sug lut Skrevet 1. november 2015 #26 Skrevet 1. november 2015 Ironi er en kunst. Bimboen er ingen kunstner. Dessuten mangler hun enhver plattform å være ironisk fra. Dermed blir det magaplask uansett.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #27 Skrevet 1. november 2015 Ironi er en kunst. Bimboen er ingen kunstner. Dessuten mangler hun enhver plattform å være ironisk fra. Dermed blir det magaplask uansett. Nå var ikke det innlegget hennes ide da, men NF. Hu gjorde vel bare det hu fikk betalt for. Anonymous poster hash: e0a37...bf3
Miss Chocolate Skrevet 1. november 2015 #28 Skrevet 1. november 2015 Hun har jo fått enormt med oppmerksomhet på innlegget da. Akkurat slik hun ønsket. 😉
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #29 Skrevet 1. november 2015 Ironi er en kunst. Bimboen er ingen kunstner. Dessuten mangler hun enhver plattform å være ironisk fra. Dermed blir det magaplask uansett. Innrøm nå at du gikk fem på luten. Av alle her inne trodde jeg faktisk ikke at du orket bry deg om en liten blogger som har Barbie som forbilde. Du er mer typen som tar for deg de store problemene i verden. Anonymous poster hash: 7c85b...b59
Salomine Skrevet 1. november 2015 #30 Skrevet 1. november 2015 Her må jo målet være nådd....stor reaksjon på uvitenhet om førstehjelp. Dessverre vil vel ikke alle komme til å lese del to , dermed blir det en debatt om vettet til bloggeren i stedet. Hadde del to kommet sammen med del en hadde det kanskje hatt riktig effekt. Jeg leser aldri blogger annet enn en sjelden gang når noen er i harnisk over noe her på forumet, men selv jeg forstod at del en ikke kunne være sannheten. Håper mange ble vekket såpass at de frisker opp førstehjelpskunnskapene. Man vet dessverre aldri når man kan få bruk for det, skal selv friske opp mine vet jeg.....selv om jeg i mange år underviste i førstehjelp på sykehuset der jeg jobbet, det er noen år siden og kunnskapen sitter dessverre ikke evig og ikke godt nok når tiden går.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #31 Skrevet 1. november 2015 Det jeg reagerte på er at en seriøs aktør som norsk folkehjelp velger en slik blogger for å spre budskapet. Det blir ikke akkurat bra... Anonymous poster hash: 7f1fd...df4
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #32 Skrevet 1. november 2015 Det jeg reagerte på er at en seriøs aktør som norsk folkehjelp velger en slik blogger for å spre budskapet. Det blir ikke akkurat bra... Anonymous poster hash: 7f1fd...df4 De valgte en blogger som blandt annet fikk stoppet salg av en sjokoladetype. Hun har stor påvirkningskraft. Kanskje den største av alle bloggerne? Lurt å velge henne. Hun er smart, flink og hun bryr seg. Anonymous poster hash: 6490d...f4b
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #33 Skrevet 1. november 2015 Ironi er en kunst. Bimboen er ingen kunstner. Dessuten mangler hun enhver plattform å være ironisk fra. Dermed blir det magaplask uansett. Det hjelper ikke å ro til krampa tar deg, jeg flirer like godt. Anonymous poster hash: c7d6d...c03
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #34 Skrevet 1. november 2015 Det jeg reagerte på er at en seriøs aktør som norsk folkehjelp velger en slik blogger for å spre budskapet. Det blir ikke akkurat bra... Anonymous poster hash: 7f1fd...df4 De valgte en blogger som blandt annet fikk stoppet salg av en sjokoladetype. Hun har stor påvirkningskraft. Kanskje den største av alle bloggerne? Lurt å velge henne. Hun er smart, flink og hun bryr seg. Anonymous poster hash: 6490d...f4b Smart? Haha... Ja, det er nå ikke slik hun framstår. Hun har jo ikke peiling på det hun "bryr" seg om. Skummelt at en slik person har noen form for påvirkningskraft!! Jeg vil ikke lenger greie å ta norsk folkehjelp seriøst. Anonymous poster hash: 7f1fd...df4
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #35 Skrevet 1. november 2015 Ironi er en kunst. Selvironi er en enda større kunst. Jeg anbefaler at du slår opp ordet. Noen ganger, for eksempel når man driter seg ut, kan selvironi være en fint ting. Det er for eksempel langt mer sjarmerende enn å fossro i selvhøytidelig surhet. Anonymous poster hash: c7d6d...c03
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #36 Skrevet 1. november 2015 Det jeg reagerte på er at en seriøs aktør som norsk folkehjelp velger en slik blogger for å spre budskapet. Det blir ikke akkurat bra... Anonymous poster hash: 7f1fd...df4 De valgte en blogger som blandt annet fikk stoppet salg av en sjokoladetype. Hun har stor påvirkningskraft. Kanskje den største av alle bloggerne? Lurt å velge henne. Hun er smart, flink og hun bryr seg. Anonymous poster hash: 6490d...f4b Smart? Haha... Ja, det er nå ikke slik hun framstår. Hun har jo ikke peiling på det hun "bryr" seg om. Skummelt at en slik person har noen form for påvirkningskraft!! Jeg vil ikke lenger greie å ta norsk folkehjelp seriøst. Anonymous poster hash: 7f1fd...df4 Kanskje mer skummelt at du dømmer et menneske som ikke kjenner Klart hun er smart. Hun har bygd opp et varemerke, hun tjener mye penger, hun bruker påvirkningskraften sin på en helt annen måte enn andre bloggere gjør (feks. Fotballfrue eller MTM gjør), hun hadde svært gode karakterer på skolen og hun tar smarte valg. Ja, hun er pen, hun har fikset litt her og der, men det sier lite om hennes intelligens og henns drivkraft. At du mener hun ikke har peiling er en ærlig sak. Jeg vil si at hun har svært mye peiling og hun bruker det på en smart måte. Anonymous poster hash: 6490d...f4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå