Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å kle meg ut som "klok kone" i kveld. Har en lang svart stakk jeg tenkte å bruke, og et stort svart skaut. Hva annet skal jeg bruke, har dere noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte å kle meg ut som "klok kone" i kveld. Har en lang svart stakk jeg tenkte å bruke, og et stort svart skaut. Hva annet skal jeg bruke, har dere noen forslag?

Jeg ser for meg en gammel rynkete dame, med huldra sitt hår eller Skaut.

Gjerne litt dramatisk sminke og klær fra svunnen tid. Se for deg heksen i en typisk heks og trollmannfilm.

Anonymous poster hash: 471bd...e35

Skrevet

Jeg ser for meg en gammel rynkete dame, med huldra sitt hår eller Skaut.

Gjerne litt dramatisk sminke og klær fra svunnen tid. Se for deg heksen i en typisk heks og trollmannfilm.

Anonymous poster hash: 471bd...e35

Og skautet knytt under haka :) Men burde ha en kurv med ting som en klok kone/heks trenger også eller? Og hva skal jeg eventuelt ha...? Plukke litt mose i diverse varianter, knyte sammen noen av urtene som fortsatt ser greie ut i småbunter? Ha et lite strikketøy med meg, kloke koner gikk vel aldri uten noe i henda?

Skrevet

Bra forslag... Ikke glem kost eller soplime!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...