Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #1 Skrevet 31. oktober 2015 - Liker ikke julekort med bilder av barn, har ingen interesse av det. - Uansett hvilken gave som foreslås, så kommenterer mange at det er håpløst og de ville ha kastet det. - Invitert på middag, liker ikke maten... - Svigerforeldrene er det alltid noe galt med. - Venner på Facebook slettes pga religion, politikk, uenighet om saker. Håper inderlige dere som er så negative ikke jobber i yrker der toleranse og forståelse er viktig, f.eks i skolen. Anonymous poster hash: 496ec...9a2
Gjest Skrevet 31. oktober 2015 #2 Skrevet 31. oktober 2015 De alle jobber på biltilsynet skjønner du vel? For der jobber solstrålene her i byen 😀
Gustav Klitt Skrevet 31. oktober 2015 #3 Skrevet 31. oktober 2015 Er du deprimert? Virker som om du er usunt opphengt det negative? Det ER rart å sende bilder av barna sine til folk som aldri har møtt dem. Det er også rart å ha bilde på kjøleskapet av barn man ikke kjenner.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #4 Skrevet 31. oktober 2015 Er du deprimert? Virker som om du er usunt opphengt det negative? Det ER rart å sende bilder av barna sine til folk som aldri har møtt dem. Det er også rart å ha bilde på kjøleskapet av barn man ikke kjenner. Om jeg kjenner noen godt nok til å sende julekort til dem, så tror jeg de vet jeg har barn? og isåfall en viss interesse for å se hvordan de ser ut??? Iallefall synes jeg det er spesielt hyggelig å få slike julekort fra folk jeg kjenner som jeg ikke ser så ofte. Artig å se hvor store ungene er blitt osv. Anonymous poster hash: 319f7...337
Gjest Pusikatt Skrevet 31. oktober 2015 #5 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg liker julekort med bilder av barna til folk jeg kjenner. Siden jeg får kort, er det jo folk jeg ikke ser så ofte, så da et det koselig å se hvor store ungene har blitt. Jeg liker middag. Og gaver. Jeg liker svigermor også. Men noen av mine venner på fb ligger tynt an ja :-)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #6 Skrevet 31. oktober 2015 Her? Folk er det overalt. Har du ikke sett "Barnefri-Mafiaen" på kvinneguiden? Da snakker man om å hate unger. Og tro at hunden er en baby hahaha Anonymous poster hash: 0acda...815
ærlig talt Skrevet 31. oktober 2015 #7 Skrevet 31. oktober 2015 - Liker ikke julekort med bilder av barn, har ingen interesse av det. - Uansett hvilken gave som foreslås, så kommenterer mange at det er håpløst og de ville ha kastet det. - Invitert på middag, liker ikke maten... - Svigerforeldrene er det alltid noe galt med. - Venner på Facebook slettes pga religion, politikk, uenighet om saker. Håper inderlige dere som er så negative ikke jobber i yrker der toleranse og forståelse er viktig, f.eks i skolen. Anonymous poster hash: 496ec...9a2 Vil ikke kalle meg negativ, men kritisk Julekort og gaver er topp, uansett! Jeg liker så og si alltid mat som blir servert. Og det finnes alltid noe man kan spise, om det så bare er potet med saus Svigers er jeg kjempeglad i og du hører aldri meg si et vondt ord om dem. Men, visse venner på fb er på vei ut, ja - av de grunnene du nevner. Jeg har visse kriterier når det kommer til venner, også fb-venner. Jeg synes generelt folk er for lite kritiske, jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå