Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #1 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg skal ut med en mann jeg har møtt via nwttdating-greier....jeg føler han er langt utenfor hva jeg har tenkt som oppnåelig for meg.. Han er mye penere enn meg, kommer fra en klasse over meg mtp dannelse og ressurser i familien.. vellykket karriere.. Når jeg Googler han kommer det opp masse greier... og jeg er jo bare meg.. alenemor til to små.. Huff, det er nesten så jeg tenker jeg bør trekke meg fra hele greia. Kommer til å dø av skam!.. Anonymous poster hash: a1bfe...736
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #2 Skrevet 31. oktober 2015 Hvis du er flau av deg selv kan du enten gjøre noe med det eller drite i sånne bagateller. Anonymous poster hash: b1ed5...6eb
Gjest Muji81 Skrevet 31. oktober 2015 #3 Skrevet 31. oktober 2015 Skikkelig klisjé dette her, men vær deg selv. Skal dere bli kjærester må du jo uansett vise ditt sanne deg. Også virker vel de fleste mer perfekte på nettet Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #4 Skrevet 31. oktober 2015 Det passer ham sikkert helt supert. Menn liker å være mer fremgangsrike, tjene mer, være smartere enn sine kvinner. Men det at han i tillegg er så mye penere enn deg får jeg ikke til å stemme. Menn prøver som regel å kapre den peneste dama de greier, det er også status og en bekreftelse på hvor mye de er verdt. Er du sikker på at du ikke er penere enn du tror? Anonymous poster hash: 51970...b23
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #5 Skrevet 31. oktober 2015 Hvis du er flau av deg selv kan du enten gjøre noe med det eller drite i sånne bagateller. Anonymous poster hash: b1ed5...6eb Takk for svar... men... Gjøre noe med det? Det er ikke gjort over natten for å si det sånn... og drite I det er jo nettopp det jeg ikke klarer.. Hi Anonymous poster hash: a1bfe...736
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #6 Skrevet 31. oktober 2015 Hvis du er flau av deg selv kan du enten gjøre noe med det eller drite i sånne bagateller. Anonymous poster hash: b1ed5...6eb Takk for svar... men... Gjøre noe med det? Det er ikke gjort over natten for å si det sånn... og drite I det er jo nettopp det jeg ikke klarer.. Hi Anonymous poster hash: a1bfe...736 Men hvis du er så flau over deg selv har du vel en plan på hvordan du skal bli mer vellykket, få mer penger, se bedre ut? Eller? Anonymous poster hash: b1ed5...6eb
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #7 Skrevet 31. oktober 2015 Hvis du er flau av deg selv kan du enten gjøre noe med det eller drite i sånne bagateller. Anonymous poster hash: b1ed5...6eb Takk for svar... men... Gjøre noe med det? Det er ikke gjort over natten for å si det sånn... og drite I det er jo nettopp det jeg ikke klarer.. Hi Anonymous poster hash: a1bfe...736 Men hvis du er så flau over deg selv har du vel en plan på hvordan du skal bli mer vellykket, få mer penger, se bedre ut? Eller? Anonymous poster hash: b1ed5...6eb Nei.. det handler mer om at jeg generelt har dårlig selvtillit.. vil heller bruke ressurser på å prøve å bli fornøyd med den jeg er.. men det tar litt tid da.. Hi Anonymous poster hash: a1bfe...736
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #8 Skrevet 31. oktober 2015 Høres ut som meg.. Jeg hadde elendig selvtillit og elendig selvbilde da jeg traff mannen min.. Han var veeeeldig kjekk (det er han enda) og jeg så på han som såpass uoppnåelig at jeg tenkte at han ikke var interessert i meg, så jeg var helt meg selv.. Da han ba meg ut fikk jeg sjokk 😱😅 Jeg laget ikke som jeg hadde noe bedre selvbilde enn jeg hadde.. Var meg selv, og jeg hadde ikke engang noen strålende personlighet 🤓😁 Aner ikke hvordan det skjedde, men han var fortsatt interessert i meg og vips var vi gift.. Jeg synes fortsatt han er mye kjekkere enn jeg er pen, men har også lært meg å få bedre selvtillit, sminke meg penere osv, så vi tuller av og til med at han så potensialet i meg 😆😅 Anonymous poster hash: 3be23...d6c
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #9 Skrevet 31. oktober 2015 Høres ut som meg.. Jeg hadde elendig selvtillit og elendig selvbilde da jeg traff mannen min.. Han var veeeeldig kjekk (det er han enda) og jeg så på han som såpass uoppnåelig at jeg tenkte at han ikke var interessert i meg, så jeg var helt meg selv.. Da han ba meg ut fikk jeg sjokk 😱😅 Jeg laget ikke som jeg hadde noe bedre selvbilde enn jeg hadde.. Var meg selv, og jeg hadde ikke engang noen strålende personlighet 🤓😁 Aner ikke hvordan det skjedde, men han var fortsatt interessert i meg og vips var vi gift.. Jeg synes fortsatt han er mye kjekkere enn jeg er pen, men har også lært meg å få bedre selvtillit, sminke meg penere osv, så vi tuller av og til med at han så potensialet i meg 😆😅 Anonymous poster hash: 3be23...d6c *latet (ikke laget) Anonymous poster hash: 3be23...d6c
QueeenBeee Skrevet 31. oktober 2015 #10 Skrevet 31. oktober 2015 Vært rak i ryggen og ikke skjul hvem du er. Når du forteller om deg selv, gjør det med et smil og ikke vis at du tviler på deg selv. Om du tviler på deg selv, risikerer du at han også gjør det.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #11 Skrevet 31. oktober 2015 Vært rak i ryggen og ikke skjul hvem du er. Når du forteller om deg selv, gjør det med et smil og ikke vis at du tviler på deg selv. Om du tviler på deg selv, risikerer du at han også gjør det. Det er ikke så mye å fortelle om meg.. og der ligger litt av problemet.. Han er aktiv, har reist masse, lest altmulig og møtt "alle".. jeg har tatt meg av barn og sett realitet på tv... 😵 Anonymous poster hash: a1bfe...736
QueeenBeee Skrevet 31. oktober 2015 #12 Skrevet 31. oktober 2015 Vært rak i ryggen og ikke skjul hvem du er. Når du forteller om deg selv, gjør det med et smil og ikke vis at du tviler på deg selv. Om du tviler på deg selv, risikerer du at han også gjør det.Det er ikke så mye å fortelle om meg.. og der ligger litt av problemet.. Han er aktiv, har reist masse, lest altmulig og møtt "alle".. jeg har tatt meg av barn og sett realitet på tv... 😵 Anonymous poster hash: a1bfe...736 Da forteller du om barna dine, om hva du bruker dagene til. Jobb? Turer i fri? Intresser (utenom reality) osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå