Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #1 Skrevet 31. oktober 2015 Skal flytte til Hamar pga jobb. Hvor i/rundt Hamar bør vi bo? Gode lærere, lite mobbing etc. Viktig at det er nært Hamar, ønsker ikke pendling :-) Anonymous poster hash: e3834...555
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #2 Skrevet 31. oktober 2015 Dytt. Noen som har erfaring med: Greveløkka Ingeberg Louisenberg Presterud Solvang Disse ser ut til å ha best resultater i følge offentlige læringsmiljøundersøkelser. Anonymous poster hash: e3834...555
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #3 Skrevet 31. oktober 2015 dytt Anonymous poster hash: e3834...555
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #4 Skrevet 31. oktober 2015 Dytt.Noen som har erfaring med: GreveløkkaIngebergLouisenbergPresterudSolvang Disse ser ut til å ha best resultater i følge offentlige læringsmiljøundersøkelser. Anonymous poster hash: e3834...555 [/quote Dette er veldig ulike skoler i forhold til størrelse og plassering. Greveløkka, Presterud og Solvang er i sentrum (eller sentrumsnære). De to andre er utenfor byen. Presterud er kommunens største skole, og er også mottaksskole Solvang skole er helt full. Her skal det godt gjøres å få plass Lovisenberg er den minste skolen i kommunen, Ingeberg er nest minst. Begge disse ligger veldig fint til med gode friluftsområder rett utenfor skolegården. Greveløkka er kommunens nyeste skole og ligger rett ved Ankerskogen Anonymous poster hash: eac40...3ed
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #5 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg gikk på Presterud, og det var en veldig bra skole den gangen i alle fall. Gode lærere, godt klassemiljø, jeg så ingen mobbing, og jeg husker foreldrene våre skrøt veldig av skolen også. Men dette er ca 20 år siden da. Anonymous poster hash: 2dd8d...889
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå