Gå til innhold

Til dere som er sammen med/har vært sammen med menn med psykopatiske trekk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan merket dere dette?

Jeg har etter noen år blitt litt bekymret over hvordan mannen min reagerer og oppfører seg på.

1.Han sier aldri unnskyld

2. Han legger alltid skylden på meg og får meg på mirakuløst vis til å føle meg som verdens verste menneske og jeg ber om unnskyldning for noe jeg føler jeg ikke har gjort, men gjør det forde. Dette skremmer meg.

3. Han mener han har fasiten på det aller aller meste og inntar en slags bedreviterholdning

4. Sier ofte at jeg er dum i hodet el. lignende hvis ikke jeg er enig med ham

5. Tilsynelatende veldig godt likt av de rundt seg, men jeg får gjennomgå.

6. Viser sjelden følelser

7. Viser sjelden anger

8. Viser sjelden sympati hvis jeg er i situasjoner hvor jeg trenger støtte. 

Jeg føler jeg mister meg selv mer og mer. At jeg har gått fra en selvstendig og bestemt kvinne til å bli en som svelger kamel på kamel og ber om unnskyldning for ting som åpenbart ikke er min feil bare for å gjenvinne husroen.

Anonymous poster hash: d4760...914
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han du beskriver høres ut som en med psykopatiske trekk uten tvil.

Huff.. ville ikke planlagt noen fremtid med en sånn

Anonymous poster hash: 4eb21...269

Skrevet

Jeg var sammen med en med mange psykopatiske trekk, flere du nevner. I tillegg var han veldig snyltete, han levde på meg, betalte sjelden på butikken etc. Han brukte sine egne penger på fest og dop,spanderte, var populær. Men snyltet på damene han var sammen med, bare flyttet inn og ville aldri dele utgifter.

Selv skrøt han at han var narssisist, og det er mulig det var akkurat det han var. Jeg har nemlig lest om at narsissister er stolte over å være det.

Anonymous poster hash: edffa...ec4

Skrevet

Høres ut som en med disse trekkene ja. Men så må du tenke over om du kanskje har lest om psykopater, og deretter valgt ut  episoder som stemmer, eller omvendt.
Noen av trekkene kan alle ha, nå og da. Men hvis det er konstant så er det grunn til bekymring. Og da kan jeg bare råde deg til å løpe så fort du kan uten å se deg tilbake. 

Anonymous poster hash: 2ab86...6f6
Gjest Antarctica
Skrevet

Ojojoj. Blinkende røde varsellamper!🚦🚦🚦

Skrevet

Jeg synes ikke han høres ut som en psykopat. Usympatisk-ja. Men ikke psykopat i forhold til det du sjriver her.

Skrevet

Jeg synes ikke han høres ut som en psykopat. Usympatisk-ja. Men ikke psykopat i forhold til det du sjriver her.

Han kan godt være psykopat jo. Eller ha en annens form for perosnlighetsforstyrrelse. Mange tror psykopater bare er kaldblodige mordere, men det stemmer ikke.

HI: les på psykopaten.info og se om du kjenner igjen no..

Lykke til ❤️

Anonymous poster hash: bf9a0...756

Skrevet

Han kan godt være psykopat jo. Eller ha en annens form for perosnlighetsforstyrrelse. Mange tror psykopater bare er kaldblodige mordere, men det stemmer ikke.

HI: les på psykopaten.info og se om du kjenner igjen no..

Lykke til ❤️

Anonymous poster hash: bf9a0...756

Ja det kan han godt være, men ut ifra disse beskrivelsene alene så høres han ikke sånn ut!

Skrevet

Hvis vi sammenligner han jeg var sammen med så høres din mer ut som en som ikke er så god på å vise og håndtere følelser.

Han jeg var sammen med var god i begynnelsen helt til vi fikk barn og flyttet sammen. Da begynte sannheten å komme frem.

Han var skap drikker, han drakk i smug, jeg merket dette først et år etter vi hadde fått barn hvor ofte han egentlig drakk. Han løyg, han gikk bak ryggen min. Var utro og sa det var pågrunn av meg.  Han rakket meg ned, kaldte meg feit, ludd**, at jeg var en skam for familien min +++. Jeg begynte å tro på det han sa, jeg var 19år og naiv, jeg godtok dette mye lengre enn noen burde!!

1år i rent helvete der han var med meg over alt, var jeg hos mamma,familie eller venner var han alltid med, han kom hjem i pausene fra jobb for å sjekke at jeg ikke var utro. I fylla så ble denne atferden forsterket, han ble voldelig og truende.

Etter utroskap, fyll hver dag fant jeg ut at det er en ting at jeg godtar dette for meg selv men dette er ingen plass for vårt barn å vokse opp i. Jeg hadde endelig funnet grunnen til å gå i fra han, jeg hadde styrken da jeg så på barnet vårt som fortjente så mye mer enn en familie som det vi var. Da jeg hadde pratet med han så satte han seg forran døren og sa han kom til å gjøre livet mitt til et helve*e om jeg dro, begynte med masse trusler, fikk beskjed at sa jeg dette til familien min ville han fortelle ting til min mor om ting som jeg hadde betrodd meg til han. Han hadde video av meg der vi hadde sex ( som jeg ikke viste om.) Denne kom han til å lage kopier av osv.

Jeg ble hos han, i noen uker, livredd og nedbrutt. Han fortsatte å drikke, og var voldelig. Ei natt ville han ha sex, jeg sa nei, han hørte ikke etter, holdt meg ned med tvang og resten kan dere tenker dere selv.

Etter den natten så bestemte jeg meg for å skrive et brev til mamma og forklare ting som jeg ga henne og ba henne lese etter vi hadde dratt hjem. Der jeg forklarte alt og at jeg ikke våget å dra hverken til politiet eller noen. Det tok ikke lang tid før mamma kom på døra mi med pappa og par kompiser av han.

Jeg bodde hos mamma men terroren stoppet ikke. Han fikk besøksforbud etter han hadde ringt daglig, ventet utenfor osv. Etter en stund stoppet kontakten brått, hans familie begynte å kontakte meg for å høre om jeg viste hvor han var, han hadde ikke tatt telefonen og ingen svarte hjemme hos oss.

Han tok sitt eget liv for 15år siden kort tid etter jeg hadde gått i fra han. Veien ut til normalt liv har vært lang og det har vært en kamp. Men mitt syn på menn er nok desverre forandret for alltid.

Heldigvis har jeg funnet en god mann som jeg elsker av hele mitt hjerte.

Anonymous poster hash: a7cd2...4d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...