Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #1 Skrevet 30. oktober 2015 Som kjenner meg...men ikke barna☺ Anonymous poster hash: ef663...a37
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #3 Skrevet 30. oktober 2015 Kleint, ja. Anonymous poster hash: 4b0ab...41d
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #5 Skrevet 30. oktober 2015 Vil tro det er kleinere å gi et julekort med bilde av deg på da, så tror bilde av barna er helt innafor Anonymous poster hash: 0618f...c30
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #6 Skrevet 30. oktober 2015 Jeg synes det er kjekt å få slike kort. Jeg henger dem sjeldent opp, men jeg kikker på dem flere ganger, synes det er morsomt å se hvordan andres barn vokser. Og så er det koselige bilder som regel. Det jeg imidlertid synes blir litt dumt, det er når det bare står en ferdig trykt hilsen, en generell hilsen som går til alle som får bildet. Har mye større sansen slike kort om man har tatt seg tid til å skrive en liten personlig hilsen også. Trenger ikke være langt, men det å skrive selv viser at man har lagt litt mer omtanke i det. Synes jeg. Kjør julekort med bilder, du Anonymous poster hash: 57229...473
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #7 Skrevet 30. oktober 2015 Sender alltid bare vanlige julekort. Har liten interesse av bilder av andre sine unger, ser ikke for meg at andre har særlig interesse av mine unger. Sad but true! Anonymous poster hash: a8dc3...670
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #8 Skrevet 30. oktober 2015 Ikke send til meg. Jeg henger opp bildene på tavla en kort stund av høflighet, før jeg kaster dem. Anonymous poster hash: bcfed...cb1
Gjest Muji81 Skrevet 31. oktober 2015 #9 Skrevet 31. oktober 2015 Ikke send til meg. Jeg henger opp bildene på tavla en kort stund av høflighet, før jeg kaster dem. Anonymous poster hash: bcfed...cb1 Hehe...i motsetning til hva? Ramme inn julekortet eller oppbevare det evig? Julekort er hyggelig uansett synes jeg
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #10 Skrevet 31. oktober 2015 Ikke send til meg. Jeg henger opp bildene på tavla en kort stund av høflighet, før jeg kaster dem.Anonymous poster hash: bcfed...cb1 Hehe...i motsetning til hva? Ramme inn julekortet eller oppbevare det evig? Julekort er hyggelig uansett synes jeg Jeg har faktisk dårlig samvittighet hver gang jeg kaster et bilde jeg har fått i gave av noen, slikt som julekort. Men jeg bare orker ikke å ta vare på dem. Jeg blir faktisk overrasket om alle synes det er helt greit å kaste slike bilder? Anonymous poster hash: bcfed...cb1
Hjertefru Skrevet 31. oktober 2015 #11 Skrevet 31. oktober 2015 Helt innafor. Syns det er kjekt å få bilde selv om jeg ikke har et personlig forhold til barna. Er interessert i å vite litt om familien til de jeg har en relasjon til.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #12 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg hater slikt. Går rett i søpla. Send bare til de som du vet vil ha. Når venninner begynte å få unger strømma det på med slike kort. Unger jeg ikke kjente og fra venninner jeg så kanskje en gang annenhver måned. Anonymous poster hash: 5a853...21f
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #13 Skrevet 31. oktober 2015 Hvem er dere som klarer å være så lite koselige og takknemlig?? Send julekort av barna dine! De fleste synes det er trivelig. Anonymous poster hash: 36407...dab
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #14 Skrevet 31. oktober 2015 Hadde blitt kjempe glad for julekort med bilder i postkassen. Har ikke venner som skriver julekort . Moren min får 20-30 slike kort hvert år, kjempe koselig. Fra venner hun har hatt i 30-40 år . Skulle ønske jeg hadde slike venner. Anonymous poster hash: 2d527...15a
Gjest Muji81 Skrevet 31. oktober 2015 #15 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg hater slikt. Går rett i søpla. Send bare til de som du vet vil ha. Når venninner begynte å få unger strømma det på med slike kort. Unger jeg ikke kjente og fra venninner jeg så kanskje en gang annenhver måned. Anonymous poster hash: 5a853...21f Å sende julekort til alle nære handler om folkeskikk og kotyme. Om du vil kaste dem er det ditt valg, men ikke forvent at avsender skal gjøre forskjell på folk (eller ta seg bryet med å utføre en spørreundersøkelse i forkant av utsendelse..)
Iiiiik Skrevet 31. oktober 2015 #16 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg synes det er hyggelig og undres over at noen synes det er galt eller kleint. Hvorfor det?! Jeg viser deg det kjæreste jeg har, jeg betaler for kortet og frimerket for å fortelle deg at jeg tenker på deg og ønsker deg en fin jul. Nei, det er da helt utrolig plagsomt??
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #17 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg hater slikt. Går rett i søpla. Send bare til de som du vet vil ha. Når venninner begynte å få unger strømma det på med slike kort. Unger jeg ikke kjente og fra venninner jeg så kanskje en gang annenhver måned. Anonymous poster hash: 5a853...21f Så rar du er! Hvorfor vil du ikke se bilde av andres barn? Er du ufrivillig barnløs? I såfall kan jeg kanskje forstå reaksjonen din. Anonymous poster hash: d1514...20a
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #18 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg sender julekort med bilde av barna til alle jeg kjenner. Og setter stor pris på de som sender slike til meg. Synes det er så hyggelig og morro å se andres barn komme til og vokse opp! Kan ikke forstå at noen kan synes en slik tradisjon er kjip.. Anonymous poster hash: d1514...20a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå