Gå til innhold

Jeg er FOR Halloween men.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg synes det er tullete at ungene skal få lov til å gå rundt i kveld å tigge etter godteri. Halloween er i mårra!! Her er det mange unger som flyr rundt i kveld...

 

Anonymous poster hash: fd1b8...3d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig der! Kommer de hit får de ikke snop, for det kjøper vi ikke før i morgen :P

 

 

Anonymous poster hash: 3203c...5ae

Skrevet

Enig, det er ikke greit. Ville bare sagt på en pen måte at de er velkommen tilbake i morgen :)

 

 

 

Anonymous poster hash: 7b93b...d9b

Skrevet

I kveld? Halloween er kun 31. oktober, ikke noe godteri her i dag.

 

Anonymous poster hash: 11349...451

Skrevet

Takk, da er det ikke bare meg meg som reagerer på det... Er riktignok hormonell om dagen og lett å irritere ☺️ Men jeg ønsker alle velkommen i morgen 👻👻

 

Anonymous poster hash: fd1b8...3d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...