Hva er mannens jobb da? Anonymous poster hash: b5db9...1bd Sikkert sitte i sofaen og spille XBox og motta BJ
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #35 Skrevet 1. november 2015 Hvorfor vasker du ikke klærne hans? Det må være lite effektivt å dele klesvasken sånn? Gjør han noe annet da? Handler Klipper plen Måker snø Maler hus Graver dritt ut av takrenner Bytter dekk Anonymous poster hash: d2794...13f Lite effektivt? Fyller lett en maskin med bare mine klær, enklere å henge opp og legge på plass bare mine også, slipper sortering etterpå. Nei, han gjør ikke noe... Anonymous poster hash: 15003...ae8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå