Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #1 Skrevet 31. oktober 2015 Hadde dere syns det var greit at noen andre voksne tillot at ditt barn ble fotografert og satt i avisa? Oppdaget nå at mitt barn er det. Han sier selv at han hadde gitt beskjed om at han ikke ville bli tatt bilde av. Jeg visste ikke engang om at det kom en journalist dit han skulle... Anonymous poster hash: 3e4b9...814
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #3 Skrevet 31. oktober 2015 Hehe, ja selvfølgelig er det greit! Anonymous poster hash: 4678a...7fd
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #4 Skrevet 31. oktober 2015 "Hehe"? Han selv ville ikke. Folk her inne får jo panikk om noen legger ut andre på face... Anonymous poster hash: 3e4b9...814
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #5 Skrevet 31. oktober 2015 Det er jo ikke greit! Er det ifbm barnehage? Husker du om du har krysset på et skjema om å bli fotografert og satt i avis/nettsted? Uansett, mener at når ungen selv sier nei, må det respekteres! Anonymous poster hash: 972c2...2f7
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #6 Skrevet 31. oktober 2015 Det var en halloweenfeiring på skolen i regi av foreldre. På skjemaet på skolen har jeg krysset av for at de kan bruke bilder som ikke er identifiserbare. Han ble så lei seg når jeg spurte, nettopp fordi han hadde bedt de la være. Anonymous poster hash: 3e4b9...814
TPK Skrevet 31. oktober 2015 #7 Skrevet 31. oktober 2015 Da tar du det opp med skolen, dette er jo ikke greit. Hvem var den voksne som hadde gitt tillatelse? Ansatt på skolen?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #8 Skrevet 31. oktober 2015 Det var klassekontaktene som hadde stelt istand. Skolen har ikke noe med det å gjøre. Ville bare høre hva som var "vanlig". Syns det er litt drastisk å lage en stor sak utav det, men noen må jo ha tipsa avisa og dermed kunne gitt beskjed, og spurt om noen ville reservere seg.. Anonymous poster hash: 3e4b9...814
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #9 Skrevet 31. oktober 2015 Når foreldr lagar eit arrangement kan ikkje skulen og tilsette der haldast ansvarleg vel? At alle andre vaksne ikkje kan reglane må dei ta på eiga kappe, er ikkje greitt, men ikkje skulen si skuld. Ta det opp som sak til FAU eller neste forledremøte. Anonymous poster hash: 93551...b4d
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #10 Skrevet 31. oktober 2015 Neinei, skolen skal jeg ikke klage til! Om jeg skal klage til noen... syns det var vanskelig når han selv ble så ille til mote av det. Får se om det er noe som plager han i morgen og Anonymous poster hash: 3e4b9...814
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå