Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #1 Skrevet 30. oktober 2015 Helt utrolig vondt noen dager. Vært slik i 2 ukers tid. Vondt å gå 10 minutter til skolen. Krampe i venstre hofte....Da kommer presset skikkelig i underlivet. 38 uker ca nå. Vanlig? Slit da... Hadde det ikke slik sist. Fjåsa ser ut som en hoven #$@&%$# Anonymous poster hash: f2a7b...650
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #2 Skrevet 30. oktober 2015 Fjåsa, hahaha 😄 Anonymous poster hash: d2efd...804
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #3 Skrevet 30. oktober 2015 Fjåsa, hahaha 😄 Anonymous poster hash: d2efd...804 Mamma brukte alltid det ordet 😅 blitt hengende igjen. . Anonymous poster hash: f2a7b...650
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå