Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #1 Skrevet 31. oktober 2015 Å bli kvalm, FØR man kan teste på graviditetstest? Mensen kommer ikke før ca 11.11, og jeg er så ekstremt kvalm. Kan det virkelig være jeg er gravid eller må jeg forberede huset på spysyken? Har skolebarn og har ikke hørt spysyken går i området. Vi skal på halloweenfest i kveld med mange barn og voksne, bør jeg melde avbud? (Tenker på smittefare) Anonymous poster hash: d4d71...be1
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #2 Skrevet 31. oktober 2015 (Vi prøver å bli gravid) Anonymous poster hash: d4d71...be1
Berta_78 Skrevet 31. oktober 2015 #3 Skrevet 31. oktober 2015 Du kan godt være gravid. Eller du kan ha spist noe. Eller du kan ha en smittsom eller ikke-smittsom infeksjon. Det er helt umulig å vite uten at du har testet noe som helst. Hvis du kaster opp eller ikke føler deg frisk, blir du hjemme. Å forberede en famile på sykdom høres merkelig ut. Tipper du er gravid, jeg ;-)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #4 Skrevet 31. oktober 2015 Her inne sier de fleste at det er klin umulig og at det bare er psykisk. Jeg trodde ikke det var mulig selv heller tidligere. Men så hadde jeg sex nesten en uke etter jeg trodde jeg hadde hatt eggløsning. To dager etterpå ble jeg akutt kvalm da jeg stod opp. Min første tanke var "åh, nei, nå blir jeg syk". Var gravid... Hadde før dette ikke hatt sex på mange måneder, kun den ene gangen, så det var ingen tvil. Anonymous poster hash: 5f150...e8d
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #5 Skrevet 31. oktober 2015 Hvis du ikke får mensen før rundt 11 så er det uansett for tidlig med et graviditetssymptom. Man blir ikke så kvalm så tidlig. Kan bli kvalm av alt mulig, du brygger kanskje på noe eller har spist noe som rr årsaken til kvalmen. Du får bare se det an på formen til i kveld om du orker å gå ut. Anonymous poster hash: 3d004...282
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #6 Skrevet 31. oktober 2015 Her inne sier de fleste at det er klin umulig og at det bare er psykisk. Jeg trodde ikke det var mulig selv heller tidligere. Men så hadde jeg sex nesten en uke etter jeg trodde jeg hadde hatt eggløsning. To dager etterpå ble jeg akutt kvalm da jeg stod opp. Min første tanke var "åh, nei, nå blir jeg syk". Var gravid... Hadde før dette ikke hatt sex på mange måneder, kun den ene gangen, så det var ingen tvil. Anonymous poster hash: 5f150...e8d Kan også ha vært tilfeldig Anonymous poster hash: 3d004...282
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #7 Skrevet 31. oktober 2015 Du kan godt være gravid. Eller du kan ha spist noe. Eller du kan ha en smittsom eller ikke-smittsom infeksjon. Det er helt umulig å vite uten at du har testet noe som helst. Hvis du kaster opp eller ikke føler deg frisk, blir du hjemme. Å forberede en famile på sykdom høres merkelig ut. Tipper du er gravid, jeg ;-) Å forberede= sette fram bøtter ved senga! Mine barn begynner alltid å kaste opp på nettene. Anonymous poster hash: d4d71...be1
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #8 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg orket ikke hvitvin, (jeg elsker hvitvin) og var kvalm over en uke før testen slo ut. Og så var jeg kvalm i 12 uker til. Og etter det bare elendig. Anonymous poster hash: ef0fd...e3a
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #9 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg ble sykmeldt i uke 4 fordi jeg var så utrolig kvalm. Hadde vært kvalm en stund jeg da.... Anonymous poster hash: c2f47...62a
Kanutten83 Skrevet 31. oktober 2015 #10 Skrevet 31. oktober 2015 (endret) Her kom kvalmen allerede da jeg var 3 uker på vei, viste derfor at jeg var gravid da jeg testet noen dager senere, og fikk veldig tydlig positiv test 3+3. I det svangerskapet utviklet jeg hyperemesis og måtte legges inn i uke 12 for 5 dager med intravenøs næring. Så joda, det går fint an, bare skikkelig kjipt Med de to andre kom kvalmen i uke 6. Kvalmen har vært helt over i uke 15/16 alle 3 gangene heldigvis Endret 31. oktober 2015 av Kanutten83❤♂07+ ♂10+♀13❤
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #11 Skrevet 31. oktober 2015 Denne gangen ble jeg kvalm en uke etter eggløsningen, testet positivt en uke etter det. Anonymous poster hash: 6d9f2...b86
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #12 Skrevet 31. oktober 2015 Å bli kvalm, FØR man kan teste på graviditetstest? Mensen kommer ikke før ca 11.11, og jeg er så ekstremt kvalm. Kan det virkelig være jeg er gravid eller må jeg forberede huset på spysyken? Har skolebarn og har ikke hørt spysyken går i området. Vi skal på halloweenfest i kveld med mange barn og voksne, bør jeg melde avbud? (Tenker på smittefare) Anonymous poster hash: d4d71...be1 Jeg hadde symptomer allrede 2 dager etter eggløsning, så det går fint ann. Har alltid hatt både mens og eggløsning regelmessig og hadde sex på eggløsning dagen. 2 dager etterpå var jeg skikkelig kvalm, ømme pupper og rar I hele kroppen. Så du er nok gravid 😊 Anonymous poster hash: 8c8fc...1a3
Surogvanskelig Skrevet 31. oktober 2015 #13 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg ble inseminert og var kvalm fra jeg reiste meg fra gynekologbenken
Love my kidz Skrevet 31. oktober 2015 #14 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg ble kvalm ca en uke etter unnfangelsen. Gikk og kjente på det halvannen uke før det gikk opp for meg hvorfor, og testen var seff positiv :-)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #15 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg var kvalm fire uker på vei, altså to uker etter el. Skjønte ikke sammenhengen før en uke senere...hadde da prøvd å bli gravid i to år uten å lykkes, så her var det mannen som tilslutt spurte om jeg kunne være gravid det var jeg Anonymous poster hash: d0048...c2d
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #16 Skrevet 31. oktober 2015 Det er nok psykisk eller omgangsyken Anonymous poster hash: 98d75...d0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå