Gå til innhold

Hallovenn røros


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ok å gå som heks, vampyr og skjelett?

 

Jeg er veldig god på å sminke også. Så barna blir sminket skikkelig tøffe.

 

Så på lappen at man skulle være hyggelig kledd? Betyr det at det ikke er innafor å gå skummelt kledd?

 

 

 

Anonymous poster hash: 2aa6e...156

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp

 

Anonymous poster hash: 2aa6e...156

Skrevet

Opp

 

Anonymous poster hash: 2aa6e...156

Skrevet

Hallovenn?

 

Anonymous poster hash: 8d41e...93e

Skrevet

Hallovenn?

 

Anonymous poster hash: 8d41e...93e

Ja skrev rett. Det heter hallovenn

 

 

Anonymous poster hash: 2aa6e...156

Skrevet

Her hos oss skal man kle seg snillt på hallovenn. Ville ikke kledd mine ut som noe skummelt da hallovenn skal være motpolen til den skumle feiringen.

 

Anonymous poster hash: 59990...40c

Skrevet

Hallovenn = ikke skumle kostymer

 

Anonymous poster hash: 260d6...ff5

Skrevet

Kostymer er ok, men ikke sminke, mener jeg, når det er snakk om Hallo Venn, og ikke Halloween.

 

Anonymous poster hash: fdd86...b0f

Skrevet

Kostymer er ok, men ikke sminke, mener jeg, når det er snakk om Hallo Venn, og ikke Halloween.

 

Anonymous poster hash: fdd86...b0f

Nå kommer barna til å bli lei seg.

 

 

Anonymous poster hash: 2aa6e...156

Skrevet

Ingen som er fra røros og vet hva som er greit på denne festen?

 

Anonymous poster hash: 2aa6e...156

Skrevet

Vi skal på Hallovenn fra 16-18, ikke Røros, og vi går hyggelig kledd dit og kjører på med sminke, fakeblod og tenner når de skal gå på dørene senere.

Skrevet

Vi skal på Hallovenn fra 16-18, ikke Røros, og vi går hyggelig kledd dit og kjører på med sminke, fakeblod og tenner når de skal gå på dørene senere.

Her er det fra 17-19 så blir litt seint etterpå. Ja men da dropper vi sminke

 

Anonymous poster hash: 2aa6e...156

Skrevet

Skal ivei, ikke sminke, den påføres etter festen ja, når de skal gå. Mange småbarn sm blir skremt av sminken. Derfor slik

 

Anonymous poster hash: b31c6...031

Skrevet

Er det innafor å sminke hyggelig? Kanin, katt, prinsesse, klovn osv ?

 

Anonymous poster hash: 2aa6e...156

Skrevet

 

Hallovenn?

 

Anonymous poster hash: 8d41e...93e

Ja skrev rett. Det heter hallovenn

 

 

Anonymous poster hash: 2aa6e...156

Og jeg spurte hva det var?????

 

Anonymous poster hash: 8d41e...93e

Skrevet

 

 

Hallovenn?

 

Anonymous poster hash: 8d41e...93e

Ja skrev rett. Det heter hallovenn

 

 

Anonymous poster hash: 2aa6e...156

Og jeg spurte hva det var?????

 

Anonymous poster hash: 8d41e...93e

En fest for barn. Der de kler seg ut.

 

 

Anonymous poster hash: 2aa6e...156

Skrevet

Her er både sminke og kostymer greit, bare det er snakk om snille figurer. Ikke hekser, skjeletter osv. I fjor var både Morten Skogmus og prinsessene sminket :)

Skrevet

Er det innafor å sminke hyggelig? Kanin, katt, prinsesse, klovn osv ? Anonymous poster hash: 2aa6e...156

jepp :)

 

Anonymous poster hash: b31c6...031

Skrevet

Norge har virkelig missforstått halloween. I USA er det superhelter og prinsesser osv barna er kledd ut som. Litt senere på kvelden er det litt skumle kostymer, men det er altså ikke så mye blod og gørr som her til lands. Ja, det er litt av det i USA også en en veldig liten del av det! Man MÅ ikke ha skumle kostymer, slik so hallowenn festen er, slik er festene for de små også i USA.



Anonymous poster hash: f0dfb...aeb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...