Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #1 Skrevet 31. oktober 2015 Weekendtur til utlandet, og strippeklubb hver kveld.. Forsåvidt greit nok det. Men når han, som nesten aldri vil ha sex med meg fordi han er "redd jeg skal bli gravid", ringer å sier han har kjøpt en lapdance, og om jeg hadde vært inærheten skulle jeg fått meg en skikkelig omgang... Den gjorde vondt, skikkelig vondt. 😞 Anonymous poster hash: d454b...4dd
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #2 Skrevet 31. oktober 2015 Oj. Da tror jeg faktisk at jeg hadde utsatt den bryllupsdatoen og tatt en alvorsprat med han når han kom hjem. Er du egentlig sikker på at det er mannen for deg? Dere skal gifte dere, men han er redd du skal bli gravid. Han tenner på lapdansere, og etter å ha hatt en slik vil han ha en ordentlig "omgang" med deg. Noen vil kanskje si det er positivt at han tenker på deg, men helt ærlig - finn ut av forholdet før du sier ja til den mannen. Rydd opp før dere gifter dere. Slik det er nå føler du deg avvist fra før, og han har nå gjort noe som får deg til å føle deg enda mer avvist av ham. Ikke si noe før han kommer hjem, men ta det opp da. Bestill en time til fvk på mandag og forklar situasjonen, at dere snart skal gifte dere. Anonymous poster hash: 1ed8c...1ed
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #3 Skrevet 31. oktober 2015 Oj. Da tror jeg faktisk at jeg hadde utsatt den bryllupsdatoen og tatt en alvorsprat med han når han kom hjem. Er du egentlig sikker på at det er mannen for deg? Dere skal gifte dere, men han er redd du skal bli gravid.Han tenner på lapdansere, og etter å ha hatt en slik vil han ha en ordentlig "omgang" med deg. Noen vil kanskje si det er positivt at han tenker på deg, men helt ærlig - finn ut av forholdet før du sier ja til den mannen. Rydd opp før dere gifter dere. Slik det er nå føler du deg avvist fra før, og han har nå gjort noe som får deg til å føle deg enda mer avvist av ham. Ikke si noe før han kommer hjem, men ta det opp da. Bestill en time til fvk på mandag og forklar situasjonen, at dere snart skal gifte dere. Anonymous poster hash: 1ed8c...1ed Kan vel være en kompis sitt utdrikningslag og ikke hans eget. Hva tenker du gjøre med det HI? Anonymous poster hash: 89f28...d72
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #4 Skrevet 31. oktober 2015 Oj. Da tror jeg faktisk at jeg hadde utsatt den bryllupsdatoen og tatt en alvorsprat med han når han kom hjem. Er du egentlig sikker på at det er mannen for deg? Dere skal gifte dere, men han er redd du skal bli gravid.Han tenner på lapdansere, og etter å ha hatt en slik vil han ha en ordentlig "omgang" med deg. Noen vil kanskje si det er positivt at han tenker på deg, men helt ærlig - finn ut av forholdet før du sier ja til den mannen. Rydd opp før dere gifter dere. Slik det er nå føler du deg avvist fra før, og han har nå gjort noe som får deg til å føle deg enda mer avvist av ham. Ikke si noe før han kommer hjem, men ta det opp da. Bestill en time til fvk på mandag og forklar situasjonen, at dere snart skal gifte dere. Anonymous poster hash: 1ed8c...1ed Kan vel være en kompis sitt utdrikningslag og ikke hans eget. Hva tenker du gjøre med det HI? Anonymous poster hash: 89f28...d72 Ja, det har du rett i - tenkte ikke på det, jeg. Men jeg vil egentlig si det samme, bare at det da kanskje ikke haster like mye. Hi og samboer har tydeligvis problemer, og de må de ordne opp i. Anonymous poster hash: 1ed8c...1ed
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #5 Skrevet 31. oktober 2015 Kjære vene, mannen har drukket og var litt vel tøff I kjeften! Og nå skal hi vurdere det å I det hele tatt være sammen med han? Kanskje ikke han vil ha barn fordi de ikke er økonomisk stilt enda? Kanskje kan syntes der med barn er skremmende, han er da ikke den første til å føle det! Selvsagt bør du fortelle mannen at dette såret deg. Men ville ikke dratt det for langt... Anonymous poster hash: d389a...6e6
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #6 Skrevet 1. november 2015 Det er vi som skal gifte oss. Vi har allerede barn sammen. Det hadde ikke vært ideelt, men ingen krise om vi fikk ett til. Vi har et bra forhold til vanlig, bortsett fra at han har blitt så opphengt i dette. Han var foressten edru da han fortalte dette. Jeg bare spøkte det bort, men da jeg tenkte på hva han egentlig sa etterpå fikk jeg vondt. Vil vel ikke noe med dette innlegget,jeg følte bare for å si det til noen. Anonymous poster hash: d454b...4dd
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #7 Skrevet 1. november 2015 Det er vi som skal gifte oss. Vi har allerede barn sammen. Det hadde ikke vært ideelt, men ingen krise om vi fikk ett til. Vi har et bra forhold til vanlig, bortsett fra at han har blitt så opphengt i dette. Han var foressten edru da han fortalte dette. Jeg bare spøkte det bort, men da jeg tenkte på hva han egentlig sa etterpå fikk jeg vondt. Vil vel ikke noe med dette innlegget,jeg følte bare for å si det til noen. Anonymous poster hash: d454b...4dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå