Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #1 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg vet at mange har menssmerter tidlig i graviditeten, det har jeg hatt tidvis også. Men har ikke kjent noe på mange uker. Nå i i kveld har jeg en del menssmerter, stikking og press fremover på en måte. Er det bare livmoren som strekker seg? Blir helt nervøs av alle smerter... Jeg har mistet en gang før, da begynte det med blødning og var egentlig ikke så vondt. Men det var i uke fem så det kan vel uansett ikke sammenlignes. Please si at dette er ufarlig! Mannen en borte i kveld også, uten dekning, så jeg får ikke luftet bekymringen med noen andre... Anonymous poster hash: f3818...567
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #2 Skrevet 31. oktober 2015 Så lenge du ikke blør er det jo ikke noe å bekymre seg for. Vekstspurten i magen har startet nå, livmoren utvider seg i voldsom takt. Det stikker og gjør vondt. Anonymous poster hash: e501d...99b
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #3 Skrevet 31. oktober 2015 Voksesmerter. Ligamentsmerte heter det vel. Jeg hadde det hver tredje/fjerde uke opp til uke 25 ca. Anonymous poster hash: 16c88...657
Miss Chocolate Skrevet 31. oktober 2015 #4 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg har hatt masse menssmerter.. Uke 25 nå og hadde det senest i går.. stråler nedover bena også, akkurat slik det gjør når jeg har mensen
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #5 Skrevet 31. oktober 2015 Hvordan er magen ellers. Som gravid får jeg voldsomme menssmerter 1-2 timer før nr2. Jeg ble redd de første gangene, men nå har jeg slått meg til ro med at det tydligvis er en eller annen plass i tarmen jeg får kramper. Anonymous poster hash: 7f7aa...be1
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #6 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg fikk skikkelig menssmerter i uke 9 og det viste seg å være en ma. Men så langt du er på vei nå, så er det sikkert litt strekkesmerter. Anonymous poster hash: 09a16...751
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #7 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg hadde mensliknende blødning i uke 15 og det også gikk bra. Blødning må ikke bety at noe er galt heller. Så prøv å slappe av,og være ved godt mot. Det er det eneste du kan gjøre noe med. Anonymous poster hash: 07b08...a71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå