Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #1 Skrevet 31. oktober 2015 For mange år siden hadde jeg panikkangst, men ble kvitt den etter noen år. For noen uker siden havnet jeg ufrivillig i en ekkel situasjon som fortsatt plager meg. Siden da har jeg vært svimmel, noen ganger litt kvalm, og noen ganger magetrøbbel. Det har jeg aldri til vanlig. Det minner IKKE om panikkangst. Det opplevde jeg som veldig akutt og intenst. Dette er mer vagt og diskret. Likevel merker jeg en forverring/tilbakekomst av svimmelhet og kvalme når jeg blir nødt til å forholde meg til den ubehagelige situasjonen jeg nevnte innledningsvis. Jeg er ikke lei meg, har ikke grått. Jeg gråt mye da jeg hadde panikkangst. Kan vanlig angst være slik som jeg beskriver her? Svimmel, litt kvalm, vondt i magen, ingen matlyst? Samtidig som det ikke kjennes ut som et anfall, eller at jeg er lei meg? Er ikke spesielt redd heller. Anonymous poster hash: 0fd85...8a1
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #2 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg vet ikke helt. Men tanken slår meg at du har en depressiv reaksjon på hendelsen som skaket deg. Anonymous poster hash: 6898b...02d
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #3 Skrevet 31. oktober 2015 Ja, det kan være generell angst du har. Jeg har fått det etter panikk angst og opplever en del lignende symptomer som du har. Anonymous poster hash: 798ac...713
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #4 Skrevet 31. oktober 2015 Angst-ja, panikk angst-nei😊 Med mindre hjertet ditt løper løpsk og du får pustebesvær da? Jeg har selv hatt panikk angst og har vært plaget med generell angst en god stund. Angsten kan komme i forbindelse med følelser. Når jeg er usikker, redd, sliten osv. Ikke når jeg er glad eller ser frem til noe, bare de negative" følelsene. Anonymous poster hash: 97cbd...743
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå