Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #1 Skrevet 31. oktober 2015 Bremsespor i bokseren. Utrolig kvalmt. Jeg har tatt opp med han flere ganger. Tror han har elendig teknikk på å tørke deg. Han er renslig ellers, dusjer og står i. Det er bare dette som er problemet. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: b112c...2bb
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #2 Skrevet 31. oktober 2015 Pleier du å sjekke bokseren til mannen din? Er han 5? Anonymous poster hash: fb348...09b
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #3 Skrevet 31. oktober 2015 Pleier du å sjekke bokseren til mannen din? Er han 5? Anonymous poster hash: fb348...09b Sånt kan man da se når man vasker klær. Jeg så nylig at ene barnet hadde bremsespor i bokseren. DA sjekket jeg naturligvis resten av bokserne til vask også, og så at det er et gjentakende problem. Jeg hadde valgt akkurat det samme om jeg tilfeldigvis så at samboeren hadde bremsespor i bokseren. Og hi, det er virkelig utrolig ekkelt! Jeg syns det er ekkelt når 2.klassingen har det, og hadde virkelig blitt frustrert om den voksne samboeren min ikke klarte å tørke seg engang. Jeg tror jeg hadde prøvd å forklare at da får han dusje hver gang han har bæsjet da. Tenker på lukt også, i tillegg til at bæsjestripa i bokseren blir gnidd frem og tilbake mellom bena på ham. Urk!! Anonymous poster hash: e0f76...9fa
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #4 Skrevet 31. oktober 2015 Så ekkelt. Men hva sier han selv da? Må jo være utrolig flaut for en voksen mann og bli konfrontert med bremsespor av kona liksom Anonymous poster hash: 42f01...c3b
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #5 Skrevet 31. oktober 2015 Det kan være at han er sløv med tørking, men det kan jo også hende han har en defekt/skade i lukkemuskelen som gjør at det er tilnærmet umulig å tørke seg ren. Just saying før du hugger hodet av han. Det er en mulighet altså.. Anonymous poster hash: 22bdc...f25
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #6 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg gnukker og gnir for harde livet etter at jeg har bæsja, til og med vasker med våt klut ofte, men kjenner etter kort tid at det begynner å klø. Går da og tørker over rumpa igjen, og ser litt brunt på papiret og dette stinker. Det er et veldig flaut problem, ødelegger for sexlivet og jeg er redd alle rundt meg kan kjenne lukten :-( Og jeg tørker og vasker GODT altså! Men lurer på om jeg smålekker litt når jeg fiser eller noe.. Anonymous poster hash: e9bbb...cda
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #7 Skrevet 1. november 2015 HI her... takk for mange seriøse svar. Han blir naturligvis flau når jeg konfronterer han og jeg har heller ikke et ønske om å være mor hans. Dette med lekkasje kan selvfølgelig være en mulighet. Det skal jeg snakke med han om. Jeg har tatt det opp såpass mange ganger nå at Hade det vært meg hadde jeg virkelig lagt sjela mi i tørkingen. Det kan jo være at han også gjør stakkars. Alt annet med han er jo renslig. Anonymous poster hash: b112c...2bb
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #8 Skrevet 1. november 2015 Hvis det er mulig burde han dusje rumpa etter han har bæsja. Hard tørking av rumpa kan gi skade på endetarmsåpningen som kan gi lekkasje. Vi har vanlig papir, divan og våtservietter tilgjengelig på do. Anonymous poster hash: 08f96...09f
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #9 Skrevet 1. november 2015 Hvis det er mulig burde han dusje rumpa etter han har bæsja. Hard tørking av rumpa kan gi skade på endetarmsåpningen som kan gi lekkasje. Vi har vanlig papir, divan og våtservietter tilgjengelig på do. Anonymous poster hash: 08f96...09f Divan? Anonymous poster hash: 4e62d...af9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå