Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #1 Skrevet 31. oktober 2015 Traff en fyr gjennom felles bekjente for en tid tilbake... Han la sin elsk på meg hele kvelden, de 8 timene vi var sammen. Fyren var helt herlig på alle måter... Og venner av meg som kjenner han sier han er helt fantastisk tvers igjennom. Vi rotet mye hele kvelden, men aldri til køys da. Nysgjeerig som jeg er spurte jeg hvor gammel han var. Han sa 2 år yngre enn meg, han visste alderen min. Så viser det seg at han er 10 år yngre enn meg. Jeg er 34 og han 24. Jeg hadde aldri trodd han var så ung. Det var ingenting som tilsa at han var 24. Føler meg litt på barnerov. Saken er at jeg klarer ikke helt å slutte å tenke på han. Og vi kommer til å treffe hverandre på flere forskjellige arrangementer før jul. Er det noen som har hatt forhold til en som er så mye yngre? Anonymous poster hash: 378e2...451
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #2 Skrevet 31. oktober 2015 Så lenge dere begge er over noen-og-tjue så synes ikke jeg at ti år er noen stor forskjell uansett hvilken vei. Kjør på. 😊 Anonymous poster hash: 8b59e...318
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå