Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #1 Skrevet 30. oktober 2015 Er det ok å gå som heks, vampyr og skjelett? Jeg er veldig god på å sminke også. Så barna blir sminket skikkelig tøffe. Så på lappen at man skulle være hyggelig kledd? Betyr det at det ikke er innafor å gå skummelt kledd? Anonymous poster hash: 2aa6e...156
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #2 Skrevet 30. oktober 2015 Opp Anonymous poster hash: 2aa6e...156
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #3 Skrevet 31. oktober 2015 Opp Anonymous poster hash: 2aa6e...156
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #4 Skrevet 31. oktober 2015 Hallovenn? Anonymous poster hash: 8d41e...93e
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #5 Skrevet 31. oktober 2015 Hallovenn? Anonymous poster hash: 8d41e...93e Ja skrev rett. Det heter hallovenn Anonymous poster hash: 2aa6e...156
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #6 Skrevet 31. oktober 2015 Her hos oss skal man kle seg snillt på hallovenn. Ville ikke kledd mine ut som noe skummelt da hallovenn skal være motpolen til den skumle feiringen. Anonymous poster hash: 59990...40c
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #7 Skrevet 31. oktober 2015 Hallovenn = ikke skumle kostymer Anonymous poster hash: 260d6...ff5
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #8 Skrevet 31. oktober 2015 Kostymer er ok, men ikke sminke, mener jeg, når det er snakk om Hallo Venn, og ikke Halloween. Anonymous poster hash: fdd86...b0f
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #9 Skrevet 31. oktober 2015 Kostymer er ok, men ikke sminke, mener jeg, når det er snakk om Hallo Venn, og ikke Halloween. Anonymous poster hash: fdd86...b0f Nå kommer barna til å bli lei seg. Anonymous poster hash: 2aa6e...156
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #10 Skrevet 31. oktober 2015 Ingen som er fra røros og vet hva som er greit på denne festen? Anonymous poster hash: 2aa6e...156
skinnfilla Skrevet 31. oktober 2015 #11 Skrevet 31. oktober 2015 Vi skal på Hallovenn fra 16-18, ikke Røros, og vi går hyggelig kledd dit og kjører på med sminke, fakeblod og tenner når de skal gå på dørene senere.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #12 Skrevet 31. oktober 2015 Vi skal på Hallovenn fra 16-18, ikke Røros, og vi går hyggelig kledd dit og kjører på med sminke, fakeblod og tenner når de skal gå på dørene senere. Her er det fra 17-19 så blir litt seint etterpå. Ja men da dropper vi sminke Anonymous poster hash: 2aa6e...156
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #13 Skrevet 31. oktober 2015 Skal ivei, ikke sminke, den påføres etter festen ja, når de skal gå. Mange småbarn sm blir skremt av sminken. Derfor slik Anonymous poster hash: b31c6...031
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #14 Skrevet 31. oktober 2015 Er det innafor å sminke hyggelig? Kanin, katt, prinsesse, klovn osv ? Anonymous poster hash: 2aa6e...156
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #15 Skrevet 31. oktober 2015 Hallovenn? Anonymous poster hash: 8d41e...93e Ja skrev rett. Det heter hallovenn Anonymous poster hash: 2aa6e...156 Og jeg spurte hva det var????? Anonymous poster hash: 8d41e...93e
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #16 Skrevet 31. oktober 2015 Hallovenn? Anonymous poster hash: 8d41e...93e Ja skrev rett. Det heter hallovenn Anonymous poster hash: 2aa6e...156 Og jeg spurte hva det var????? Anonymous poster hash: 8d41e...93e En fest for barn. Der de kler seg ut. Anonymous poster hash: 2aa6e...156
**venter** Skrevet 31. oktober 2015 #17 Skrevet 31. oktober 2015 Her er både sminke og kostymer greit, bare det er snakk om snille figurer. Ikke hekser, skjeletter osv. I fjor var både Morten Skogmus og prinsessene sminket
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #18 Skrevet 31. oktober 2015 Er det innafor å sminke hyggelig? Kanin, katt, prinsesse, klovn osv ? Anonymous poster hash: 2aa6e...156 jepp Anonymous poster hash: b31c6...031
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #19 Skrevet 31. oktober 2015 Norge har virkelig missforstått halloween. I USA er det superhelter og prinsesser osv barna er kledd ut som. Litt senere på kvelden er det litt skumle kostymer, men det er altså ikke så mye blod og gørr som her til lands. Ja, det er litt av det i USA også en en veldig liten del av det! Man MÅ ikke ha skumle kostymer, slik so hallowenn festen er, slik er festene for de små også i USA. Anonymous poster hash: f0dfb...aeb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå