Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #1 Skrevet 31. oktober 2015 Det fremstår som uutholdelig. De 10 kiloene har jeg slitt med i årevis. Jeg er 168 cm, og ønsker en vekt på 755..... HJEEEEEEEELP..... Anonymous poster hash: 05131...91b
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #2 Skrevet 31. oktober 2015 Jævlig høy vekt😱 Sorry, måtte bare få den ut av systemet😶 Vil tro det er helt realistisk med ca 0,5 kg i mnd Du må gjøre endringer i forhold til i dag, litt mindre inn, litt mer fysisk aktivitet. Mer grønt, proteiner etc og mindre karbohydrater. Men husk å spise nok, sove nok og drikke mer vann enn i dag Lykke til, dette fikser du! Anonymous poster hash: abd89...949
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #4 Skrevet 31. oktober 2015 Det var ikke nok med ett spørsmålstegn? Anonymous poster hash: 5fcfc...108
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #5 Skrevet 31. oktober 2015 Minst 10 kg burde være enkelt! Det er ca 1,5 kg i mnd. Om du holder en streng kostholdsplan og trener 3-4 dager i uka, vil du i realiteten kunne ta av 24kg (men vil ikke anbefale å kjøre så beinhardt) Skriv ned alt du putter i munnen, hver minste ting. Da blir der vanskeligere å "jukse". Du må finne ut av hvorfor du har vansker med å gå ned, er det motivasjon, er det hva og når du spiser, at du ikke trener, at du ikke er klar for dette osv osv. Når du vet hva du må jobbe med, og hvor du må snu tankegangen din, er det lettere å nå målet. Utrolig mye lykke til! Det er hardt og (for meg) kjedelig med en plutselig omskifting i hverdagen. Men du klarer det! Jeg tok av 30kg etter jeg fikk barn. Var så lei av meg selv, var tung, sur og i dårlig form. Jeg betemte meg for å spise sunt, ikke ekstreme kurer eller nesten ikke mat, bare sunt, og jeg trente 5 dager i uken. Startet hjemme med pilates, følte ikke for å stå på et treningssenter, etter de 10 første kiloene var jeg i mye bedre form, og startet å sykle ute flere dager i uken. Jeg ble en annen person. Glemte nesten at det var kg jeg drev å ble kvitt, for humøret mitt kom tilbake, smilet og energien og dette var den største gavene jeg fikk ut av dette. Anonymous poster hash: f6cea...4dd
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #6 Skrevet 31. oktober 2015 Da har du gooood tid.jeg har gått ned 6 kg siden august. Anonymous poster hash: c7b4a...337
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #7 Skrevet 31. oktober 2015 For å gå ned 1 kg, må du ha underskudd på 7000 kcal. En gjennomsnittlig kvinne trenger ca 2000 per dag. Så hvis du legger deg på f.eks 1700, og går en tur/evnt trener så vil det gå sakte men sikkert nedover på en sunn måte. Får du trent styrke og økt muskelmassen din, øker også forbrenningen. 1 kg muskler forbrenner det tredoble av hva 1 kg fett gjør. Tipper du klarer de 10 innen 17 mai. Husk at hvis du trener mye styrke, kan det være lurt å legge bort vekten og heller ta frem målebånd, evnt prøve klærne du vil passe inn i. Anonymous poster hash: 833d5...9af
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #8 Skrevet 31. oktober 2015 Selvsagt. Jeg gikk ned 27 kg på 10 måneder. Anonymous poster hash: c8ffa...1e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå