Gå til innhold

Hvor blir det av ungene!?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 38 uker på vei og går ingen steder med dette bekkenet.

Bor I Spania og her feires det!

I fjor var vi ikke forberedt.

Det er vi I år!! Barna er utkledd her hjemme og klare for å levere godis. De har selv fått full bøtte av meg. Sjokoladekake og pannekaker i dag.

 

Men hvor er de andre barna i år???

Vært en jente her...mora var kledd ut også 😀 Godt for det et jeg også!

 

Kom nå da unger!

Vi har vært klar siden av 17..

 

Anonymous poster hash: b1298...9b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du gresskar på trappa da?

 

Anonymous poster hash: b07d0...67c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...