Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #1 Skrevet 30. oktober 2015 I den vesle bygda Bolkesjø er det nå 40 fastboende og 160 flyktninger. Det forhandles nå om nytt mottak med plass til ytterlige 3-400 flyktninger. Det mener Erna Solberg de norske må tåle. Hadde hun tålt det? Og hadde vi andre? Anonymous poster hash: 57e72...8cd
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #2 Skrevet 30. oktober 2015 I den vesle bygda Bolkesjø er det nå 40 fastboende og 160 flyktninger. Det forhandles nå om nytt mottak med plass til ytterlige 3-400 flyktninger. Det mener Erna Solberg de norske må tåle. Hadde hun tålt det? Og hadde vi andre? Anonymous poster hash: 57e72...8cd Hadde du tålt å bodd med barna dine i et krigsherjet land? Anonymous poster hash: f60f4...d96
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #3 Skrevet 30. oktober 2015 Vi bor ikke I et krigsherjet land og ønsker heller ikke å gjøre det! Jeg ville aldri sendt barna mine alene til skolen, om de måtte passere att asylmottak med 400 alylsøkere! Og NEI! Jeg sier ikke at ALLE er grusomme terrorister som er ute etter å ta landet vårt! Men alikevel, jeg ville Vært piss nervøs om det skulle vært 14 flyktninger pr innbygger I min bygd! Anonymous poster hash: b8633...9f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå