Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #1 Skrevet 30. oktober 2015 jeg synes det er tullete at ungene skal få lov til å gå rundt i kveld å tigge etter godteri. Halloween er i mårra!! Her er det mange unger som flyr rundt i kveld... Anonymous poster hash: fd1b8...3d1
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #2 Skrevet 30. oktober 2015 Enig der! Kommer de hit får de ikke snop, for det kjøper vi ikke før i morgen Anonymous poster hash: 3203c...5ae
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #3 Skrevet 30. oktober 2015 Enig, det er ikke greit. Ville bare sagt på en pen måte at de er velkommen tilbake i morgen Anonymous poster hash: 7b93b...d9b
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #4 Skrevet 30. oktober 2015 I kveld? Halloween er kun 31. oktober, ikke noe godteri her i dag. Anonymous poster hash: 11349...451
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #5 Skrevet 30. oktober 2015 Takk, da er det ikke bare meg meg som reagerer på det... Er riktignok hormonell om dagen og lett å irritere ☺️ Men jeg ønsker alle velkommen i morgen 👻👻 Anonymous poster hash: fd1b8...3d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå