Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #1 Skrevet 31. oktober 2015 Og nå har de parkert langs garasjen vår så halve innkjørselen er blokkert og vi må rygge ut hele veien til hovedveien for å få snudd bilen. Går vel an å spør? Eller et det ikke vanlig med normal folkeskikk? Anonymous poster hash: 53b3c...67f
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #2 Skrevet 31. oktober 2015 Da hadde jeg gitt klar beskjed om at de må fjerne bilen, og at de ikke er velkommen til å parkere der i fremtiden. Anonymous poster hash: 1994e...60d
Gjest Hercule Poirot Skrevet 31. oktober 2015 #3 Skrevet 31. oktober 2015 Da ringer du på og sier i fra på en hyggelig måte. Hvis det likevel gjentar seg, så blir det mindre og mindre hyggelig framgangsmåte på hvordan man sier i fra, tenker jeg. Blir det galt nok, så varsler jeg borttauing og iverksetter det, om nødvendig.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #4 Skrevet 31. oktober 2015 Da går der bort med en liten velkomstpresang, slår av en prat og sier på en hyggelig måte at det er ugreit å parkere akkurat der (og sier så hvor de har sin biloppstillingsplass - for det regner jeg med at dere vet) Anonymous poster hash: 17106...3b2
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #5 Skrevet 31. oktober 2015 Bare ikke gjør som en nabo vi hadde! Hun kom løpende mens flyttebilen sto der og ba oss om til helvete å flytte den bilen innen 10 minutter! Hu skulle på butikken! Likte aldri kjærringa etter det! Vi hadde 8 mann som tømte den lastebilen under flytting og den sto ikke der lenge! MÅ DU PÅ PUR FAEN på butikken akuratt den halvtimen så går det ann å SPØRRE! Sånn, ferdig snakka! Anonymous poster hash: 2d091...e4b
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #6 Skrevet 31. oktober 2015 Bare ikke gjør som en nabo vi hadde! Hun kom løpende mens flyttebilen sto der og ba oss om til helvete å flytte den bilen innen 10 minutter! Hu skulle på butikken! Likte aldri kjærringa etter det! Vi hadde 8 mann som tømte den lastebilen under flytting og den sto ikke der lenge! MÅ DU PÅ PUR FAEN på butikken akuratt den halvtimen så går det ann å SPØRRE! Sånn, ferdig snakka! Anonymous poster hash: 2d091...e4b Dere parkerte vel ikke flyttebilen på andres eiendom? Anonymous poster hash: bc3c2...6e2
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #7 Skrevet 31. oktober 2015 Bare ikke gjør som en nabo vi hadde! Hun kom løpende mens flyttebilen sto der og ba oss om til helvete å flytte den bilen innen 10 minutter! Hu skulle på butikken! Likte aldri kjærringa etter det! Vi hadde 8 mann som tømte den lastebilen under flytting og den sto ikke der lenge! MÅ DU PÅ PUR FAEN på butikken akuratt den halvtimen så går det ann å SPØRRE! Sånn, ferdig snakka! Anonymous poster hash: 2d091...e4b vel, om DU uten å ha SPURT meg, hadde parkert på MIN eiendom, så ville jeg bedt deg flytta den bilen også! Seriøst, menneske, det handler om vanlig oppførsel og høflighet.... Anonymous poster hash: 0dac9...d0e
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #8 Skrevet 31. oktober 2015 Bare ikke gjør som en nabo vi hadde! Hun kom løpende mens flyttebilen sto der og ba oss om til helvete å flytte den bilen innen 10 minutter! Hu skulle på butikken! Likte aldri kjærringa etter det! Vi hadde 8 mann som tømte den lastebilen under flytting og den sto ikke der lenge! MÅ DU PÅ PUR FAEN på butikken akuratt den halvtimen så går det ann å SPØRRE! Sånn, ferdig snakka! Anonymous poster hash: 2d091...e4b Hvis lastebilen sto parkert så hun ikke kom ut, så hadde hun jo rett. Ferdig snakka Anonymous poster hash: 4887c...b29
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #9 Skrevet 31. oktober 2015 Presang til de nye naboene? Hehe.. Sånt har ikke jeg på hus. HI Anonymous poster hash: 53b3c...67f
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #10 Skrevet 31. oktober 2015 Så trivelige dere alle høres ut... Not. Anonymous poster hash: 02531...8e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå