Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #1 Skrevet 31. oktober 2015 Den siste tiden har jeg slitt med utflod og det lukter vondt. Lukter når jeg ikke har utflod også Noen tips? Er ikke sopp og er ikke gravid så har ikke noe med det å gjøre Anonymous poster hash: d4918...0ab
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #2 Skrevet 31. oktober 2015 Den siste tiden har jeg slitt med utflod og det lukter vondt. Lukter når jeg ikke har utflod også Noen tips? Er ikke sopp og er ikke gravid så har ikke noe med det å gjøre Anonymous poster hash: d4918...0ab Kjøp melkesyretabletter. Anonymous poster hash: 86374...3f6
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #3 Skrevet 31. oktober 2015 Den siste tiden har jeg slitt med utflod og det lukter vondt. Lukter når jeg ikke har utflod også Noen tips? Er ikke sopp og er ikke gravid så har ikke noe med det å gjøre Anonymous poster hash: d4918...0ab Bakteriell vaginose. Anonymous poster hash: 00f01...7ed
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #4 Skrevet 31. oktober 2015 Den siste tiden har jeg slitt med utflod og det lukter vondt. Lukter når jeg ikke har utflod også Noen tips? Er ikke sopp og er ikke gravid så har ikke noe med det å gjøre Anonymous poster hash: d4918...0ab Bakteriell vaginose. Anonymous poster hash: 00f01...7ed Enig. Enten må du til gu eller forklare symptomer til legen så får du bare resept. Forsvinner fort med behandling. Hatt sex med ny parter i det siste? Eller vært/er gravid? Anonymous poster hash: 9d784...1a4
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #5 Skrevet 31. oktober 2015 Man må vel ikke gå til lege pga bakteriell vaginose? Holder å kjøpe melkesyretabletter? Anonymous poster hash: 86374...3f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå