Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #1 Skrevet 30. oktober 2015 Har i flere uker vært plaget med vann i kroppen, mye magevondt med kraftig diare sånn ca hver tredje fjerde natt, hodepine og lite søvn på natten. Jeg går på veggen snart!! Spesielt pga svære føtter og diare... Jeg er helt utslitt og skjønner ikke når dette skal ende. Føttene er hoven hele dagen, og det presser sånn d gjør vondt og har fått så hard hud⚡️😳 Jeg orker ikke mer...... Må vel skje noe snart??! Har sjekket for svangerskapsforgiftning men en dag viser det eggehviter i urinen g neste dag ikke. Anonymous poster hash: fd003...a64
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #2 Skrevet 30. oktober 2015 Er "kun" 36+2, men er så klar for å bli ferdig nå! Vil bare møte min lille skatt ❤ Anonymous poster hash: 69028...940
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #3 Skrevet 31. oktober 2015 De to siste mnd av forrige svangerskap gråt jeg maaange ganger. Bekkenløsning, oppkast, magekramper, kvalme, tung kropp, leggkramper, halsbrann og urolige føtter. Kunne ikke sitte stille, men vondt å gå. Var nok i nærheten av å være deprimert. Så ingen ende på det hele! MEN heldigvis var det en ende! Å milde moses for en lykkefølelse når den babyen endelig kom! Om jeg var mest lykkelig for å møte barnet, eller om det var pga plagene forsvant vet jeg ennå ikke. Har heldigvis en frisk liten lillebror på seks mnd som fremdeles gjør meg lykkelig! SÅ HOLD UUUUT!! Den dagen hvor alle plager er borte og du har babyen i armene dine kommer! Jeg lover Anonymous poster hash: eb3d6...b44
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #4 Skrevet 31. oktober 2015 Hold ut!!!!!!!! Du er sterk. Du klarer dette. Du har aldri vært nærmere enn nå. Anonymous poster hash: 4490f...432
Aliniane Skrevet 31. oktober 2015 #5 Skrevet 31. oktober 2015 Du har min fulle sympati! Var der selv for noen uker siden! Men babyen kommer, og det får over! Vet det er mager trøst nå da, det er forferdelig i innspurten.
kristinehufine Skrevet 31. oktober 2015 #6 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg er 39+2 i dag og kjenner frustrasjonen din! Ring legevakta og spør om det er noe du kan ta mot diaré hvertfall? Jeg var innom i går pga. hodepine osv. Slitsomt å være dårlig og høygravid!! Lykke til 😊
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #7 Skrevet 31. oktober 2015 Vi er flere i samme båt, føler meg på gråten hver dag fordi jeg er så sliten. Prøv å tenke på noe helt annet, det er det beste. Ikke surr deg inn i depresjon fordi du ikke føder etc. Det kan skje om en uke Jeg er 40 uker på veg og har så VONDT. er lei. Klarer nesten ikke å gå, merker at kroppen sliter veldig for tiden. Men man må bare holde ut........ termindatoen kommer, den.. i mellomtiden må man finne på noe fint å drive med. Anonymous poster hash: adc8c...540
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #8 Skrevet 31. oktober 2015 SLUTT og klag, du er gravid og snart velsignet med barn... du har valgt og bli gravid og slik er det :/ Anonymous poster hash: 78ddb...1ee
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #9 Skrevet 31. oktober 2015 Prøv å tenk på hvor heldige dere er. Dere gir barnet det beste før den kommer til verden. Barnet får komme når det er klart og får de beste forutsetninger. Jeg ligger strekk ut på sykehus. Er i uke 25 og pga sykdom vurderes det keisersnitt hver eneste dag. Legene sier at hver eneste time babyen får vært i magen er en seier og gir bittelitt håp om at den kan overleve og få litt mindre plager. Anonymous poster hash: e8811...cf8
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #10 Skrevet 31. oktober 2015 SLUTT og klag, du er gravid og snart velsignet med barn... du har valgt og bli gravid og slik er det :/ Anonymous poster hash: 78ddb...1ee skjerp deg. Hva sier du til de som sliter med angst? "Slutt å klage, du har valgt å leve". Godt morsemne du, eller? Anonymous poster hash: adc8c...540
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #11 Skrevet 31. oktober 2015 Prøv å tenk på hvor heldige dere er. Dere gir barnet det beste før den kommer til verden. Barnet får komme når det er klart og får de beste forutsetninger. Jeg ligger strekk ut på sykehus. Er i uke 25 og pga sykdom vurderes det keisersnitt hver eneste dag. Legene sier at hver eneste time babyen får vært i magen er en seier og gir bittelitt håp om at den kan overleve og få litt mindre plager.Anonymous poster hash: e8811...cf8 Du er jo heldig du og? De aller fleste babyer klarer seg fint, selv for tidlig fødte Anonymous poster hash: adc8c...540
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #12 Skrevet 31. oktober 2015 SLUTT og klag, du er gravid og snart velsignet med barn... du har valgt og bli gravid og slik er det :/ Anonymous poster hash: 78ddb...1ee skjerp deg. Hva sier du til de som sliter med angst? "Slutt å klage, du har valgt å leve". Godt morsemne du, eller? Anonymous poster hash: adc8c...540 nei.men gravide har INGENTING og klage på, det er selvvalgt Anonymous poster hash: 78ddb...1ee
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #13 Skrevet 31. oktober 2015 Prøv å tenk på hvor heldige dere er. Dere gir barnet det beste før den kommer til verden. Barnet får komme når det er klart og får de beste forutsetninger. Jeg ligger strekk ut på sykehus. Er i uke 25 og pga sykdom vurderes det keisersnitt hver eneste dag. Legene sier at hver eneste time babyen får vært i magen er en seier og gir bittelitt håp om at den kan overleve og få litt mindre plager.Anonymous poster hash: e8811...cf8 Du er jo heldig du og? De aller fleste babyer klarer seg fint, selv for tidlig fødte Anonymous poster hash: adc8c...540 Babyer født i uke 25 kan det skje mye med. Jeg ønsker ikke å påføre babyen min smerter og problemer. Så hver time teller! Jeg tenkte at de som synes det er tøft i uke 36+ kunne få litt motivasjon av å tenke hvor heldige de er. Tenke at det er bedre for babyen å bli født i uke 40 enn i uke 36 osv. Jeg skjønner selvsagt at man klager og har vondt, men som sagt så ville jeg bare prøve å få de til å tenke at de gjør en fantastisk jobb med å gå gravid, selv om det er fryktelig slitsomt og noen ganger vondt for mor. Anonymous poster hash: e8811...cf8
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #14 Skrevet 31. oktober 2015 De to siste mnd av forrige svangerskap gråt jeg maaange ganger. Bekkenløsning, oppkast, magekramper, kvalme, tung kropp, leggkramper, halsbrann og urolige føtter. Kunne ikke sitte stille, men vondt å gå. Var nok i nærheten av å være deprimert. Så ingen ende på det hele! MEN heldigvis var det en ende! Å milde moses for en lykkefølelse når den babyen endelig kom! Om jeg var mest lykkelig for å møte barnet, eller om det var pga plagene forsvant vet jeg ennå ikke. Har heldigvis en frisk liten lillebror på seks mnd som fremdeles gjør meg lykkelig! SÅ HOLD UUUUT!! Den dagen hvor alle plager er borte og du har babyen i armene dine kommer! Jeg lover Anonymous poster hash: eb3d6...b44 Skriver under på denne. Sånn hadde jeg det også. Hold ut. Det er det eneste du kan gjøre. Se yndlingsseriene dine på TV og spis god mat og gjør ting du liker å gjøre, for å prøve å holde humøret oppe og motvirke depresjon. Klem til deg. Anonymous poster hash: b3990...133
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #15 Skrevet 31. oktober 2015 De to siste mnd av forrige svangerskap gråt jeg maaange ganger. Bekkenløsning, oppkast, magekramper, kvalme, tung kropp, leggkramper, halsbrann og urolige føtter. Kunne ikke sitte stille, men vondt å gå. Var nok i nærheten av å være deprimert. Så ingen ende på det hele! MEN heldigvis var det en ende! Å milde moses for en lykkefølelse når den babyen endelig kom! Om jeg var mest lykkelig for å møte barnet, eller om det var pga plagene forsvant vet jeg ennå ikke. Har heldigvis en frisk liten lillebror på seks mnd som fremdeles gjør meg lykkelig! SÅ HOLD UUUUT!! Den dagen hvor alle plager er borte og du har babyen i armene dine kommer! Jeg lover Anonymous poster hash: eb3d6...b44 Skriver under på denne. Sånn hadde jeg det også. Hold ut. Det er det eneste du kan gjøre. Se yndlingsseriene dine på TV og spis god mat og gjør ting du liker å gjøre, for å prøve å holde humøret oppe og motvirke depresjon. Klem til deg. Anonymous poster hash: b3990...133
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå