Gå til innhold

God barneskole på Hamar


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal flytte til Hamar pga jobb. Hvor i/rundt Hamar bør vi bo?

Gode lærere, lite mobbing etc.

Viktig at det er nært Hamar, ønsker ikke pendling :-)

 

 

Anonymous poster hash: e3834...555

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt.

Noen som har erfaring med: 

 

Greveløkka

Ingeberg

Louisenberg

Presterud

Solvang

 

Disse ser ut til å ha best resultater i følge offentlige læringsmiljøundersøkelser. 



Anonymous poster hash: e3834...555
Skrevet

dytt



Anonymous poster hash: e3834...555
Skrevet
Dytt.Noen som har erfaring med:  GreveløkkaIngebergLouisenbergPresterudSolvang Disse ser ut til å ha best resultater i følge offentlige læringsmiljøundersøkelser.  Anonymous poster hash: e3834...555 [/quote

 

Dette er veldig ulike skoler i forhold til størrelse og plassering.

Greveløkka, Presterud og Solvang er i sentrum (eller sentrumsnære). De to andre er utenfor byen.

Presterud er kommunens største skole, og er også mottaksskole

Solvang skole er helt full. Her skal det godt gjøres å få plass

Lovisenberg er den minste skolen i kommunen, Ingeberg er nest minst. Begge disse ligger veldig fint til med gode friluftsområder rett utenfor skolegården.

Greveløkka er kommunens nyeste skole og ligger rett ved Ankerskogen

 

Anonymous poster hash: eac40...3ed

Skrevet

Jeg gikk på Presterud, og det var en veldig bra skole den gangen i alle fall. Gode lærere, godt klassemiljø, jeg så ingen mobbing, og jeg husker foreldrene våre skrøt veldig av skolen også.

 

Men dette er ca 20 år siden da. :P



Anonymous poster hash: 2dd8d...889

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...