Gå til innhold

Er jeg golddigger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi jeg ikke klarer å være sammen med en mann som tjeber mindre enn meg?

Nå tjener jeg litt over 400k i året og har to barn. Det er under gjennomsnittslønna..

Er det mye å forvente at han tjener iallfalø det samme som meg? Synes ikke det bør være uoppnåelig.

Synes bare det er så utrolig usjarmerende og turnoff ... Ikke pengene i seg selv. Men litt det å ha pågangsmot, mål og verdier på nivå med meg da i det minste..

Anonymous poster hash: b765c...52c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke å være golddigger. Det handler jo om hvilke verdier og prinsipper du ønsker hos en mann.

For min del må jeg ha en mann som er selvstendig, trygg på seg selv og sterk, og har gode familieverdier. Hvor mye han tjener er da ikke så relevant for meg.

Anonymous poster hash: 1d2b0...010

Skrevet

Da jeg traff mannen min tjente han mye mindre enn meg. Han var veldig flau over det. Han slet med helsa og det var ikke lett å ha ambisjoner om noe mer.. Nå tjener han mye mer enn dobbelt så mye som meg, og det har han gjort noen år. Han har bra lønn.

Jeg tuller ofte med at jeg ikke tok han for penga 😆

Anonymous poster hash: 521c7...03a

Skrevet

Jeg vil heller ikke ha en mann med mindre enn 400K.

Handler om å slippe å streve for overlevelse.

Anonymous poster hash: 94f25...c07

Skrevet

Tror ikke det handler så mye om pengene, men heller om målene og ambisjonene. Min mann har en jobb der han tjener mer enn dobbelt så mye som meg, men han kommer seg verken opp eller frem med den jobben og han har den bare for lønna. Men han har startet firma ved siden av der han virkelig får brukt sine talenter og han er flink, det vises gjennom fremgangen til firmaet, og det er av den grunn jeg er skikkelig stolt av han! Jobben er kun en nødvendighet, for han tar ikke ut lønn av firmaet :)

Golddigger tror jeg ikke du er, men heller bevisst på hva du ønsker ut av en mann :)

Skrevet

Golddigger er vel mer en person som utelukkende gifter seg med rike menn som gir dem alt så de ikke trenger å jobbe selv men som kan shoppe, få dyre gaver og gå på spa, manikyr osv... Altså ønsker seg en sugardaddy...?

Anonymous poster hash: 51ecd...25b

Skrevet

Jeg vet godt hvordan det er å få golddiggerstemplet på seg. Jeg var alene med min sønn på 3 år. Tjente ikke så mye, men nok til at det gikk irundt. Møtte da min samboer og vi datet litt i 6mnd. Jeg fortalte han at jeg ikke har flust med penger, og han sa det var helt ok. Han fortalte meg at han jobbet mye, så han håpte at jeg ville godta det. Jeg spurte aldri om økonomien hans, men det viste seg i ettertid at han og familien hadde mer en nok penger. Da vi ble offisielt sammen så begynte folk og komme med små stikk som " ja, du sitter godt i det nå", "du har kapret gullegget nå ja" og slike ting. Vi fikk til og med et anonymt brev der noen skrev at jeg tok han for alle pengene hans. Jeg ble fryktelig såret og sa at jeg snart ikke orket dette mer. Ting ga seg heldigvis ettervert. Så nå er vi sammen på femte året og venter en liten til :)

Anonymous poster hash: 4217a...fd2
Skrevet

Her har vi utbetalt ca750 000 i året til sammen. Var mannen jeg falt fir, ikke pengene eller jobben.

Vi begge har vært fornuftige da vi var unge voksne og sittet med hver vår leilighet og har nå rekkehus og 2 biler. Klarer oss fint på våre lønninger.

Anonymous poster hash: d3bff...010

Skrevet

Jeg vil heller ikke "streve" for å overleve. Synes ikke jeg har mer enn nødvendig og tjener han mindre enn meg så tror jeg det kunne blitt trant. Særlig om han har egne barn også.

I utgangspunktet så tror jeg det handler litt om at jeg vil ha en mann med "hjerne". En som er litt smart og som jobber for noe. En som har utdanning feks..

Jeg har fått antydet av noen på jobb at dette er å være ute etter pengene.. Men dette er såklart bare ett "burde ha". Det skal jo mange mange fler egenskaper til også. Kanskje grunnen til at jeg er singel på 6. Året ;)

Skrevet

Fordi jeg ikke klarer å være sammen med en mann som tjeber mindre enn meg?

Nå tjener jeg litt over 400k i året og har to barn. Det er under gjennomsnittslønna..

Er det mye å forvente at han tjener iallfalø det samme som meg? Synes ikke det bør være uoppnåelig.

Synes bare det er så utrolig usjarmerende og turnoff ... Ikke pengene i seg selv. Men litt det å ha pågangsmot, mål og verdier på nivå med meg da i det minste..

Jeg tenker ikke golddigger. Men overflatisk. Det er det mange som er og ingen krise, men jeg ville ikke ønsket deg som svigerinne. Selv om begge mine svogere tjener rundt 600 000 i året.

Anonymous poster hash: 789df...11a

Skrevet

Jeg traff mannen da vi var 18, jeg falt helt klart for at han hadde mål i livet. Ingen av oss er rike, men begge tjener 650.000 hver og jeg syns det er mer enn nok til å leve et trygt liv. Hadde helt klart ikke ville hatt en mann som hadde tjent dårlig, men samtidig hadde jeg sikkert ikke dumpa mannen om han fikk en dårlig jobb og droppa skolen .... Dyrt med 3 gutter så penger må man ha :)

Anonymous poster hash: 2880f...469

Skrevet

Vil ikke kalle deg goldigger. Men her så bryr jeg meg ikke om hva mannen tjener. Det er mye viktigere hva slags personlighet og verdier han har.

Anonymous poster hash: 0759e...4dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...