Gå til innhold

Tror barna dine på julenissen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør min 5 åring. ...høyt troende. Jammen tror ikke 8 åringen det finnes en ordentlig nisse også selv om han kjente igjen nissen som kom hit for 2 år siden.

Husker jeg selv synes det var magisk og spennende dette med nissen. Det skled over av seg selv Dette med troen på julenissen uten noe dramatikk.

Mange gode minner mht julenissen.

Anonymous poster hash: 6c313...fa7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hun gleder seg til hver jul, for da kan hun sende ønskeliste til julenissen. Hun har allerede planlagt hva hun skal skrive på ønskelisten.

Hun er 7 år gammel.

Eldste er 16 og kameraten avslørte julenissen når han var 8 år gammel.

Anonymous poster hash: ced04...31d
Skrevet

6-åringen min proklamerte ifjor at nissen ikke finnes og at det bare er foreldrene som kjøper gave fra han til barna. 

Men hun trodde nok bittelitt allikevel for hun snakker om at hun gleder seg til nissen kommer med gaver til henne i år.

Tannfeen derimot tror hun fullt og helt på, hvem ellers gir penger for tenner liksom  :fnise:

Skrevet

Min 5-åring tror på nissen. Er så koselig 😃

Anonymous poster hash: b26ed...f1a

Skrevet

Ja...her kommer nissen på julaften og vi setter ut grøt har er gang på lille julaften...

Skrevet

5-åringen er av sterk tro :) Men hun har skjønt at de som står rundt om kring ikke er den ekte nissen, men menn som må hjelpe nissen for han har det så travelt med å pakke julegavene til julaften så da må han "leie" seg hjelp :) hihi

Anonymous poster hash: 3949f...51b
Skrevet

Ja min 7-åring trodde på nissen helt til læreren hennes i fjor fortalte, i desember, at nissen ikke finnes og at hvis begge foreldrene og besteforeldrene fortsatt sitter i rommet når nissen er der, så er det naboen. Hun var da 6 år.

Skrevet

2 og 5 åringen her tror på nissen til tross for at de ikke har sett ham komme med gaver :) Vi har ikke utkledd julenisse, så her kommer nissen om natta til juleaften og legger igjen en pakke under juletreet fra ham som barna får når de våkner :)

Skrevet

Ja min 7-åring trodde på nissen helt til læreren hennes i fjor fortalte, i desember, at nissen ikke finnes og at hvis begge foreldrene og besteforeldrene fortsatt sitter i rommet når nissen er der, så er det naboen. Hun var da 6 år.

Fy flate. :sjokkert:  :frustrert:

Anonymous poster hash: ced04...31d

Skrevet

Min femåring tror på nissen enda. Det er så herlig! Og som han venter og er spent på at han skal komme. 

Jeg trodde at i år kom til å være siste året han tror på det, jeg tenker at noen i klassen til neste år kanskje avslører det. Han vet jo allerede at noen kler seg ut som nissen f.eks på kjøpesenter og sånn. Men om noen avslører det, så kommer jeg til å fremdeles prøve å la han være litt i den "finnes han eller finnes han ikke" fasen. Det blir jo litt ekstra spennende når man ikke er sånn heeeelt sikker på om det er sant. 

Anonymous poster hash: 12409...d3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...