Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #1 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg har lest bloggen omtrent fra den startet, og var ganske imponert over henne de første par årene. Da det kom fram at hun redigerer seg mager, at de skriver falske kommentarer osv. ble jeg skuffet, men klikker fremdeles innom fordet. Da jeg så at hun etterlyste flere kommentarer skrev jeg inn og sa hvorfor jeg tror det har blitt slik, men den ble slettet. De ber om tilbakemeldinger, men tar det ikke til seg! Bloggen er ikke til å kjenne igjen, og det virker som om Caroline ikke er involvert annet enn på bilder. Og selv da kjenner jeg henne ikke igjen! Virker som om det er LK som tar hele kommentarfeltet, eller noen andre i det firmaet. Hva skjer? Jeg er en av dem som forsvarte bloggen, men nå går det feil vei! Flere som tenker sånn? Anonymous poster hash: e9f33...029
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #2 Skrevet 31. oktober 2015 Har av prinsipp ikke trykket på bloggen på mange mange måneder. Vil ikke gi henne klikk Anonymous poster hash: 2e52b...6d8
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #3 Skrevet 31. oktober 2015 Har av prinsipp ikke trykket på bloggen på mange mange måneder. Vil ikke gi henne klikk Anonymous poster hash: 2e52b...6d8 Forstår deg godt. Jeg burde slutte helt jeg også. Føler meg nesten skitten etter å ha vært innom der den siste tiden. Hi Anonymous poster hash: e9f33...029
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #4 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg sluttet å lese bloggen etter hun fikk Nelia. Jeg begynte å sammenlikne meg med henne og ble litt deprimert. Måtte slutte å lese den og fikk det mye bedre. Anonymous poster hash: 42457...5b5
Gjest Minnieropptatt Skrevet 31. oktober 2015 #5 Skrevet 31. oktober 2015 Bloggen til CBE har jeg ikke vært innom på laaang tid. Det ble for meg kun en pengemaskin. Med juks og fanteri, kritikk som blir besvart nedlatende og venninneprat som bare er juks det òg, kan jeg ikke være med på at hun skal tjene penger fordi jeg klikker meg inn. Hvis det tar en annen vending i fremtiden, vil jeg ikke klikke meg da heller. De har brukt opp sjansene sine gang på gang, nå har jeg ikke lyst til å klikke meg inn for å se bittelitt engang.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #6 Skrevet 31. oktober 2015 Unnskyld at jeg ler... Anonymous poster hash: 8e3b9...f61
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #7 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg har lest noen poster i den bloggen, sånn hist og pist, og med ujevne mellomrom, men nå er det utrolig lenge siden sist jeg var innom. Intervjuet med CBE i DN, det som ble skrevet av Jonas Forsang, var i alle fall spikeren i kista, da det kom som et pinlig punktum på juks, bedrag og fanteri. Det jeg av og til lurer på, er om hun og denne "mannen" hennes faktisk er så dumme som de framstår i blogg og presse, eller om det kun er et spill for galleriet. Slik jeg ser det, så fremstår de som tanketomme, overflatiske, jålete og dumme. Når CBE i tillegg farer med regelrette løgner, så renner begeret fullstendig over. Lever bloggen enda, altså? Anonymous poster hash: 064ee...143
Gjest H to the Izzo Skrevet 31. oktober 2015 #8 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg er enig i at de har mistet troverdigheten og fremstår kun som en pengemaskin uten snev av integritet igjen. De gangene ekteparet har blitt nevnt blant venner og bekjente så rister folk på hodet og ler litt. Det er blitt for mye snusk folk flest, og tilogmed mora mi flirer av hvor selvhøytidelige de virker.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #9 Skrevet 31. oktober 2015 De gangene fotballen og frua nevnes her, fx ved at en venninne tar opp tema 'teite bloggere' så er det utelukkende negativt. Nå har ikke jeg vært innom den bloggen mer enn tre ganger siden oppstarten av bloggen, men det jeg har sett vitner om null integritet! Spesielt det med at han gubben skriver innlegg og det med å reklamere for trygg prevensjon. Seriøst, noen bør skjermes fra seg selv! Glad hun ikke er mora mi, og glad for at jeg kan leve livet uten å leve slik som de gjør. Stakkars ungen deres! Innmari glad for å slippe å omgås slike mennesker, og synes livet er for kort til å rote det bort på sånne som henne. Anonymous poster hash: ecb03...795
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #10 Skrevet 31. oktober 2015 De trenger neppe lesere som vårrs ettersom det er flust med jordmødre, leger, helsesøstre, jurister og andre flotte folk som både leser og flittig kommenterer i bloggen Anonymous poster hash: 53c3a...b2a
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #11 Skrevet 31. oktober 2015 Hi her: Jeg reagerer også på at Caroline skrev på en pro ana-website at hun gledet seg til å bli gravid så hun kunne vise at man ikke trenger å 'miste kroppen'. Kanskje ikke bildet rett etter fødselen var så impulsivt likevel, tenker jeg. Datteren skulle skjermes helt, men nå brukes hun som modell i reklamer. Jeg er skuffa over Caroline. Anonymous poster hash: e9f33...029
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #12 Skrevet 31. oktober 2015 Ja, dette er et firma med et helt team bak seg, og Lars-Kristian svarer i kommentarfeltet som Caroline. Ikke mye igjen av den opprinnelige bloggen, og hun er nr. 5, ikke 1. Det er 0% prosent troverdighet igjen, og det er 100% deres egen feil. Bloggen burde avvikles snarest. Anonymous poster hash: 0c065...c18
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #13 Skrevet 1. november 2015 En annen ting: Hun ba nylig folk skrive flere kommentarer og gi tilbakemeldinger på bloggen, men hun svarer frekt tilbake til dem sim kommer med konstruktiv kritikk. Hvorfor kan de ikke være litt mer ydmyke og innrømme at de kanskje har tatt noen dårlige valg? Anonymous poster hash: e9f33...029
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #14 Skrevet 1. november 2015 Uff da. Klikket meg akkurat inn, for sikkert 3-4 gang i mitt liv. Kjenner jeg blir trist av å se og lese. Trist på hennes vegne. Alt handler om det ytre. Lykke og kjærlighet blir målt i pene kjoler, nye sko, de rette lekene på barnerommet, og hvor sunn all maten er. Jeg tenker at det må være utrolig slitsomt å leve slik. Og i mitt stille sinn tenker jeg at LK må være en enormt kontrollerende fyr, som har full kustus på kona si. Jeg synes synd på henne. Anonymous poster hash: 18c50...d6b
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #15 Skrevet 1. november 2015 Jeg har også kommentert konstruktivt angående et tema hun åpenbart ikke har kunnskap om. Kommentaren ble slettet og blogginnlegget ble redigert iht det jeg skrev. Virker veldig uprofesjonelt altså. Det triste er at jeg tror Caroline ikke vet alt som foregår der da mannen drifter den. Han setter henne i dårlig lys og hun er ikke helt klar over omfanget. Han virker rett og slett ikke helt god. Anonymous poster hash: 5d55f...75a
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #16 Skrevet 1. november 2015 Jeg tror Caroline er fullt klar over det, og at det er avtalt spill at han er "bad cop" og hun "good cop". Hun blir fremstilt som snill og god, og LK tar kritikken slik at leserne kan fortsette med den illusjonen i behold. Men han virker ikke helt god, det er jeg enig i, men tror de er ganske like m.t.p. selvkritikk og higen etter perfekt fasade. Men hvem redigerte Caroline tynnere? Begge to, kun ham eller kun henne? Jeg tror hun gjorde det selv, til tross for at LK og tydeligvis forakter normalvektige kvinner (ref. "Beyonce er overvektig", etc,) Anonymous poster hash: 0c065...c18
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #17 Skrevet 1. november 2015 Ekle mennesker, glad jeg ikke omgås slike. Anonymous poster hash: bd7e6...166
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå