Gå til innhold

Fått nye naboer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og nå har de parkert langs garasjen vår så halve innkjørselen er blokkert og vi må rygge ut hele veien til hovedveien for å få snudd bilen. Går vel an å spør? Eller et det ikke vanlig med normal folkeskikk?

Anonymous poster hash: 53b3c...67f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg gitt klar beskjed om at de må fjerne bilen, og at de ikke er velkommen til å parkere der i fremtiden.

Anonymous poster hash: 1994e...60d

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Da ringer du på og sier i fra på en hyggelig måte. 

Hvis det likevel gjentar seg, så blir det mindre og mindre hyggelig framgangsmåte på hvordan man sier i fra, tenker jeg. Blir det galt nok, så varsler jeg borttauing og iverksetter det, om nødvendig. 

Skrevet

Da går der bort med en liten velkomstpresang, slår av en prat og sier på en hyggelig måte at det er ugreit å parkere akkurat der (og sier så hvor de har sin biloppstillingsplass - for det regner jeg med at dere vet)

Anonymous poster hash: 17106...3b2
Skrevet

Bare ikke gjør som en nabo vi hadde! Hun kom løpende mens flyttebilen sto der og ba oss om til helvete å flytte den bilen innen 10 minutter! Hu skulle på butikken! Likte aldri kjærringa etter det! Vi hadde 8 mann som tømte den lastebilen under flytting og den sto ikke der lenge! MÅ DU PÅ PUR FAEN på butikken akuratt den halvtimen så går det ann å SPØRRE! Sånn, ferdig snakka!

Anonymous poster hash: 2d091...e4b

Skrevet

Bare ikke gjør som en nabo vi hadde! Hun kom løpende mens flyttebilen sto der og ba oss om til helvete å flytte den bilen innen 10 minutter! Hu skulle på butikken! Likte aldri kjærringa etter det! Vi hadde 8 mann som tømte den lastebilen under flytting og den sto ikke der lenge! MÅ DU PÅ PUR FAEN på butikken akuratt den halvtimen så går det ann å SPØRRE! Sånn, ferdig snakka!

Dere parkerte vel ikke flyttebilen på andres eiendom?

Anonymous poster hash: bc3c2...6e2

Skrevet

Bare ikke gjør som en nabo vi hadde! Hun kom løpende mens flyttebilen sto der og ba oss om til helvete å flytte den bilen innen 10 minutter! Hu skulle på butikken! Likte aldri kjærringa etter det! Vi hadde 8 mann som tømte den lastebilen under flytting og den sto ikke der lenge! MÅ DU PÅ PUR FAEN på butikken akuratt den halvtimen så går det ann å SPØRRE! Sånn, ferdig snakka! Anonymous poster hash: 2d091...e4b

vel, om DU uten å ha SPURT meg, hadde parkert på MIN eiendom, så ville jeg bedt deg flytta den bilen også!

Seriøst, menneske, det handler om vanlig oppførsel og høflighet....

Anonymous poster hash: 0dac9...d0e

Skrevet

Hvis lastebilen sto parkert så hun ikke kom ut, så hadde hun jo rett. Ferdig snakka

Anonymous poster hash: 4887c...b29

Skrevet

Presang til de nye naboene? Hehe.. Sånt har ikke jeg på hus.

HI

Anonymous poster hash: 53b3c...67f

Skrevet

Så trivelige dere alle høres ut... Not.

Anonymous poster hash: 02531...8e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...