Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #1 Skrevet 31. oktober 2015 Forholdet mitt går sakte men sikkert mot slutten og jeg kjenner at jeg trenger en liten oppmuntring, litt tro på at det finnes flere menn der ute. Så - finnes det et nettdatingsted hvor jeg kan være helt anonym, uten bilde eller mye info, noe som er gratis men gir meg mulighet til å se på profiler av menn i 30-40 årsalderen i osloområdet..? Må ikke være en app eller noe som kan vises på tlf.. Kan bli mer aktiv på sjekkefronten om en stund når familie og venner vet om bruddet og alt men for øyeblikket vil jeg bare kikke litt uten å bli avslørt... Finnes det sånne steder? Anonymous poster hash: adac0...ca4
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #2 Skrevet 31. oktober 2015 Så lenge forholdet du er i ikke er offisielt avsluttet så styrer du unna alt som har med dating å gjøre! Anonymous poster hash: 7a5e1...1fd
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #3 Skrevet 31. oktober 2015 Bli ferdig med forholdet ditt før du begynner på noe nytt! Du skriver at forholdet "sakte, men sikkert" går mot slutten. Du bestemmer hvor fort eller sakte det går. Om du vet det er over, avslutt det. Hva venter du på? Vet du ikke får svar på det du spør om, men gjør det riktige, da er også sjansene større for at du lykkes med nettdatingen. Anonymous poster hash: a1bb3...cc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå