Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #1 Skrevet 31. oktober 2015 Sliter av og til med "anfall" med symptomer som kvalm, ubehag i magen, ikke dårlig i magen men. Vanskelig å forklare men det er som jeg har en klomp i magen eller noe lignende. Dette foregår over en 4-5 dager. Hvor dag 2-3 er verst også blir det bedre. Så natt til dag 2 kan jeg slite med å sove pga ubehaget i magen. Og dag 2 og 3 er jeg mest kvalm. Plages også med hodepine så og si hver dag, hvor noen dager er det migrene. Plagdes for 1 år siden med litt svimmelhet, men det er stortsett borte nå. Kan flere dager være småkvalm. Er ikke gravid. Har bestilt legetime så skal få det undersøkt. Takk for svar 😊 Anonymous poster hash: debee...13d
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #2 Skrevet 31. oktober 2015 Mannen sliter med angst, og han har der akkurat slik som deg. Men selvsagt skal du dra til legen, for å få alt annet utelukket. God bedring 😊 Anonymous poster hash: 39101...2eb
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #3 Skrevet 1. november 2015 Får han noe mot anfallene eller må man bare leve med dem? Anonymous poster hash: debee...13d
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #4 Skrevet 1. november 2015 Han lever bare med dem.han blir veldig sliten. Det var vist skikkelig ille for ca 12 år siden. Så ble det gradvis bedre og han hadde nesten ikke angst I det hele tatt. Men nå har vi hatt en stressende eperiode med mye som har skjedd, og nå er det ett lite tilbakefall. Han får gjevnlog "anfall". Blir svimmel, svetter, kvalm, dårlig I magen, piper I øret osv. Anonymous poster hash: 39101...2eb
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #5 Skrevet 1. november 2015 Han lever bare med dem.han blir veldig sliten. Det var vist skikkelig ille for ca 12 år siden. Så ble det gradvis bedre og han hadde nesten ikke angst I det hele tatt. Men nå har vi hatt en stressende eperiode med mye som har skjedd, og nå er det ett lite tilbakefall. Han får gjevnlog "anfall". Blir svimmel, svetter, kvalm, dårlig I magen, piper I øret osv. Anonymous poster hash: 39101...2eb Oj! Dette er jo meg. Piping i øret kan jeg også få. Har vært sånn alltid, men det er først de siste par åra jeg har satt det i sammenheng med angst. Har alltid trodd jeg bare er mye kvalm og varm jeg.. Anonymous poster hash: 358c6...97f
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #6 Skrevet 1. november 2015 Han lever bare med dem.han blir veldig sliten. Det var vist skikkelig ille for ca 12 år siden. Så ble det gradvis bedre og han hadde nesten ikke angst I det hele tatt. Men nå har vi hatt en stressende eperiode med mye som har skjedd, og nå er det ett lite tilbakefall. Han får gjevnlog "anfall". Blir svimmel, svetter, kvalm, dårlig I magen, piper I øret osv. Anonymous poster hash: 39101...2eb Oj! Dette er jo meg. Piping i øret kan jeg også få. Har vært sånn alltid, men det er først de siste par åra jeg har satt det i sammenheng med angst. Har alltid trodd jeg bare er mye kvalm og varm jeg.. Anonymous poster hash: 358c6...97f Hvis du Googler angst, så ser du at angst kan slå ut på utrolig mange måter. Mannen føler også at han nesten besvimer, men han gjør det ikke . Er nok lurt å snakke med legen om det, men ville heller fått henvisning til en psykolog enn å fått medisiner mot det. Det er hardt å jobbe mot, men verdt det. Lykke til og god bedring 😊 Anonymous poster hash: 39101...2eb
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #7 Skrevet 1. november 2015 Han lever bare med dem.han blir veldig sliten. Det var vist skikkelig ille for ca 12 år siden. Så ble det gradvis bedre og han hadde nesten ikke angst I det hele tatt. Men nå har vi hatt en stressende eperiode med mye som har skjedd, og nå er det ett lite tilbakefall. Han får gjevnlog "anfall". Blir svimmel, svetter, kvalm, dårlig I magen, piper I øret osv. Anonymous poster hash: 39101...2eb Oj! Dette er jo meg. Piping i øret kan jeg også få. Har vært sånn alltid, men det er først de siste par åra jeg har satt det i sammenheng med angst. Har alltid trodd jeg bare er mye kvalm og varm jeg.. Anonymous poster hash: 358c6...97f Hvis du Googler angst, så ser du at angst kan slå ut på utrolig mange måter. Mannen føler også at han nesten besvimer, men han gjør det ikke . Er nok lurt å snakke med legen om det, men ville heller fått henvisning til en psykolog enn å fått medisiner mot det. Det er hardt å jobbe mot, men verdt det. Lykke til og god bedring 😊 Anonymous poster hash: 39101...2eb Jeg har klart meg hittil, snart 40, så jeg får klare de neste 40 også uten lege eller medisiner . Anonymous poster hash: 358c6...97f
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #8 Skrevet 1. november 2015 Hvorfor ikke medisin? Hvilken medisin får man mot det? Anonymous poster hash: debee...13d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå