Gå til innhold

Dere som bor på byggefelt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går ungene deres halloween til de som bor i gata deres eller går de lengre? Vi bor på ett lite byggefelt men ungene på 10,8 og 3 år gikk kun her og de var vel innom 10 hus og fikk godteri 😊 Da var de fornøyd også 😊

Anonymous poster hash: d6efb...3ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går nesten ikke i gata her i det hele tatt, bare til de 2 nærmeste husene der vi vet det bor barnefamilier. Resten av gata er full av sure alkoholiserte kjerringer, så da går vi heller lenger unna.

Anonymous poster hash: 3f679...64e
Skrevet

Gata først, hele feltet nå (10 år)

Skrevet (endret)

Vi bor på et byggefelt med tre gater, på en måte. Ungene fikk gå i de tre gatene, ikke på nabofeltene. De fikk mer enn nok godteri;)!!

Opplevde at det kommer unger hit fra andre felt. De som bor lengst her ifra, ble faktisk kjørt bort av foreldre. Det synes jeg er en uting..!

Endret av Tyra79
Skrevet

Vi gikk til svigermor. Hun bor 10 min gange unna, så ringte vi på dørene det var halloweenpyntet på utsiden av på veien.

Ble vel 10-12 dører de ringte på, fikk snop alle stedene og var godt fornøyd

Anonymous poster hash: 0e94b...f40

Skrevet

Vi bor på et byggefelt med tre gater, på en måte. Ungene fikk gå i de tre gatene, ikke på nabofeltene. De fikk mer enn nok godteri;)!!

Opplevde at det kommer unger hit fra andre felt. De som bor lengst her ifra, ble faktisk kjørt bort av foreldre. Det synes jeg er en uting..!

Jeg vet noen av guttene i klassen til sønnen min gjorde det sånn. De bor på litt øde steder så de ble kjørt til et par klassekamerater som bor "på felt" også gikk de fire guttene sammen der. Det må da være greit synes jeg...

Skrevet

Vi har hatt besøk av unger fra andre steder i bygda i kveld,men mine var fornøyd med å gå på feltet her..Det var litt kaldt ute så de ble kalde,så da ville de inn å spise godteriet de hadde fått 😉 Og det var mange som de pleier å Være innom som ikke var hjemme i kveld..Men godteri fikk de så det holdt allikevel 😉

HI

Anonymous poster hash: d6efb...3ae

Skrevet

Jeg vet noen av guttene i klassen til sønnen min gjorde det sånn. De bor på litt øde steder så de ble kjørt til et par klassekamerater som bor "på felt" også gikk de fire guttene sammen der. Det må da være greit synes jeg...

DET er jeg helt enig i:)! De jeg mener, er de som faktisk bor på relativt store byggefelt. Var flere unger fra et felt noen km herfra, som ble kjørt hit. Felles for dem alle var at de gikk i 6.-7. klasse. Altså ingen småunger. Slo av lyset til slutt, for vi gikk tom for godteri. Hadde ca 200 småposer, sånne ferdig innpakket fra Nille. Hadde i utgp tenkt å gi to til hver unge som kom, men så begynte ryktene om at alle disse andre ungene kom til å komme. Leverte "heldigvis" ut kun en til hver unge, så da fikk iallfall alle på dette feltet;)!

Skrevet

Hm, jeg tenkte ikke på at man ikke var velkommen i andre felt... Tok med 4åringen til nabofeltet over veien da det kun var 4 hus i vårt felt som var med på Halloween i år (det er bare 7 hus her).

Anonymous poster hash: 956eb...242

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...