Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #1 Skrevet 31. oktober 2015 Hos en i klassen. Er det frekt å komme tomhendt? De skal få mat og gå knask eller knep. Har ikke fått handlet idag pga sykdom. Anonymous poster hash: c75f9...5ed
sug lut Skrevet 31. oktober 2015 #2 Skrevet 31. oktober 2015 Helt vanlig å ikke ha med seg noe, ingen har med noe når vi har party hvert år - de får mat, ser film og går knask eller knep. Sånn har det alltid vært, så ikke ha dårlig samvittighet! Men send med bøtte, det er alltid greit!
Mamma_til_2 Skrevet 31. oktober 2015 #3 Skrevet 31. oktober 2015 Her sto det på invitasjonen om noen kunne tenke seg og bidra, så jeg tilbød meg ( har kjøpt litt snop til en spøkelsesløype) men ellers så er det vell den som inviterer som står for bevertning.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #5 Skrevet 31. oktober 2015 Ved vanlig helge overnatting, sender jeg med mine barn potetgull eller/og litt lørdagsgodt som de får beskjed om at familien deler ut. Ved Halloween er det nok godteri i omløp, så da sender jeg ikke med noe. Mine barn er 9 og 12år. Anonymous poster hash: 99038...9bd
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #6 Skrevet 31. oktober 2015 Sendte henne i kostyme og med bøtte til godteri. Går i 2.klasse. Takk for alle svar. HI Anonymous poster hash: c75f9...5ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå