Gå til innhold

Sende melding eller la være...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde et ONS forrige helg. V hadde det helt supert og ble enige om å holde kontakten. Han advarte meg om at han er sjenert.

Jeg sendte mld et par dager etterpå, første og siste melding. Har ikke hørt noe siden da.

Jeg har egentlig ikke lyst på noe seriøst akkurat nå, men har lyst å møte han igjen. Skal jeg sende en melding eller la være?? :)

Anonymous poster hash: ac668...0c7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk du svar da du sendte mld?

Anonymous poster hash: a6b5f...368
Skrevet

Fikk du svar da du sendte mld?

Anonymous poster hash: a6b5f...368

Ja. Med svar på jeg jeg spurte om og et spm tilbake. Jeg svarte på den, men fikk ikke svar igjen.

HI

Skrevet

Ville latt være. Hvis han var interessert ville du ha hørt noe

Anonymous poster hash: 13090...36b

Skrevet

Hvis det stemmer at han er sjenert kan det hende han bare ikke visste hva han skulle skrive, også var det enklest å la være. Vært der selv. :P

Hvis du er innstilt på å ha hovedansvaret for kontakten, så send en melding. Hvis du ikke gidder det så kan du nok bare la være.

Anonymous poster hash: 202b2...300
Gjest Antarctica
Skrevet

Ikke gidd. Han ville ha svart til nå ...

Skrevet

Send en sms. Med spørsmål som er lett å svare på

Anonymous poster hash: 8e8cf...398

Skrevet

Hvis det stemmer at han er sjenert kan det hende han bare ikke visste hva han skulle skrive, også var det enklest å la være. Vært der selv. :P

Hvis du er innstilt på å ha hovedansvaret for kontakten, så send en melding. Hvis du ikke gidder det så kan du nok bare la være.

Noe hovedansvar for kontakt gidder jeg ikke, den fella har jeg gått i før... :P

Er mest innstilt på å la være, det bare frister litt å møte han igjen. Bare se an stemningen en gang til...

HI

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Noe hovedansvar for kontakt gidder jeg ikke, den fella har jeg gått i før... :P

Er mest innstilt på å la være, det bare frister litt å møte han igjen. Bare se an stemningen en gang til...

HI

Gi det én sjanse til! En melding til. Null respons: Han er ikke interessert. Respons: Du har noe på gang!

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Jeg synes du skal ringe ham. Da tror jeg du forhåpentligvis vil få de svarene du trenger. At han sier han er sjenert kan være riktig, og en telefon kan gjøre underverker. Både positive og negative underverker. Kjør på, ikke kast bort tiden din på å vente.

Skrevet

Ville ikke brukt tid på det. Klarer han ha ONS med fremmede, så klarer han skrive sms også. Unnskyldning for å kunne slippe hvis han finner det for godt..

Anonymous poster hash: 4e224...cb8

Skrevet

Send ham en melding til og se om du får svar på den. Om ikke- så sender du ikke flere. :)

Jeg synest det var positivt at han spurte om noe tilbake etter at du sendte den første meldingen ejg da. (uten at jeg vet hva som stod der.. ;) )

Du har jo ingenting å tape på å sende en hyggelig melding og spørre om han vil møtest i helgen.:)

Skrevet

Du må ikke gi opp så raskt! Send han en mld til og sjekk responsen!

Anonymous poster hash: 90a01...014
Skrevet

Kjære vene!

Hvis du ønsker kontakt med han så sender du en melding!! Det er vel ingen regel om at mannen må sende melding først???

Anonymous poster hash: ac302...fc2

Skrevet

Jeg synes du skal ringe ham. Da tror jeg du forhåpentligvis vil få de svarene du trenger. At han sier han er sjenert kan være riktig, og en telefon kan gjøre underverker. Både positive og negative underverker. Kjør på, ikke kast bort tiden din på å vente.

Uenig! Ikke ring!!

Anonymous poster hash: 64cf3...f91

Skrevet

Han ville vel svart på forrige melding om han var interessert?

Anonymous poster hash: d85a0...379

Skrevet

Send han en mld til!

Jeg var interessert i en jeg hadde hatt sex med noen ganger. Han virket ikke særlig interessert egentlig, men jeg likte han likevel..Han  sendte mld sjelden først, svarte kort på mine mld osv..

I dag er vi lykkelig gift og har vært sammen i 10 år! 

Anonymous poster hash: 90a01...014
Skrevet

Han ville vel svart på forrige melding om han var interessert?

Anonymous poster hash: d85a0...379

Vi var "ferdige" med å melde den dagen, jeg skrev i den siste mld at jeg hadde lagt meg.

HI

Skrevet

Har du tatt kontakt? :)

Anonymous poster hash: a348b...6ad

Skrevet

Har du tatt kontakt? :)

Anonymous poster hash: a348b...6ad

Ja, sendte en ganske casual melding for noen timer siden. Fikk ikke svar...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...