Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #1 Skrevet 31. oktober 2015 Har kjøpt en pose med fox som vi skal dele ut. Lurer på hvor mange fox vi skal gi til hvert barn. Vi ga to i sted, men mannensa de virket skuffa over at vi bare ga to. Er det lite eller ok? Anonymous poster hash: 73ca2...555
☆☆☆ Skrevet 31. oktober 2015 #2 Skrevet 31. oktober 2015 Heilt ok. Eg kunne funne på å gi ein også, kjem an på kor stort "forretningsområdet" er.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #3 Skrevet 31. oktober 2015 Takk for svar. Er ikke så mange barn som kommer, men man vet jo aldri Anonymous poster hash: 73ca2...555
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #4 Skrevet 31. oktober 2015 To holder i massevis. 😃 Tilsammen blir det nok! Anonymous poster hash: 368dc...c21
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #5 Skrevet 31. oktober 2015 Vi gir to. Anonymous poster hash: a4369...c7d
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #6 Skrevet 31. oktober 2015 Vi har også innpakkede fruktkarameller, a la småfox. Gir to til hver. Ser at noen av bøttene er bra fulle, så de greier seg fint Anonymous poster hash: b719d...f83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå