Gå til innhold

Spyr av justin bieber....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Intervjuet hans på senkveld. Smakløst. Ikke minst det at han knuste 1000vis av pikehjerter( trolig planlagt). Kjenner jeg blir sint, min datter var ikke der engang.. Arg😤

Anonymous poster hash: 44d97...cb0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spyr av trådene her inne om han.

En kvalm dag med andre ord ;)

Anonymous poster hash: c82f3...113

Skrevet

Bieber er hot.

Anonymous poster hash: 3fe12...e81

Skrevet

Planlagt faktisk, hva med å innse at han er et menneske med menneskelig reaksjonsmønster og at jentene faktisk burde begynne å høre etter når noen snakker til dem.

Anonymous poster hash: 76116...a7c

Skrevet

Planlagt faktisk, hva med å innse at han er et menneske med menneskelig reaksjonsmønster og at jentene faktisk burde begynne å høre etter når noen snakker til dem.

Seriøst? Forsvarer du Bieber? Han knuste nesten 1000 hjerter der, pga noen få jenters hysteriske fan-oppførsel. Han ba jo selv om å få jentene helt inn til scenen, dette burde Bieber forventet + tålt. 

Han har sikkert tusen forklaringen på hvorfor han gjorde som han gjorde. Har ingenting å si. Når jeg er på jobb med mine brukere, og blir trigget - så må jeg stå i det, kan ikke bare behandle de som dritt og gå ;) 

Skrevet

skjønner at han reagerer når de ikke hørte på han,men og reagerer så mye var veldig overdrevent og er også helt FORKASTLIG det enkelte fans har gjort mot de jentene/jenta som gjorde dette

Skrevet

Vel nå er ikke du popstjerne eller ? Så ja du må stå i det. Ikke første el siste gang en superstjerne gjør ting annerledes... Han ba dem stoppe flere ganger. Uoppdragne jentunger burde ta beskjeder dette var ikke 4 åringer...

Anonymous poster hash: 3fe12...e81

Skrevet

Drittunger som ikke greier ta imot tydelig beskjedER. De jentene der må lære seg respekt! Justin kunne reagert annerledes, men skjønner han blir lei av disse nepeskrellene av noen oransje fjortisdokker.

Anonymous poster hash: 03c59...02c

Skrevet

Seriøst? Forsvarer du Bieber? Han knuste nesten 1000 hjerter der, pga noen få jenters hysteriske fan-oppførsel. Han ba jo selv om å få jentene helt inn til scenen, dette burde Bieber forventet + tålt.

Han har sikkert tusen forklaringen på hvorfor han gjorde som han gjorde. Har ingenting å si. Når jeg er på jobb med mine brukere, og blir trigget - så må jeg stå i det, kan ikke bare behandle de som dritt og gå ;)

Ja jeg forsvarer han, og forstår han veldig godt. Greit nok at han kunne taklet det annerledes, men etter å gjentatte ganger bedt dem stoppe så forstår jeg reaksjonen hans veldig godt. At tenåringsjenter ikke har lært å ta en beskjed som blir gitt flere ganger er ikke Bieber sin skyld, de behandlet han veldig respektløst og selvom man er stjerne så er man ikke fratatt all mulighet til å reagere og stå opp for seg selv.

Skrevet

Planlagt faktisk, hva med å innse at han er et menneske med menneskelig reaksjonsmønster og at jentene faktisk burde begynne å høre etter når noen snakker til dem.Anonymous poster hash: 76116...a7c

Jo, det er faktisk jobben hans. Det å takle alle typer fans. Klarer han ikke det, burde han kanskje heller jobbe på lageret på Wal-Mart.

Ja jeg forsvarer han, og forstår han veldig godt. Greit nok at han kunne taklet det annerledes, men etter å gjentatte ganger bedt dem stoppe så forstår jeg reaksjonen hans veldig godt. At tenåringsjenter ikke har lært å ta en beskjed som blir gitt flere ganger er ikke Bieber sin skyld, de behandlet han veldig respektløst og selvom man er stjerne så er man ikke fratatt all mulighet til å reagere og stå opp for seg selv.Anonymous poster hash: 76116...a7c

Anonymous poster hash: d87d4...9fe

Skrevet

Planlagt faktisk, hva med å innse at han er et menneske med menneskelig reaksjonsmønster og at jentene faktisk burde begynne å høre etter når noen snakker til dem.Anonymous poster hash: 76116...a7c

Jo, det er faktisk jobben hans. Det å takle alle typer fans. Klarer han ikke det, burde han kanskje heller jobbe på lageret på Wal-Mart.

Ja jeg forsvarer han, og forstår han veldig godt. Greit nok at han kunne taklet det annerledes, men etter å gjentatte ganger bedt dem stoppe så forstår jeg reaksjonen hans veldig godt. At tenåringsjenter ikke har lært å ta en beskjed som blir gitt flere ganger er ikke Bieber sin skyld, de behandlet han veldig respektløst og selvom man er stjerne så er man ikke fratatt all mulighet til å reagere og stå opp for seg selv.Anonymous poster hash: 76116...a7c

Anonymous poster hash: d87d4...9fe [/

Mener du at en kvinnelig artist også må tåle å bli grafset på av menn? Gamle gubber som grafser på en ung sangstjerne feks? De er fans, hun er artist og må takle litt puppe og rompegrafsing og sexuelle kommentarer? Nei, artister MÅ ikke tåle alt! Bare fordi de er artist så er det fritt fram for folk å legge til side all folkeskikk, respekt osv?

Skrevet

Hvorfor er det sånn mannlige kjendiser ikke har rett på den samme respekten? Hadde det vært kvinnelig artist så hadde det vært snudd på tvert og stått kvinnelig artist måtte forlate konserten etter og ha blitt antastet av publikum osv..... Et NEI er faktisk et NEI. Vi lærer våre døtre at gutter skal respektere deres intim sone og at de har rett til å ha på seg hva de vil, de skal kunne gå hvor de vil uten og måtte bli klådd, og trakassert av mannfolk mot sin vilje. Hvorfor gjelder ikke dette motsatt vei? Er ikke guttene like mye verdt? Har ikke de like mye rett på og få ha sine egne grenser respektert. Kanskje han har sett seg lei av respektløse små jenter som mister all oppdragelse og folkeskikk selv om idolet står der. Man ser det jo flere steder med andre stjerner at de kan ikke gå ut av døra uten og bli bombardert med små jenter. Hvor er respekten for privatlivet? Jeg skjønner han godt når han blir forbanna. Noen ganger så må man faktisk gjøre noe sånn at disse yplingene forstår at oppførselen får konsekvenser. Neste gang så vil kanskje de som står der huske at han faktisk forlater åstedet om man ikke respektere grensene. Han har i alle år blitt bombardert med sånne ufordragelige fans uten respekt. Kanskje han har fått nok at nå gidder han ikke å finne seg i det lengre, at han da heller går...

Anonymous poster hash: 7b72f...682
Skrevet

Men hallo. Hva forventer han egentlig? De ELSKER han. Alt de drømmer om i denne verden er å få ta på han. Han er 2 cm fra dem og bøyer seg altså ned. Hva tror han skal skje med gira 14iser som øyner muligheten å få ta på sin største helt? Hvorfor kaste en flaske i utgangspunktet. Hva gjorde litt vann helt på kanten av scenen? Jeg bekymrer meg for disse tenåringene som må gå med skyldfølelse for at deres største helt reiste PGA dem. Og ikke minst skrev han oå instagram at det VAR deres feil. Dette er barn. Det kan kjennes som en enorm byrde og kan i verste fall føre til psykiske problemer. Tanken på at bieber ikke liker dem kan være ødeleggene. Jeg er ganske sikker på dette var planlagt. Uasnett om det var det eller ikke, uprofesjonellt og usmakelig til de grader. Stakkars stakkars barn som må bære dette med seg i lang stund fremover.

Anonymous poster hash: 44d97...cb0

Skrevet

Dere som mener dette var planlagt må jo være syke i hodet? Evt fjortiser...

Skrevet

Han er sikkert drittlei!

Anonymous poster hash: 34a5f...d5e

Skrevet

Jeg tenker at alt var planlagt og at han la opp til å bli sint for å kunne forlate lokalene.

Hvorfor vet jeg ikke.

Det finner vi vel ut av senere.

Det vil garantert komme et PR-stunt om en stund.

Anonymous poster hash: c0c1a...fc7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...