Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #1 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg er 38 uker på vei og går ingen steder med dette bekkenet. Bor I Spania og her feires det! I fjor var vi ikke forberedt. Det er vi I år!! Barna er utkledd her hjemme og klare for å levere godis. De har selv fått full bøtte av meg. Sjokoladekake og pannekaker i dag. Men hvor er de andre barna i år??? Vært en jente her...mora var kledd ut også 😀 Godt for det et jeg også! Kom nå da unger! Vi har vært klar siden av 17.. Anonymous poster hash: b1298...9b3
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #2 Skrevet 31. oktober 2015 Har du gresskar på trappa da? Anonymous poster hash: b07d0...67c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå