Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #1 Skrevet 31. oktober 2015 Meg, kjæresten min og min datter:-) hun er blitt godt kjent med han, de er blitt glad i hverandre og vi vil flytte sammen:-) men tenkte først å prøve noen overnattinger sammen. Hvordan gjør vi det? Det blir hos han og han har ett flott gjesterom:) men bør jeg sove hos henne de første gangene slik at hun venner seg til det? Anonymous poster hash: 21b10...cea
Gjest Sekretøsa Skrevet 31. oktober 2015 #2 Skrevet 31. oktober 2015 Hvor gammel er hun? Min var 2 når vi overnatta så da sov hun på gjesterommet. Etterhvert sov hun på madrass inne hos oss, siden hun ikke turte å sove alene
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #3 Skrevet 31. oktober 2015 Hun er 11 år;-) så hun er ei stor jente. Men litt beskjeden og en litt utrygg jente. Hun liker veldig godt kjæresten min og de går veldig godt overens, men hun har litt problemer med at jeg skal dele seng med en mann .. Noe jeg aldri har gjort siden hun ble født ;-) faren døde når hun var liten og det er først nå jeg har funnet drømmemannen :-D Anonymous poster hash: 21b10...cea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå